Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 ? Anonymous poster hash: 71caf...eb3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Ja. Anonymous poster hash: fdc42...955
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 En av de kongelige. Hilst på hele familien flere ganger Anonymous poster hash: ee6bd...5b8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Ja. Men fordi h*n er min venn ville jeg aldri sladret om det. Ikke til Se og hør, ikke til dib Jeg tror at de som snakker villig om kjendisvenner ikke er så gode venner. Anonymous poster hash: 16d1a...80c
Liv & Røre Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Kjenner ingen. Har faktisk ikke sett en kjendis en gang.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #8 Skrevet 7. februar 2016 Min bestevenninne er kjendis. Mer jordnær og herlig jente skal man lete lenge etter. Anonymous poster hash: 363a2...9a3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #10 Skrevet 7. februar 2016 Ja, vi er nære venner med ett kjendispar. Vi er faddere på barna til hverandre. Selv om det føles rart å si det, så er jeg vel ganske kjent jeg og 😊 Anonymous poster hash: 5a1b7...5ac
liniss - mamma til tre små Skrevet 7. februar 2016 #11 Skrevet 7. februar 2016 Ja , han er vel ganske kjent. Men glemmer det ofte fordi jeg har kjent han siden jeg var liten, blitt mere kjent med årene :-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #12 Skrevet 7. februar 2016 Nei, ingen kjendiser. En som er skikkelig rike kjenner jeg, men h*n er ikke en kjendis. Anonymous poster hash: bd37d...771
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #13 Skrevet 7. februar 2016 Ja, jeg jobber i media og kjenner veldig mange kjendiser. Anonymous poster hash: 5cea0...5d2
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #14 Skrevet 7. februar 2016 En av de kongelige. Hilst på hele familien flere ganger Anonymous poster hash: ee6bd...5b8 Linni? Anonymous poster hash: 0f2b6...08e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #15 Skrevet 7. februar 2016 Jeg har ingen kjendiser i nær omgangskrets, men kjenner flere og omgås de innimellom. Støtt og stadig det plutselig kommer noen kjendiser på kaffe når vi er på hytta. Jeg har ikke helt tenkt på at de er kjendiser før jeg leste og tenkte gjennom det for en stund siden. Da begynte jeg å tenke og da gikk det opp for meg hvor mange jeg egentlig kjenner, men som jeg ikke tenker over er det. Ungene syns det er så gøy å lese se og hør, og de skravlet enstund om "tenk så gøy det er å møte en kjendis". Jeg spurte og grov litt om hva de mente var så gøy med det, de syns jeg ble bare teitere og teitere jo mer jeg spurte. Når jeg sa endel av hyttenaboene, og noen av de som stopper opp for en kaffe når de går tur forbi hytta skjønte de ikke hvor jeg ville. Når jeg sa de var kjendiser ble de lange i maska. Slik som Petter Stordalen er veldig mye i se og hør, men for ungene er han en kjendis der, men når han stopper hos oss så er det bare Petter. De er helt vanlige mennesker når de stopper opp, så å koble de og bilde i se og hør klarer de ikke. Det syns jeg er veldig gøy. Anonymous poster hash: 24738...0bb
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #16 Skrevet 7. februar 2016 Jeg har ingen kjendiser i nær omgangskrets, men kjenner flere og omgås de innimellom. Støtt og stadig det plutselig kommer noen kjendiser på kaffe når vi er på hytta. Jeg har ikke helt tenkt på at de er kjendiser før jeg leste og tenkte gjennom det for en stund siden. Da begynte jeg å tenke og da gikk det opp for meg hvor mange jeg egentlig kjenner, men som jeg ikke tenker over er det. Ungene syns det er så gøy å lese se og hør, og de skravlet enstund om "tenk så gøy det er å møte en kjendis". Jeg spurte og grov litt om hva de mente var så gøy