Gå til innhold

Jepp, da var jeg neste! Min (nå ex-)kjæreste har dame!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jævla drittsekk av en Rema 1000 kjøpemann!!! Skam for hele kjeden!!

Vil såååå gjerne fortelle dama men jeg aner ikke hvem hun er, noen tips til hvordan jeg kan finne ut det? Jeg har lyst å knuse det forholdet 😡 gjør alt for å få tak i henne 😭😭

Anonymous poster hash: 0747a...8cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ser at det så ut som at sinnet mitt er rettet mot henne, absolutt ikke... Jeg vil bare advare henne, og såre og knuse han totalt.... Og ja jeg er et dårlig menneske, men dette er andre.. ANDRE gang dette skjer med meg, fy faen, jeg har lyst å skrike av full hals her..... Aaaaaaaaahhhh!!! 😭

Skrevet

Facebook?

Anonymous poster hash: 7d473...dcf

Skrevet

Skjønner hvordan du har det.

Eksen min fant seg en ny da andre barnet vårt var 7uker og neste jeg falt for fikk seg samboer mens han fikk meg til og tro at han ville være med meg.

Man mister troa på menn. Løgnere, feige svake menn

Anonymous poster hash: c48a8...f71
Skrevet

Vi er ikke venner på Facebook. Det var slik jeg fant det ut, at han var opptatt. Han hadde blokkert meg derfra før han gav meg sitt fulle navn allerede. Men søsteren min hadde søkt han opp og funnet han. Etter det gjorde vi litt research, kun pga han hadde juget om Facebook så fikk vi en dårlig følelse.. Forhold vises ikke. Min søster hadde en felles venn med han, så vi fikk vite det via henne. Hun svarer ikke mer, etter at søsteren min spurte etter navn :( vil vel ikke blande seg eller plapre :(

Hatt verdens vondeste dag på nytt, har gått fra så sykt forelsket til demonisk sint på en dag :(

Skrevet

Vi er ikke venner på Facebook. Det var slik jeg fant det ut, at han var opptatt. Han hadde blokkert meg derfra før han gav meg sitt fulle navn allerede. Men søsteren min hadde søkt han opp og funnet han. Etter det gjorde vi litt research, kun pga han hadde juget om Facebook så fikk vi en dårlig følelse.. Forhold vises ikke. Min søster hadde en felles venn med han, så vi fikk vite det via henne. Hun svarer ikke mer, etter at søsteren min spurte etter navn :( vil vel ikke blande seg eller plapre :(

Hatt verdens vondeste dag på nytt, har gått fra så sykt forelsket til demonisk sint på en dag :(

På jobb skulle jeg mene å skrive isteden for på nytt.

Skrevet

Skjønner frustrasjonen din veldig godt! Men tror dessverre ikke du tjener noe på å fortelle dama hans om det. Det vil bare såre et uskyldig menneske. For en drittsekk altså, men blir dessverre ikke overrasket... Prøv å bare tenke fremover, gå på date med andre, skaff seg en rebound!

Anonymous poster hash: 98be4...fe7

Skrevet

du må prøve å bruke energien din på noe annet, veldig lett å si, men er han virkelig verdt alt det bryderiet? jeg ville bare gått videre og sørget i min egen lille verden. ingen er  mine øyne verdt mine tårer og mitt sinne. og aldri om dem skal få se meg nede. jeg vil heve meg over det og vise meg bedre.

Anonymous poster hash: 9d4e9...7db
Skrevet

Jeg fatet en mann,vi kom veldig godt overens. Men,så sa han at vi kunne ikke bli kjærester da han hadde en god venninne som han av og til delte seng med, hun var i forhold nå,men det trudde han snart var over.

De kunne ikke bli sammen da de.kranglet så mye.

Han var ihvertfall ærlig😜

Anonymous poster hash: 403d4...3fd

Skrevet

Jeg fatet en mann,vi kom veldig godt overens. Men,så sa han at vi kunne ikke bli kjærester da han hadde en god venninne som han av og til delte seng med, hun var i forhold nå,men det trudde han snart var over.

De kunne ikke bli sammen da de.kranglet så mye.

Han var ihvertfall ærlig😜

Datet 😉

Skrevet

K-J?

Anonymous poster hash: 6f9b4...2d6

Skrevet

Jeg meg navnet hans og jeg skal finne ut hvem dama er....

Anonymous poster hash: 9593e...845

Skrevet

Rema 1000-kjøpmann?

Anonymous poster hash: b2728...ce6

Skrevet

Å hjelp, er det meg du snakker om? Vi er ikke sammen, altså, har bare litt kontakt. Hvor i landet er dette?

Anonymous poster hash: 2e0c4...e72

Skrevet

Hm, nei det er vel ikke meg om han har annonsert ny dame på FB.

Anonymous poster hash: 2e0c4...e72

Skrevet

Vet ikke om han er i forhold på Facebook, denne felles bekjente av min søster sa at han hadde hatt med kjæreste på jobbarrangement i desember. Vi har vært sammen i 6 mnd, jeg har ikke møtt kollegaene hans :(

Butikken er på østlandet, men jeg kan ikke legge ut navnet her.. Synd dere jeg burde finne henne eller ikke?? Jeg ombestemmer meg hele tiden. Kanskje jeg skal stalke han :(

Skrevet

Skjønner frustrasjonen din veldig godt! Men tror dessverre ikke du tjener noe på å fortelle dama hans om det. Det vil bare såre et uskyldig menneske. For en drittsekk altså, men blir dessverre ikke overrasket... Prøv å bare tenke fremover, gå på date med andre, skaff seg en rebound!

Anonymous poster hash: 98be4...fe7

Såre et uskyldig menneske? Nei, det ville være å fortelle et uskyldig menneske at hun blir lurt, bedratt og kaster bort livet sitt på en utro dritt av en mann. Man forteller ikke om utroskap for å såre, men fordi folk fortjener å få vite det når de blir sviktet.

Anonymous poster hash: 92f50...260

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...