Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Har man krav på pengene tilbake,eller noe?Jeg har blitt matforgifta.. Anonymous poster hash: f2d05...34e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Fra hvor? Anonymous poster hash: fe7e7...cd9
MarianeA Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Nei det tror jeg ikke. Hvis det gjelder en restaurant må de ihvertfall ha det bekreftet fra høyere hold at det faktisk dreier seg om matforgiftning, og at de er ansvarlige. Er du sikker på at det er matforgiftning?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Jeg er helt sikker ja.. Anonymous poster hash: f2d05...34e
Mumua Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 De fleste restauranter vil gjerne gi en kompensasjon iform av ett gavekort eller lignende for å ikke få dårlig rykte. Men for å bevise at du faktisk er blitt matforgiftet vil mattilsynet som regel be om avføringsprøve o.l for å få bekreftet matforgiftning og type. Men du kan kontakte restauranten og si at du har blitt syk etter å ha spist der og se hva de sier, det er naturligvis viktig at de får beskjed så de kan gjennomgå sine rutiner så det ikke skjer igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå