Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Første runde på dobbel pergo denne pp. Har en stabil syklus på 28 dager, å skal egentlig ha eggløsning i dag. Testet på lørdag, da var streken ganske sterk, svakere i går, å nå like sterk som den var på lørdag igjen. Har fått pergo pga jeg ikke har så veldig sterk eggløsning. Men i går hadde jeg så vonde eggløsningssmerter at jeg orka nesten ikke reise meg. Vet denne ikke er positiv, å at man ofte får lengre sykluser av pergo. Men er det like rundt hjørnet kanskje? Har ikke hatt så sterke tester på mange mnd. Testa for en time sida, lurt å teste en gang til senere i dag? http://tinypic.com/view.php?pic=zip2pw&s=9#.Vrh2TfnhC00 Håper på svar og erfaringer fra pergo brukere Anonymous poster hash: 4e8a0...f92
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Ser det ikke kommer opp no bildet, må være noe galt med sida, har prøvd mange ganger. Anonymous poster hash: 4e8a0...f92
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Jeg fikk også dobbel pergo, og ble gravid, men jeg hadde ikke eggløsninger i utgangspunktet. Har mannen din fått sjekket sædkvaliteten? Og har du hatt utskylling og røntgen av egglederne? Hvis ikke anbefaler jeg at dere får ordnet begge de delene så ingen av dem står i veien for at du kan bli gravid på pergo Anonymous poster hash: a82fc...fb2
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Takk for svar Nei, han har ikke sjekket seg enda. Men gyn anbefalte det, selv om han trodde det var det at jeg hadde svak eggløsning som er grunnen. Har bare en eggleder pga exu. Åsså har jeg vært gravid 3 ganger etter det (med et fullgått svangerskap). Hadde en SA i mars 2015. Så håper det er bare det at jeg trenger et push for å få en ordentlig eggløsning Blei du gravid på første kur? Anonymous poster hash: 4e8a0...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå