Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Hva hadde du valgt og hvorfor? Sliter med å velge. Anonymous poster hash: 32bf4...de7
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Akkurat byttet ut boblebadet. Helvete å rense!! Ville ikke hatt hjørnebad heller...tar så lang tid å fylle Anonymous poster hash: dcd21...b83
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Vi har boblebad som er selvrensende. Har hatt det i 5 år å er veldig fornøyd. Ville aldri byttet ut det med et vanlig badekar. Har i rensemiddel å trykker på en knapp, etter ca 15 min er boblebadet renset å dysene er tømt for smuss. Skyller av å karet er helt rent. Veldig enkelt. Samme som vi har stekeovn som renser seg selv, etter ei viss tid åpner jeg ovnen å tørker enkelt bort skitten som er blitt til aske. Anonymous poster hash: 47174...a9d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Vi har boblebad som er selvrensende. Har hatt det i 5 år å er veldig fornøyd. Ville aldri byttet ut det med et vanlig badekar. Har i rensemiddel å trykker på en knapp, etter ca 15 min er boblebadet renset å dysene er tømt for smuss. Skyller av å karet er helt rent. Veldig enkelt. Samme som vi har stekeovn som renser seg selv, etter ei viss tid åpner jeg ovnen å tørker enkelt bort skitten som er blitt til aske. Anonymous poster hash: 47174...a9d Hvilket boblebad er det? 😊Hi Anonymous poster hash: 32bf4...de7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå