Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Får hysterisk sammenbrudd om jeg skulle finne på å snakke med en mann, mens det tydeligvis er helt OK at han selv skriver med kvinnelige kollegaer. Utdrag fra samtalen: å, du er så fin i den kjolen, selv om du hadde vært finere uten. Hvis du er kåt er det bare til å komme hit. Jeg skal på fest i morgen, kommer du? Jeg kommer alene! Osv.  Han glemte å logge seg av Facebook. Vet ikke hvordan jeg skal si hva jeg har lest da... Skrive det ut og legge det på bordet foran ham kanskje? Pakke tingene hans og sette det ut sammen med utskriften?  Anonymous poster hash: 836d5...9ba
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Skriv det ut så du har beviser. Når det gjelder hans reaksjoner overfor deg gjelder vel ordtaket "på seg selv kjenner man andre" vil jeg tro. Hva du skal gjøre med ham og forholdet deres ellers må du nesten finne ut selv.  Anonymous poster hash: 7f842...1b3
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Eeehh, det er jo utroskap. Kast han ut, eller start sånn selv. Men behold bevisene ja 😈 Det avhenger litt av hva du vil med forholdet, hva du gjør..  Anonymous poster hash: 65f14...68f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Ofte er det de som er mest sjalu som er tilbøyelige til å være utro selv...  Det er jo ikke sikkert han gjør noe mer enn å skrive og flørte. Men det er absolutt galt nok!  Anonymous poster hash: 23ab8...34d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Eh...en dustemann er en som legger sokkene igjen på kjøkkenbenken eller aldri tar utav vasjemaskinen.  En mann som skriver ekle kleine meldinger til andre damer ( du var fin i kjolen,men sikkert finere uten" æsj) er en utro slesk dritt. Og hvorfor i huleste er du ennå sammen med han og ikke har konfrontert han ennå??!  Anonymous poster hash: 3e00f...5c6
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Eh...en dustemann er en som legger sokkene igjen på kjøkkenbenken eller aldri tar utav vasjemaskinen.  En mann som skriver ekle kleine meldinger til andre damer ( du var fin i kjolen,men sikkert finere uten" æsj) er en utro slesk dritt. Og hvorfor i huleste er du ennå sammen med han og ikke har konfrontert han ennå??!  Anonymous poster hash: 3e00f...5c6  Æsj, sokker på kjøkkenbenken! Jeg vil si det kvalifiserer til mer enn dustemann. En dustemann legger dem på gulvet. Legger han dem på kjøkkenbenken er han en skikkelig gris. Er ikke sikker på om det er noe bedre enn ekle meldinger jeg altså.  Anonymous poster hash: 5dcf5...270
Luksusdyret Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 Hadde vært kroken på døra for min del, med en gang. Han "ramler" ikke plutselig i en ONS eller gir etter for begjæret i fylla, han oppsøker jo utroskap aktivt og oppfordrer til det. Ut med dritten, det finnes mange menn som ikke holder på slik.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 Han der er ikke å stole på nei. Hadde gjort som du selv foreslår, å skrive ut det som står der og konfrontert ham. Og sagt, jeg er såå ferdi med deg, og bedd ham dratt seg langt bort en stund 😕  Anonymous poster hash: 664a2...8e2
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #9 Skrevet 8. februar 2016 Hva gjorde du HI? Â Anonymous poster hash: 9179d...b5f
Gjest Antarctica Skrevet 9. februar 2016 #10 Skrevet 9. februar 2016 Hvis FB fortsatt er åpen finnes det en funksjon som heter "Legg til personer i denne samtalen". Legg til deg selv. Eller svigermor, svigerfar og alle kollegene hans 👹
Mumua Skrevet 9. februar 2016 #11 Skrevet 9. februar 2016 Hoho, gjør som Pashla foreslår. Det hadde vært en festlig måte å ta han på.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #12 Skrevet 9. februar 2016 Jaaaaa Pashla! Det hun sier . Du fortjener bedre. For en ekkel ting han skrev. Â Anonymous poster hash: aac37...c94
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #13 Skrevet 9. februar 2016 Hahaha Pashla kommer med bra råd 😂  Anonymous poster hash: 9179d...b5f
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #14 Skrevet 9. februar 2016 Om en kollega hadde sendt meg meldinger om at " er du kåt, kom hit" osv så hadde jeg anmeldt han for seksuell jobb-trakassering. Han er sikkert like ekkel og klein på jobb og er det sikkert at damen er med på dette?  Uansett, dump han. Han har jo regelrett invitert ei hjem til sex!  Anonymous poster hash: 3e00f...5c6
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #15 Skrevet 9. februar 2016 Ta et screenshot iallefall, for å sikre bevisene. Anonymous poster hash: b0811...9b8
Englenemine Skrevet 9. februar 2016 #16 Skrevet 9. februar 2016 Haha gjør det Pashla sa. Hadde jeg gjort .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå