Gå til innhold

Mandag!! Skal dere noe hyggelig i dag dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal vi feire fastelavn med ungene, hjemmelagde boller og varm kakao. Vi var ikke hjemme i går så tar det heller i dag. Passer også ekstra godt når det er møkkavær :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til tannlegen 😱😷

Anonymous poster hash: 53a3f...055

Skrevet

Næ :) jobb til 15 også hente unger i BHG og SFO..

Anonymous poster hash: 4db81...df1

Skrevet

Er hos frisøren med sønnen nå og skal være med unga på trening etterpå. Koselig å skravle litt med andre forelde mens unga trener

Skrevet

Nei.

Men på torsdag skal vi på teater å se Doktor Proktors prompepulver så det blir kjekt! :)

Har en gutt som syns det meste i livet er skummelt så må prøve å få han litt tøffere med å ta han med på ting han syns er litt skummelt.

Det pleier å ende med at han finner ut at det ikke var skummelt likevel å at han hadde det kjekt :)

Anonymous poster hash: 1add5...59b
Skrevet

Jeg misliker mandager sterkt.

Anonymous poster hash: 7b269...378

Skrevet

Akkurat nå har jeg en time på sofaen før mann og barn kommer hjem (sykemeldt). Senere skal jeg lide meg gjennom to timer på en pinnebenk i garderoben mens de trener. Ikke helt det store med bekkenløsning...

Skrevet

Jeg liker mandager. Koser meg med et nytt nummer av et ukeblad. Og tvkveld med både fire stjernes middag og kakekrigen. Har vært ute å gått tur i deg fine været.

Skrevet

Jeg skal på barnedans i kveld, det er veldig koselig :) Og svært underholdende å se på! (selv om man ikke skal le av barna sine) 

Anonymous poster hash: cb1c6...8fb
Skrevet

Er på vei fra jobb, skal lage middag og få barna til å gjøre lekser før jeg følger dem på skitrening i regnværet.

Anonymous poster hash: d4bdb...c84

Skrevet

Trene :)

Anonymous poster hash: d7b41...2cc

Skrevet

Venter på politiet.

Anonymous poster hash: f2a98...0d1

Skrevet

Jeg og mannen har fri i morgen. Så vi har tatt frem den indiske matboka vår å skal prøve oss på en ny matrett. Litt vin mens vi lager mat skal vi også ha, gleder meg masse til vi skal begynne. Kjøttet ligger å koser seg i marinaden, dette blir spennende satser på at resultatet bli bra :D

Anonymous poster hash: 2e826...eba

Skrevet

Hjemme alene med minsten, dag 5. 9 dager til før mannen er hjemme igjen. Blir nok leking på babygymen og barnesanger på spotify :)

Anonymous poster hash: c7b56...ccb
Skrevet

Jeg skal få tid til både å strikke litt, trene en time og jobbe når ungen sover. Håper hu sovner tidlig.

Anonymous poster hash: 620ca...1e4

Skrevet

Fikk alle ungene i hus igjen idag, etter samværshelg. Fikk Adams matkasse idag og er superspent og lykkelig for å slippe å planlegge sunne middager, Eller gå på akkord med meg selv å lage noe jeg veit ungene spiser. Nå blir det det det blir til middag :D når ungene har lagt seg skal jeg rydde å vaske huset, i speedfart siden jeg ikke gadd i helgen. Så skal jeg kose meg med ro, det jeg vil se på tv/nettbrett og ta meg en kopp kakao. Mannen er på reise og jeg må si jeg nyter det litt. Er godt å savne han av og til og godt å bare få være meg uten å måtte ta stilling til en hel masse ting :)

Anonymous poster hash: 08402...6d4

Skrevet

Skal til tannlegen 😱😷

Anonymous poster hash: 53a3f...055

Jeg også var det :) Men så synes jeg det er helt greit å gå dit. Litt avslapping i en hektisk hverdag :)

Anonymous poster hash: bd50d...64a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...