Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Jeg får det. Noen ganger svakt , andre ganger sterkere. Er det noe som hjelper mot det? Går til psykolog, men han har vært syk i 16 uker nå. Anonymous poster hash: 902c1...446
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Vet ikke, hjalp meg å vite at "det bare er angst". Er jo fortsatt vondt, og slitsomt når jeg får det. Verre når det kommer med nye symptomer, trang hals og forkrøplende magesmerter er jeg jo vant til, men når jeg plutselig hadde noe som "satt fast" i spiserøret, da ble jeg redd, og gikk til lege. Var jo bare angsten, så nå ser jeg alltid an fysiske plager et par-tre dager. Blir de ikke verre er det mest sannsynlig angst. Jeg trener mye, og intervalløping, for eksempel, brenner av mye kortisol (stresshormon) og virker også som mentalvask. Hvis jeg klarer å bli varm og svett og ganske utslitt hver 3. dag holder jeg meg mye mer frisk i hodet. God bedring. Anonymous poster hash: 461c7...a3a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Vet ikke, hjalp meg å vite at "det bare er angst". Er jo fortsatt vondt, og slitsomt når jeg får det. Verre når det kommer med nye symptomer, trang hals og forkrøplende magesmerter er jeg jo vant til, men når jeg plutselig hadde noe som "satt fast" i spiserøret, da ble jeg redd, og gikk til lege. Var jo bare angsten, så nå ser jeg alltid an fysiske plager et par-tre dager. Blir de ikke verre er det mest sannsynlig angst. Jeg trener mye, og intervalløping, for eksempel, brenner av mye kortisol (stresshormon) og virker også som mentalvask. Hvis jeg klarer å bli varm og svett og ganske utslitt hver 3. dag holder jeg meg mye mer frisk i hodet. God bedring. Anonymous poster hash: 461c7...a3a Ja, jeg merket at hvis man "knekker koden" og klarer å se på det som "bare angst", hjelper det. Men noen ganger arter anfallene seg slik at jeg ikke engang skjønner at det er et anfall før etterpå, om du forstår, det oppleves slik at jeg bare blir redd. Får ubehag, får lyst til å gråte, får hjertebank. Alt ut av det blå! I går kveld artet det seg slik at jeg ble nervøs, fikk hjertebank, pustet dårlig/tungt, det kriblet i hele kroppen sånn vondt, jeg ble kvalm og svimmel og alt rundt meg føltes farlig. Anonymous poster hash: 902c1...446
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Når du kjenner angsten krype, pust rolig ut og inn i en pose og ubehaget som kribling osv vil forsvinne. Anonymous poster hash: 49d7b...7e0
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Når du kjenner angsten krype, pust rolig ut og inn i en pose og ubehaget som kribling osv vil forsvinne.Anonymous poster hash: 49d7b...7e0 Ja, det er bare det å kjenne igjen et anfall da. Startet sommeren 2014, 1 år etter en traume. Trodde jeg skulle dø, så sterkt var anfallet. I etterkant har det vært mindre anfall, men som sagt så skjønner jeg ikke alltid hva som skjedde før etterpå. Jeg blir irrasjonell og eneste hjernen klarer å tenke på er angst. At jeg er redd. Anonymous poster hash: 902c1...446
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå