Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Hvis jeg lager wok med div grønnsaker og kyllingfilet, og heller over to poser østerssaus - og spiser en porsjon. Hvor mange kcal ca er det? Anonymous poster hash: bb377...91c
TPK Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Få deg en kalori-app! Ja, det er sunt. Men mye salt i den sausen, du trenger bare en pose til to porsjoner.
MarianeA Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Grønnsakene og kyllingen er ihvertfall sunn, sausen vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Jeg så på lifesum appen. Den ser 15 kcal på 1 ts. Kanskje det ikke er så mye da.... hi Anonymous poster hash: bb377...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå