Gå til innhold

Hvor har du hatt sex utenom hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså ute i "offentligheten"?

Anonymous poster hash: e622c...335

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke på kjøpesenter og ikke på bussen.

Skrevet

Ikke spesielt interresant her😆

På forskjellige parkeringsplasser og ut i skogen. Ender opp i skogen hvis vi er på hytta med familie osv. Vi går oss en "tur".

Anonymous poster hash: 6dafb...ab4

Skrevet

På jobb (skole, utenom skoletid), på en demning, i skogen, på et fjell, i en gapahuk, i et basseng, på hotell, inni en skyvdørsgarderobe, på en kjent turiststi, i bil, i telt.

Anonymous poster hash: 46665...d52

Skrevet

På jobb (skole, utenom skoletid), på en demning, i skogen, på et fjell, i en gapahuk, i et basseng, på hotell, inni en skyvdørsgarderobe, på en kjent turiststi, i bil, i telt.

Kjenner at jeg ble nysgjerrig på den skyvedørsgarderoben, det må ha vært logistisk utfordrende! :D

Skrevet

Skogen, bilen og hos svigers

Anonymous poster hash: 3cb12...6f7

Skrevet

På jobb etter stengetid. Skogen.havet . Solarium brun og blid.badstu på treningssenter.bil.på panser på bil. Hotell.inne på en uteplass.

Anonymous poster hash: 7ff7d...ae9

Skrevet

I telt, i skogen, i fellesdusjen på et motell (på natten), på stranden (på kvelden)

Anonymous poster hash: e8652...9c9
Skrevet

Kjenner at jeg ble nysgjerrig på den skyvedørsgarderoben, det må ha vært logistisk utfordrende! :D

Lett om man er kåt nok og mine og dine barn springer rundt i hele huset. Hjelper sikkert at vi er like lange så den smettes lett inn bakfra 😉👍🏼

Skrevet

På jobb og i skogen , boblebad på en båt . Og selvsagt på de fleste ferier

Anonymous poster hash: 6fc02...860

Skrevet

Båt, verandaen, boblebadet, på en strand, i garasjen til naboen etter en fuktig kveld;-)

Anonymous poster hash: c89c5...913

Skrevet

Min kjære har en greie for utendørs, så det hender ofte at ring skjer på skogstur ;) Ellers er i boblebadet ute i hagen, på jobben hans, på handikap-toalett på et utested og en gang midt på et utested! :P Jeg hadde skjørt og ingen truse, så jeg sto med ryggen til han når han satt på en benk, regner med/håper ingen så oss😂

Anonymous poster hash: f371a...1e5

Skrevet

I en bil, ble fingra under teppet i sofaen i et kollektiv mens de andre satt der (herregud...), på en benk på stranda, i et lydstudio, bak et lysthus (oh the irony!) i en park... Hmm, det er det jeg kommer på.

Anonymous poster hash: 7b0f1...f16

Skrevet

I en bil, ble fingra under teppet i sofaen i et kollektiv mens de andre satt der (herregud...), på en benk på stranda, i et lydstudio, bak et lysthus (oh the irony!) i en park... Hmm, det er det jeg kommer på. Anonymous poster hash: 7b0f1...f16

Kom på en til: i en heis på et hotell i Sverige.

Anonymous poster hash: 7b0f1...f16

Skrevet

Tusenfryd, Tøyen badet, restaurant på Oslo City, toalett på Oslo City, kino, flere strender, både på land og i vann, i bil, mange ganger i skogen, på terrasse, midt i en hage mot en vei.

Anonymous poster hash: 9097f...2f5
Skrevet

I bilen, på kino, på et utested (på do), i skogen, i parken, på verandaen på et hotell, hos svigermor (ikke nåværende), på hytta til familiemedlemmer, og kanske noen steder til?.... men begynner å bli mange år siden da jeg var "vill, gal og ung".

Anonymous poster hash: 0b796...dc4
Skrevet

Prøverom

Offentlig svømmehall

Offentlig badstue

På stranden

Boblebad

På altanen

På en fjelltopp

På en parkeringsplass

I bilen

I skogen

På flere toalett

I heisen

I hagen på et hotell

Overalt egentlig

Anonymous poster hash: 5a958...12d

Skrevet

Ikke så mye spennende egentlig...

I russebilen (vår egen)

På en trampoline

Og selvsagt på hotell på ferie.

Anonymous poster hash: 794a9...5a4

Skrevet

I skogen, på parkeringsplass (utenfor skole, mørkt ute), i bil, i en trapp bak et hus midt i byen, ga bj på en trapp med full utsikt til andre utesteder, i en campingvogn utafor jobben til elskeren, onanerte meg selv på en buss en gang eller tre, i en campingvogn igjen, på en fiskeplass jeg pleide å dra til alene (møtte en gift mann som tydeligvis var kåt, nakenbadet sammen osv), flere parkeringsplasser, senga til foreldrene til en fyr og boblebadet også.

Anonymous poster hash: f654b...3c4

Skrevet

På en kirketrapp

Anonymous poster hash: 4a781...f40

Skrevet

på toalett på storsenter, biblotek og rådhus

i skogen

i bilen

Skrevet

På en øde øy med båter forbi(langt ute da men med telelinse :o )

I bilen.

I dusjen på en campingplass.

I samme rom som kompisen lå i.

Ikke særlig glad for siste:/

Anonymous poster hash: 32ad9...c24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...