Gå til innhold

Freser dere til mannen fremfor barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså ikke roper høyt men freser? Jeg gjorde det i dag og har gjort det før. Fikk bare nok av å høre hvor sliten han var og lei av å måtte mase for å få han til å gjøre ting (hatt besøk av pappa og svigers og ting måtte gjøres). Har såklart sammenheng med at jeg også er dødssliten og har en dårlig dag. Han har irritert meg i hele dag og til slutt fikk jeg nok. Han orket ikke være med oss på kino(var planlagt lenge) fordi han var så sliten. Må legge til at han sov fra 0830-1045 i dag etter at jeg fikk sove utpå til 0830.

Barna ble skuffet og jeg forbanna. Så da freste jeg til han fremfor barna.

Nei jeg skulle ikke gjort det men er bare et menneske!

Huff, håper morgendagen blir bedre...nå er jeg bare en uggen, sur kjerring😔

Anonymous poster hash: 9a402...018

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Freser? Nei det er det katter som gjør 😂

Anonymous poster hash: 74d6b...72e

Skrevet

Klorte du han også og skuttet ryggen?

Anonymous poster hash: 1fd2f...fb4

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har gjort det. Det blir vell omtrent det samme som å skrike til ham?

Anonymous poster hash: be058...1ef

Skrevet

Nei, jeg er heller typen som liker å male.... 🐯

Anonymous poster hash: 42a4c...ad1

Skrevet

Nope. Bare knurrer.

Anonymous poster hash: 41b63...8fa

Skrevet

Jeg har gjort det en gang. Da hadde han hentet zalo i hånda og skulle vaske munnen til barnet med det... Jeg stilte meg foran barnet og "freste": "DET gjør du IKKE!"

Anonymous poster hash: 45a14...d8a
Skrevet

Nei..

Men har bare Vært gift 1,5 år.. kommer kanskje

Anonymous poster hash: 1bb5c...4c4

Skrevet

Nano, jeg visste ikke at du hadde familie...!

Anonymous poster hash: 982ef...acd

Skrevet

Ja, hender desverre litt for ofte. Begge sin feil. Vi er bare mennesker, han litt uttafor som ikke forstår ting like fort og ikke ser hvordan han påvirker folk og jeg med litt for mye temperament. Jeg må jobbe litt med meg selv og gjør det, men mister det stadig..

Anonymous poster hash: 4ee32...26e

Skrevet

Ja, det hender en gang i blant. Stort sett ang. skjeggstubber i vasken, syltetøy på skjærefjøla og en sti med skitne klær fra sofaen og inn til badet, men også uenighet om prioriteringer.

Anonymous poster hash: 62dd0...acc

Skrevet

Gneldre er vel heller min greie, og ja, det gjør jeg både til mann og barn, foran mann og barn. 

Skrevet

Freser=snakker bestemt og hardt mellom tenna😂 Føler meg som en katt når jeg freser. Er som om ordene blir spyttet ut. Har litt av et temperament noen ganger. Fort sint og går fort over. Lemen har min mann kalt meg flere ganger😝

HI

Anonymous poster hash: 9a402...018

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...