Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Tredje svangerskap og skikkelig plaget. Begynte i uke 20, nå går det utover nattesøvnen og blir generelt sliten av det. Er dette en grunn for sykemelding? Er i uke 30 nå. Anonymous poster hash: 8229b...2b5
Plutselig_gravid Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Hvis du ikke fungerer i jobb er det jo grunnlag for sykmelding. Jeg ble sykmeldt pga kynnere, men det var fordi de påvirket livmorhalsen ogforårsaket blødninger.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Ja, men jeg måtte flere ganger til legen før legen forstod at det var alvor. Det ble foreslått tilrettelegging på jobb, kortere dager (uten vikr som tok unna det jeg ikke rakk da) og flere pauser. Alt dette ganske umulig når man er lærer, til og med sjefen min mente det vile vært lettere å få inn en vikar på heltid for meg. Til slutt måtte jeg overdrive plagene mine for å få sykemelding. Så om kynnerne dine blir avfeiet med at du må stresse mindre/slappe av mer, må du bare stå på krava. Et svangerskap skal ikke slite deg ut mer enn nødvendig! Anonymous poster hash: eb400...f2f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Ja, ble sykemeldt i uke 18. Med beskjed fra lege om å ta det med ro. Kunne risikere ekstrem prematur fødsel. Har prematur fra før. Babyen kom 5 uker før Anonymous poster hash: 0d556...d32
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Tredje svangerskap og skikkelig plaget. Begynte i uke 20, nå går det utover nattesøvnen og blir generelt sliten av det. Er dette en grunn for sykemelding? Er i uke 30 nå. Anonymous poster hash: 8229b...2b5 Ble sykmeldt fra uke 20. De var vonde og kom hele tiden. Anonymous poster hash: 8200f...672
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Har ikke premature barn, men begge født tre uker før termin, så jeg har jo anlegg for å føde litt før. Blir merkbart verre av stress. Anonymous poster hash: 8229b...2b5
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 HI over her Anonymous poster hash: 8229b...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå