Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Kjøkkenvekten min registrerer ikke vekten av så lite :/ Anonymous poster hash: ceb2e...c13
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Jeg googla for deg, hvor mange gram er en spiseskje smør. Virker som om det er rundt 15 gram. Det du har på kniven er kanskje enda mindre? Google er en fin bil altså... Anonymous poster hash: 52378...740
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Fin bil ja Anonymous poster hash: ceb2e...c13
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Fin bil ja Anonymous poster hash: ceb2e...c13 Det er i overført betydning. Fordi Google tar deg dit du vil. Det er vanlig å si når noen spør om noe de kunne funnet ut av ved å Google. Det kunne du forsåvidt også ha googlet deg fram til Anonymous poster hash: 52378...740
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Veldig få tråder her man IKKE kunne funnet svaret på google. På førstesiden nå, kan man Google istedetfor å spørre : Hvordan bli mindre over mage og lår? Normalt å grue seg til barn nr 2? Erfaring hysterektomi? Tips mot panikkangst Fluffy boller oppskrift Anonymous poster hash: ceb2e...c13
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Vanskelig å si. Kan du ikke sette hele smørpakken din på vekta, så tar du ut det di skal ha? Om vekta di gjør noe utslag på det da 😊 Anonymous poster hash: 6bda5...4d4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 Har prøvd 😅 men regner 20gram jeg, håper det er innafor iallefall Anonymous poster hash: ceb2e...c13
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 Dette er ca en teskje, de fleste kalori-apper har det som alternativ. Anonymous poster hash: 0a0d6...3f6
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #9 Skrevet 8. februar 2016 5-10 gram. (En spiseskje er ca 20 gram) Anonymous poster hash: 40767...bcd
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #10 Skrevet 8. februar 2016 På Lifesum er det to alternativer for teskje - 15 og 25gram. Derfor ble jeg usikker Anonymous poster hash: ceb2e...c13
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #11 Skrevet 8. februar 2016 Veldig få tråder her man IKKE kunne funnet svaret på google. På førstesiden nå, kan man Google istedetfor å spørre : Hvordan bli mindre over mage og lår? Normalt å grue seg til barn nr 2? Erfaring hysterektomi? Tips mot panikkangst Fluffy boller oppskrift Anonymous poster hash: ceb2e...c13 Det er erfaringsbasert og ønsker andres tanker. Du ønsker ikke våres erfaringer eller tanker men et konkret svar på hvor mye gram en skje smør er. Det er et konkret spørsmål med et svar man lett kan Google seg til. Anonymous poster hash: 4e39b...abd
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #12 Skrevet 8. februar 2016 Bolleoppskrift? Virkelig? Anonymous poster hash: ceb2e...c13
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #13 Skrevet 8. februar 2016 Tre-fire gram. Anonymous poster hash: e5642...a02
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #15 Skrevet 8. februar 2016 Og det er vel tydelig at det ikke er SÅ lett å finne svar på, siden svarene her spriker ganske mye? Takk til dere som har svart uten å kverulere Anonymous poster hash: ceb2e...c13
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #16 Skrevet 8. februar 2016 Denne tråden tok kaka! Forfriskende spørsmål i motsetning til det samme gamle! Et par-tre gram tipper jeg😊 Anonymous poster hash: 35c37...03a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #17 Skrevet 8. februar 2016 Fin bil ja Anonymous poster hash: ceb2e...c13 Det er i overført betydning. Fordi Google tar deg dit du vil. Det er vanlig å si når noen spør om noe de kunne funnet ut av ved å Google. Det kunne du forsåvidt også ha googlet deg fram til Anonymous poster hash: 52378...740 Og du er åpenbart litt ung. For "....(sett inn det som passer) er en fin bil"-uttrykket brukte vi når jeg var fjortis, og det var tidlig nittitall, så nei, det uttrykket har ikke oppstått i forbindelse med Google. Men fint at du tror det da. Kanskje du kan Google det 😂 Anonymous poster hash: 11767...aa8
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #18 Skrevet 8. februar 2016 Veldig få tråder her man IKKE kunne funnet svaret på google. På førstesiden nå, kan man Google istedetfor å spørre : Hvordan bli mindre over mage og lår? Normalt å grue seg til barn nr 2? Erfaring hysterektomi? Tips mot panikkangst Fluffy boller oppskrift Anonymous poster hash: ceb2e...c13 Det er erfaringsbasert og ønsker andres tanker. Du ønsker ikke våres erfaringer eller tanker men et konkret svar på hvor mye gram en skje smør er. Det er et konkret spørsmål med et svar man lett kan Google seg til. Anonymous poster hash: 4e39b...abd Word Anonymous poster hash: 52378...740
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #19 Skrevet 8. februar 2016 Fin bil ja Anonymous poster hash: ceb2e...c13 Det er i overført betydning. Fordi Google tar deg dit du vil. Det er vanlig å si når noen spør om noe de kunne funnet ut av ved å Google. Det kunne du forsåvidt også ha googlet deg fram til Anonymous poster hash: 52378...740 Og du er åpenbart litt ung. For "....(sett inn det som passer) er en fin bil"-uttrykket brukte vi når jeg var fjortis, og det var tidlig nittitall, så nei, det uttrykket har ikke oppstått i forbindelse med Google. Men fint at du tror det da. Kanskje du kan Google det 😂 Anonymous poster hash: 11767...aa8 Det er jeg klar over Jeg er 35 år, og hadde hørt uttrykket før Google var kjent. Men nå brukes det i den betydningen jeg beskrev over. Håper du koste deg med å rakke ned på meg Anonymous poster hash: 52378...740
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #20 Skrevet 8. februar 2016 Fin bil ja Anonymous poster hash: ceb2e...c13 Det er i overført betydning. Fordi Google tar deg dit du vil. Det er vanlig å si når noen spør om noe de kunne funnet ut av ved å Google. Det kunne du forsåvidt også ha googlet deg fram til Anonymous poster hash: 52378...740 Og du er åpenbart litt ung. For "....(sett inn det som passer) er en fin bil"-uttrykket brukte vi når jeg var fjortis, og det var tidlig nittitall, så nei, det uttrykket har ikke oppstått i forbindelse med Google. Men fint at du tror det da. Kanskje du kan Google det 😂 Anonymous poster hash: 11767...aa8 Det er jeg klar over Jeg er 35 år, og hadde hørt uttrykket før Google var kjent. Men nå brukes det i den betydningen jeg beskrev over. Håper du koste deg med å rakke ned på meg Anonymous poster hash: 52378...740 Å, du din rakker 😂 Anonymous poster hash: 11767...aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå