Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Skal på en sammenkomst der alle skal ta med litt mat hver. Har alltid laget focaccia før, men vil prøve noe annet enkelt, Hva liker dere at det serveres? Anonymous poster hash: 1ff2c...95a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Jeg pleier å ta med pai. Eller en vegetarcouscous... Anonymous poster hash: a515e...834
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Grilla kyllinglår er jo kjempe enkelt Anonymous poster hash: 2e80a...795
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå