Gå til innhold

Syntocinon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: cc1a9...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tom etter en uke. Kan jeg spørre legen om mer? Eller kan man få for mye av det?

Skrevet

Dytt

Skrevet

Bare spør legen om mer!

Anonymous poster hash: ef70c...6b2

Skrevet

Den resepten jeg fikk var for to uthentinger. Har du sjekket det opp? Jeg går også fort tom, men jeg ringer bare ned til legesenteret og sier jeg trenger mer, så sender legen ut e-resept i løpet av dagen eller neste dag.

Anonymous poster hash: bc9e2...96a

Skrevet

Be om ein større resept!

Eg fekk først 4 per resept. Måtte hente ein og ein. Etter kvart fekk eg sånn at eg fekk hente 4 i slengen.

Veldig greit. Særlig sidan det så ofte var leveringsproblem med dei.

Skrevet

Be om ein større resept!

Eg fekk først 4 per resept. Måtte hente ein og ein. Etter kvart fekk eg sånn at eg fekk hente 4 i slengen.

Du kunne hentet alle fire i samme slengen første gang også, det er bare sjelden apotekene husker å spørre hvor mange folk vil ha. Sålenge det ikke er blåresept eller andre trygderegler, men vanlig hvit resept, kan man hente akkurat så mye eller så lite man vil.

Anonymous poster hash: a09f5...e36

Skrevet

Be om ein større resept!

Du kunne hentet alle fire i samme slengen første gang også, det er bare sjelden apotekene husker å spørre hvor mange folk vil ha. Sålenge det ikke er blåresept eller andre trygderegler, men vanlig hvit resept, kan man hente akkurat så mye eller så lite man vil.Anonymous poster hash: a09f5...e36

Eg fekk bare hente ein og ein pga leveringsproblema. Men fekk hente 4 når legen hadde skrive ut 4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...