Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Høres ut som en solid røre det.. Vi trives best som særboere, er naboer og har begge barn fra før. Jeg vil så gjerne ha et barn til, han vil ikke og har sterilisert seg. Skulle ønske han vil ha et barn til men det vil han ikke og nå er det for seint men jeg har begynt å tenke på donorbarn.. Er det tullete? Jeg er 37 år og har ikke alltid verden av betenkningstid, alt det praktiske ligger til rette. Hva han sier til det vet jeg ikke enda... Anonymous poster hash: 128f3...695
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Jeg ville aldri gjort det. Anonymous poster hash: cc801...44f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Flere meninger? Anonymous poster hash: 128f3...695
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Men altså, du kan jo ikke fortsette forholdet til en som ikke vil ha barn samtidig som du går gjennom graviditet og småbarnstilværelsen! Hva får deg til å tro at han ikke ønsker et nytt, eget barn, men likevel ønsker et forhold til en dame med et nyfødt barn som ikke er hans? Du må velge, enten donorbarn eller forholdet. Anonymous poster hash: f9e0c...151
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Herregud. Anonymous poster hash: e398f...c77
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 Men altså, du kan jo ikke fortsette forholdet til en som ikke vil ha barn samtidig som du går gjennom graviditet og småbarnstilværelsen! Hva får deg til å tro at han ikke ønsker et nytt, eget barn, men likevel ønsker et forhold til en dame med et nyfødt barn som ikke er hans? Du må velge, enten donorbarn eller forholdet. Anonymous poster hash: f9e0c...151 Enig med denne. Hadde ikke en gang tenkt på enda ett barn som alenemor. Ett bar som ikke en gang har en far å dra på samvær hos når søsken gjør det. Anonymous poster hash: 8e7cd...b27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå