Gå til innhold

Erfaringer med onenight-stands.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

Jeg bare lurer, for i natt så opplevde jeg dette for første gang. Jeg er absolutt ikken en kvinne som er lett på tråden og er meget restriktiv til sex-partnere. Jeg holder meg til den jeg er i forhold med, men akkurat nå er jeg singel etter et samlivsbrudd.

Det bare skjedde rett og slett, og det var faktis en ganske fin opplevelse. Fyren var hyggelig og vi pratet løst og fast. Vi begynte å kose litt og så bare skjedde det. Skulle tro vi hadde vært sammen lenge. Vi kommuniserte under akten og gav uttrykk for hva vi ville og ikke ville. Han tilfredsstille meg på alle mine behov med en oppriktig interesse for at dette skulle være godt for meg. Jeg har alltid tenkt at slike hendelser ofte kan være litt knotete og keitete og bli litt så som så siden man ikke kjenner hverandre og er "synkronisert". Vi kommer aldri til å møtes igjen men var enige om at dette var den beste sexen vi begge hadde hatt på lenge.

Jeg kommer nok ikke å gjøre dette til en vane! Er nesten sjokkert over at det i det hele tatt hendte. Men jeg bare lurer på hvordan deres erfaring med slike hendelser er. Bra eller dårlig? Og hvorfor?

Anonymous poster hash: 39d18...e14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lett å bli hekta når sex'en er så bra... kan godt hende dere treffes igjen 😉

Anonymous poster hash: b731b...db3

Skrevet

Lett å bli hekta når sex'en er så bra... kan godt hende dere treffes igjen Anonymous poster hash: b731b...db3

Nei, vi treffes definitivt ikke igjen. Vi møttes tilfeldig i helgen i en by ingen av oss bor i og vi bor på hver vår kant av landet og lever meget forskjellige liv.

Anonymous poster hash: 39d18...e14

Skrevet

Sånn var det med han jeg er sammen med nå;-) for første gang i mitt liv ble jeg ikke flau over en one night stand, men gav meg selv klapp på skulderen og en high five;-) men nå ble dette mer enn en engangsgreie da, selv om det overhode ikke var meningen :)

Anonymous poster hash: 56f00...3d4

Skrevet

Jeg har både gode erfaringer og mindre gode erfaringer. Har heldigvis ikke hatt noen dårlige erfaringer med ons, bare en del som jeg like godt kunne vært foruten.

Var singel i mange år, og selv om jeg ikke er løs på tråden så ble det et og annet ons de årene.

Jeg tror "hemmeligheten" i ditt ons, Hi, var det at dere kunne kommunisere på forhånd, dere hadde en god tone, ikke bare en seksuell tenning. Når man er på bølgelengde ellers også så er det bedre sjanser for at sexen også blir god.

Og det er grunnen til at jeg ikke har hatt sex på over 2,5 år nå siden det ble slutt med eksen, har ikke funnet noen jeg har både følt meg på bølgelengde med og vært tent på, så da har jeg heller stått over.

Håper den rette dukker opp snart :) Drømte om ham i natt :D Har aldri møtt ham, han var ikke perfekt, men han var perfekt for meg :)

Anonymous poster hash: e7495...2c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...