Gå til innhold

Sender dere i bhg hvis ungen våknet tidlig?

Anbefalte innlegg

Gjest ♡perla
Skrevet

Dvs hvis dere har mulighet til å ha barnet hjemme... Her våknet mini kl 5 i morges... sover ikke i bhg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser an formen. Er barnet kjempetrøtt blir han hjemme, er han i fin form og våken og blid får han en kort dag.

Anonymous poster hash: b9154...298

Skrevet

Hvis ungen har barnehagedag så drar han i barnehagen uavhengig av når han våkner vel...?

Anonymous poster hash: 97fc3...9c8

Skrevet

Visst han sover om han er hjemme hadde jeg holdt han hjemme, visst ikke hadde jeg sendt han.

Anonymous poster hash: 61982...44d

Skrevet

Det kommer vel an på barnet. Jeg har en 4-åring som våkner klokken 5 rett som det er, og selv om han har fått for lite søvn da, så fungerer han greit og kan dra i barnehagen, han blir ikke så påvirket av det lenger. Kan sovne i bilen på veien hjem da. :P

For 2 år siden hadde jeg hatt ham hjemme hvis jeg likevel var hjemme selv, da ble hele dagen ødelagt av for lite søvn, det ble sutring og gråt hele dagen og alt var galt.

Anonymous poster hash: 7209a...e97
Skrevet

Når pleier han å våkne, da? Hvis det er mye tidligere enn vanlig, ville jeg sett an formen. Er den god, ville jeg gitt kort dag i barnehagen, og sagt til personalet at de kunne ha ekstra lav terskel for å ringe.

Skrevet

Visst han sover om han er hjemme hadde jeg holdt han hjemme, visst ikke hadde jeg sendt han.

Anonymous poster hash: 61982...44d

HVIS han sover..

...HVIS ikke...

Anonymous poster hash: e83b3...d40

Skrevet

Hjå oss er "våkne tidlig" at dei våknar før vi vekker dei. Eldste merkar vi det veldig på om ettermiddagen om ho våknar 6.30 i staden for 7, men ho blir sendt i bhg likevel. Enklare å kome tilbake i rytma når det skjer mykje på dagen. Yngste søv i bhg og tek det att då.

Skrevet

Det gjør jeg. Her er det natta til kl 06, og vi står tilnærmet aldri opp før 07. Så hvis barnet våkner 05 og jeg sier at det er natta, du må sove så henter jeg deg snart " :) ", og barnet velger å heller være våkent og leke, så leverer jeg og tenker at barnet bare får være trøtt. 

Anonymous poster hash: e1794...91a
Skrevet

Ja, som oftest gjør jeg det. Har en som er ferdig p sove på dagen, har sendt han i bhg selv om han er våken før 04.30 og ikke klarer å sove igjen. De merker ingenting i bhg, har spurt når jeg henter han. Er nok trøtt, men leker og er i godt humør. Men han blir jo såklart trøtt på ettermiddagen og sovner tidlig på kvelden etter en slik dag.

Gjest ♡perla
Skrevet

Ok. Da trenger jeg ikke å føle meg "slem" da ☺ Mini var veldig klar for barnehagen, bare litt trøtt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...