Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Tips, noe crazy jeg kan finne på for å overraske mannen? Gøy med kostymer og sexy undertøy men det er ofte så dyrt og lommeboka mi har ekko når jeg åpner den! Anonymous poster hash: 81e24...1a1
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Analsex? Lær deg deepthroating? Pleier du å sleike/suge på ballene hans? Anonymous poster hash: f31bf...0ba
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Analsex? Lær deg deepthroating? Pleier du å sleike/suge på ballene hans? Anonymous poster hash: f31bf...0ba Vi har analsex iblandt, men jeg liker det ikke så det blir til at jeg gjør det for han! Suger ballene hans rett som det er, vi har egentlig kansje et variert sexliv? Men det blir også kjedelig til slutt. Hi Anonymous poster hash: 81e24...1a1
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Analsex? Lær deg deepthroating? Pleier du å sleike/suge på ballene hans? Anonymous poster hash: f31bf...0ba Vi har analsex iblandt, men jeg liker det ikke så det blir til at jeg gjør det for han! Suger ballene hans rett som det er, vi har egentlig kansje et variert sexliv? Men det blir også kjedelig til slutt. Hi Anonymous poster hash: 81e24...1a1 Skjønner. Ja, det blir kjedelig med alle tror jeg, hvis man er en sånn som ikke er så glad i rutine. Dere er ikke typene til å gå på sexklubber eller ta med en 3dje part da? Anonymous poster hash: f31bf...0ba
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Har lekt med tanken, men er så redd at jeg skal freeke ut! At det ikke er ok da jeg står i det. Jeg er nok litt mer impulsiv og vil ha sex i tid og utid. Er 7år yngre en han, han var helt vill han også, så fikk vi barn og alt dabba av. Savner sånn den ville kåte manne som kunne rive av meg buksa og knulle meg opp etter veggen i gangen helt ut av det blå før jeg skulle ut med venner eller noe! Hi Anonymous poster hash: 81e24...1a1
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 Har lekt med tanken, men er så redd at jeg skal freeke ut! At det ikke er ok da jeg står i det. Jeg er nok litt mer impulsiv og vil ha sex i tid og utid. Er 7år yngre en han, han var helt vill han også, så fikk vi barn og alt dabba av. Savner sånn den ville kåte manne som kunne rive av meg buksa og knulle meg opp etter veggen i gangen helt ut av det blå før jeg skulle ut med venner eller noe! Hi Anonymous poster hash: 81e24...1a1 Nei, det er tricky. Jeg trodde ikke jeg skulle ha problemer med å ha trekant, men det ble noen kjipe følelser der, sikkert bunnet i min egen usikkerhet, så greit at det ikke var med en jeg var i et fast forhold med. Da får vi håpe andre damer har bedre forslag. Anonymous poster hash: f31bf...0ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå