Gå til innhold

37 uker gammel baby og 21 mnd barn. Hvorfor? ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir litt frustrert på folk og apper som bruker uker og måneder for å beskrive alder.

7 uker gir fullstendig mening. Men 37 uker? Da sier du mnd!

Samme med 21 mnd...ah!

Kanskje jeg er særlig dårlig på å regne ut slikt.

Anonymous poster hash: 46e15...ad7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterer meg over det samme, men da når folk snakker om barna sine. Jeg gidder ikke regne meg fram til alder altså! Fram til to måneder er det greit å si antall uker, fram til 1 1/2 år, er det greit å si antall måneder. Etter det holder man seg til år og evt. halvår!

Anonymous poster hash: c3f35...8c0

Skrevet

21 mnd er da helt vanlig? En på 12 og 21 mnd er 1 åring....men virkelig to kjempe ulike stadier. Synes det er helt riktig å si 21 mnd

Skrevet

21 mnd er da helt vanlig? En på 12 og 21 mnd er 1 åring....men virkelig to kjempe ulike stadier. Synes det er helt riktig å si 21 mnd

Hvorfor ikke 1 år og 9 mnd?

Anonymous poster hash: 46e15...ad7

Skrevet

Halvannet/ett og et halvt år, alternativt nesten to er vel presist nok? Veldig pussig å si 21 måneder spør du meg...

Anonymous poster hash: 3d8a6...0b2

Skrevet

Halvannet/ett og et halvt år, alternativt nesten to er vel presist nok? Veldig pussig å si 21 måneder spør du meg...

Anonymous poster hash: 3d8a6...0b2

JEG synes ikke det er pussig. Ok?

Skrevet

21 mnd er innafor men 37 uker ?? Det blir bare veldig spesielt.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg er villig til å påstå at det mest passende å si ville være " snart to år".

Skrevet

Garantert førstefødte... Når man har flere barn mister man antall uker/mnd ganske kjapt...

Anonymous poster hash: 9df5d...990
Skrevet

mye man bryr seg om gett, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...