mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Her skal vi feire fastelavn med ungene, hjemmelagde boller og varm kakao. Vi var ikke hjemme i går så tar det heller i dag. Passer også ekstra godt når det er møkkavær
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Skal til tannlegen 😱😷 Anonymous poster hash: 53a3f...055
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Næ jobb til 15 også hente unger i BHG og SFO.. Anonymous poster hash: 4db81...df1
labine Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Er hos frisøren med sønnen nå og skal være med unga på trening etterpå. Koselig å skravle litt med andre forelde mens unga trener
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Nei. Men på torsdag skal vi på teater å se Doktor Proktors prompepulver så det blir kjekt! Har en gutt som syns det meste i livet er skummelt så må prøve å få han litt tøffere med å ta han med på ting han syns er litt skummelt. Det pleier å ende med at han finner ut at det ikke var skummelt likevel å at han hadde det kjekt Anonymous poster hash: 1add5...59b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 Jeg misliker mandager sterkt. Anonymous poster hash: 7b269...378
TPK Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 Akkurat nå har jeg en time på sofaen før mann og barn kommer hjem (sykemeldt). Senere skal jeg lide meg gjennom to timer på en pinnebenk i garderoben mens de trener. Ikke helt det store med bekkenløsning...
MarianeA Skrevet 8. februar 2016 #9 Skrevet 8. februar 2016 Jeg liker mandager. Koser meg med et nytt nummer av et ukeblad. Og tvkveld med både fire stjernes middag og kakekrigen. Har vært ute å gått tur i deg fine været.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #10 Skrevet 8. februar 2016 Jeg skal på barnedans i kveld, det er veldig koselig Og svært underholdende å se på! (selv om man ikke skal le av barna sine) Anonymous poster hash: cb1c6...8fb
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #11 Skrevet 8. februar 2016 Er på vei fra jobb, skal lage middag og få barna til å gjøre lekser før jeg følger dem på skitrening i regnværet. Anonymous poster hash: d4bdb...c84
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #12 Skrevet 8. februar 2016 Trene Anonymous poster hash: d7b41...2cc
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #13 Skrevet 8. februar 2016 Venter på politiet. Anonymous poster hash: f2a98...0d1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #14 Skrevet 8. februar 2016 Jeg og mannen har fri i morgen. Så vi har tatt frem den indiske matboka vår å skal prøve oss på en ny matrett. Litt vin mens vi lager mat skal vi også ha, gleder meg masse til vi skal begynne. Kjøttet ligger å koser seg i marinaden, dette blir spennende satser på at resultatet bli bra Anonymous poster hash: 2e826...eba
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #15 Skrevet 8. februar 2016 Hjemme alene med minsten, dag 5. 9 dager til før mannen er hjemme igjen. Blir nok leking på babygymen og barnesanger på spotify Anonymous poster hash: c7b56...ccb
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #16 Skrevet 8. februar 2016 Jeg skal få tid til både å strikke litt, trene en time og jobbe når ungen sover. Håper hu sovner tidlig. Anonymous poster hash: 620ca...1e4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #18 Skrevet 8. februar 2016 Fikk alle ungene i hus igjen idag, etter samværshelg. Fikk Adams matkasse idag og er superspent og lykkelig for å slippe å planlegge sunne middager, Eller gå på akkord med meg selv å lage noe jeg veit ungene spiser. Nå blir det det det blir til middag når ungene har lagt seg skal jeg rydde å vaske huset, i speedfart siden jeg ikke gadd i helgen. Så skal jeg kose meg med ro, det jeg vil se på tv/nettbrett og ta meg en kopp kakao. Mannen er på reise og jeg må si jeg nyter det litt. Er godt å savne han av og til og godt å bare få være meg uten å måtte ta stilling til en hel masse ting Anonymous poster hash: 08402...6d4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #19 Skrevet 8. februar 2016 Skal til tannlegen 😱😷 Anonymous poster hash: 53a3f...055 Jeg også var det Men så synes jeg det er helt greit å gå dit. Litt avslapping i en hektisk hverdag Anonymous poster hash: bd50d...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå