Gå til innhold

Hvor mange gram er dette ca?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøkkenvekten min registrerer ikke vekten av så lite :/

 

Anonymous poster hash: ceb2e...c13

post-42-819489_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg googla for deg, hvor mange gram er en spiseskje smør. Virker som om det er rundt 15 gram. Det du har på kniven er kanskje enda mindre?

 

Google er en fin bil altså...

 

Anonymous poster hash: 52378...740

Skrevet

Fin bil ja :)

 

Anonymous poster hash: ceb2e...c13

Skrevet

Fin bil ja :)

 

Anonymous poster hash: ceb2e...c13

Det er i overført betydning. Fordi Google tar deg dit du vil. Det er vanlig å si når noen spør om noe de kunne funnet ut av ved å Google.

 

Det kunne du forsåvidt også ha googlet deg fram til ;)

 

Anonymous poster hash: 52378...740

Skrevet

Veldig få tråder her man IKKE kunne funnet svaret på google.

På førstesiden nå, kan man Google istedetfor å spørre :

Hvordan bli mindre over mage og lår?

Normalt å grue seg til barn nr 2?

Erfaring hysterektomi?

Tips mot panikkangst

Fluffy boller oppskrift

 

 

Anonymous poster hash: ceb2e...c13

Skrevet

Vanskelig å si. Kan du ikke sette hele smørpakken din på vekta, så tar du ut det di skal ha? Om vekta di gjør noe utslag på det da 😊

 

Anonymous poster hash: 6bda5...4d4

Skrevet

Har prøvd 😅 men regner 20gram jeg, håper det er innafor iallefall :)

 

Anonymous poster hash: ceb2e...c13

Skrevet

Dette er ca en teskje, de fleste kalori-apper har det som alternativ.

 

Anonymous poster hash: 0a0d6...3f6

Skrevet

5-10 gram. (En spiseskje er ca 20 gram)

 

 

Anonymous poster hash: 40767...bcd

Skrevet

På Lifesum er det to alternativer for teskje - 15 og 25gram. Derfor ble jeg usikker :)

 

Anonymous poster hash: ceb2e...c13

Skrevet

Veldig få tråder her man IKKE kunne funnet svaret på google.

På førstesiden nå, kan man Google istedetfor å spørre :

Hvordan bli mindre over mage og lår?

Normalt å grue seg til barn nr 2?

Erfaring hysterektomi?

Tips mot panikkangst

Fluffy boller oppskrift

 

 

Anonymous poster hash: ceb2e...c13

Det er erfaringsbasert og ønsker andres tanker. Du ønsker ikke våres erfaringer eller tanker men et konkret svar på hvor mye gram en skje smør er. Det er et konkret spørsmål med et svar man lett kan Google seg til.

 

Anonymous poster hash: 4e39b...abd

Skrevet

Bolleoppskrift? Virkelig?

 

Anonymous poster hash: ceb2e...c13

Skrevet

Tre-fire gram.

 

Anonymous poster hash: e5642...a02

Skrevet

Maks 5 gram

Skrevet

Og det er vel tydelig at det ikke er SÅ lett å finne svar på, siden svarene her spriker ganske mye?

 

Takk til dere som har svart uten å kverulere :)

 

Anonymous poster hash: ceb2e...c13

Skrevet

Denne tråden tok kaka! Forfriskende spørsmål i motsetning til det samme gamle!

 

Et par-tre gram tipper jeg😊

 

Anonymous poster hash: 35c37...03a

Skrevet

 

Fin bil ja :)

 

Anonymous poster hash: ceb2e...c13

Det er i overført betydning. Fordi Google tar deg dit du vil. Det er vanlig å si når noen spør om noe de kunne funnet ut av ved å Google.

 

Det kunne du forsåvidt også ha googlet deg fram til ;)

 

Anonymous poster hash: 52378...740

Og du er åpenbart litt ung. For "....(sett inn det som passer) er en fin bil"-uttrykket brukte vi når jeg var fjortis, og det var tidlig nittitall, så nei, det uttrykket har ikke oppstått i forbindelse med Google. Men fint at du tror det da. Kanskje du kan Google det 😂

 

Anonymous poster hash: 11767...aa8

Skrevet

 

Veldig få tråder her man IKKE kunne funnet svaret på google.

På førstesiden nå, kan man Google istedetfor å spørre :

Hvordan bli mindre over mage og lår?

Normalt å grue seg til barn nr 2?

Erfaring hysterektomi?

Tips mot panikkangst

Fluffy boller oppskrift

 

 

Anonymous poster hash: ceb2e...c13

Det er erfaringsbasert og ønsker andres tanker. Du ønsker ikke våres erfaringer eller tanker men et konkret svar på hvor mye gram en skje smør er. Det er et konkret spørsmål med et svar man lett kan Google seg til.

 

Anonymous poster hash: 4e39b...abd

Word

 

Anonymous poster hash: 52378...740

Skrevet

 

 

Fin bil ja :)

 

Anonymous poster hash: ceb2e...c13

Det er i overført betydning. Fordi Google tar deg dit du vil. Det er vanlig å si når noen spør om noe de kunne funnet ut av ved å Google.

 

Det kunne du forsåvidt også ha googlet deg fram til ;)

 

Anonymous poster hash: 52378...740

Og du er åpenbart litt ung. For "....(sett inn det som passer) er en fin bil"-uttrykket brukte vi når jeg var fjortis, og det var tidlig nittitall, så nei, det uttrykket har ikke oppstått i forbindelse med Google. Men fint at du tror det da. Kanskje du kan Google det 😂

 

Anonymous poster hash: 11767...aa8

Det er jeg klar over :) Jeg er 35 år, og hadde hørt uttrykket før Google var kjent. Men nå brukes det i den betydningen jeg beskrev over.

 

Håper du koste deg med å rakke ned på meg ;)

 

Anonymous poster hash: 52378...740

Skrevet

 

 

 

Fin bil ja :)

 

Anonymous poster hash: ceb2e...c13

Det er i overført betydning. Fordi Google tar deg dit du vil. Det er vanlig å si når noen spør om noe de kunne funnet ut av ved å Google.

 

Det kunne du forsåvidt også ha googlet deg fram til ;)

 

Anonymous poster hash: 52378...740

Og du er åpenbart litt ung. For "....(sett inn det som passer) er en fin bil"-uttrykket brukte vi når jeg var fjortis, og det var tidlig nittitall, så nei, det uttrykket har ikke oppstått i forbindelse med Google. Men fint at du tror det da. Kanskje du kan Google det 😂

 

Anonymous poster hash: 11767...aa8

Det er jeg klar over :) Jeg er 35 år, og hadde hørt uttrykket før Google var kjent. Men nå brukes det i den betydningen jeg beskrev over.

 

Håper du koste deg med å rakke ned på meg ;)

 

Anonymous poster hash: 52378...740

Å, du din rakker 😂

 

 

Anonymous poster hash: 11767...aa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...