med det, de syns jeg ble bare teitere og teitere jo mer jeg spurte. Når jeg sa endel av hyttenaboene, og noen av de som stopper opp for en kaffe når de går tur forbi hytta skjønte de ikke hvor jeg ville. Når jeg sa de var kjendiser ble de lange i maska. Slik som Petter Stordalen er veldig mye i se og hør, men for ungene er han en kjendis der, men når han stopper hos oss så er det bare Petter. De er helt vanlige mennesker når de stopper opp, så å koble de og bilde i se og hør klarer de ikke. Det syns jeg er veldig gøy. Anonymous poster hash: 24738...0bb Artig! Det viser jo at barna dine tross alt har ganske god bakkekontakt og møter andre mennesker for den de er som person, ikke statusen Anonymous poster hash: fdc42...955
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #17 Skrevet 7. februar 2016 Jeg har ingen kjendiser i nær omgangskrets, men kjenner flere og omgås de innimellom. Støtt og stadig det plutselig kommer noen kjendiser på kaffe når vi er på hytta. Jeg har ikke helt tenkt på at de er kjendiser før jeg leste og tenkte gjennom det for en stund siden. Da begynte jeg å tenke og da gikk det opp for meg hvor mange jeg egentlig kjenner, men som jeg ikke tenker over er det. Ungene syns det er så gøy å lese se og hør, og de skravlet enstund om "tenk så gøy det er å møte en kjendis". Jeg spurte og grov litt om hva de mente var så gøy med det, de syns jeg ble bare teitere og teitere jo mer jeg spurte. Når jeg sa endel av hyttenaboene, og noen av de som stopper opp for en kaffe når de går tur forbi hytta skjønte de ikke hvor jeg ville. Når jeg sa de var kjendiser ble de lange i maska. Slik som Petter Stordalen er veldig mye i se og hør, men for ungene er han en kjendis der, men når han stopper hos oss så er det bare Petter. De er helt vanlige mennesker når de stopper opp, så å koble de og bilde i se og hør klarer de ikke. Det syns jeg er veldig gøy. Anonymous poster hash: 24738...0bb Artig! Det viser jo at barna dine tross alt har ganske god bakkekontakt og møter andre mennesker for den de er som person, ikke statusen Anonymous poster hash: fdc42...955 Eller at de ikke er de skarpeste når de leser gjennom se og hør, og ønsker å treffe kjendiser, men ikke kjenner de igjen i det virkelige liv 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: ee6bd...5b8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #18 Skrevet 7. februar 2016 Jeg har ingen kjendiser i nær omgangskrets, men kjenner flere og omgås de innimellom. Støtt og stadig det plutselig kommer noen kjendiser på kaffe når vi er på hytta. Jeg har ikke helt tenkt på at de er kjendiser før jeg leste og tenkte gjennom det for en stund siden. Da begynte jeg å tenke og da gikk det opp for meg hvor mange jeg egentlig kjenner, men som jeg ikke tenker over er det. Ungene syns det er så gøy å lese se og hør, og de skravlet enstund om "tenk så gøy det er å møte en kjendis". Jeg spurte og grov litt om hva de mente var så gøy med det, de syns jeg ble bare teitere og teitere jo mer jeg spurte. Når jeg sa endel av hyttenaboene, og noen av de som stopper opp for en kaffe når de går tur forbi hytta skjønte de ikke hvor jeg ville. Når jeg sa de var kjendiser ble de lange i maska. Slik som Petter Stordalen er veldig mye i se og hør, men for ungene er han en kjendis der, men når han stopper hos oss så er det bare Petter. De er helt vanlige mennesker når de stopper opp, så å koble de og bilde i se og hør klarer de ikke. Det syns jeg er veldig gøy. Anonymous poster hash: 24738...0bb Artig! Det viser jo at barna dine tross alt har ganske god bakkekontakt og møter andre mennesker for den de er som person, ikke statusen Anonymous poster hash: fdc42...955 Eller at de ikke er de skarpeste når de leser gjennom se og hør, og ønsker å treffe kjendiser, men ikke kjenner de igjen i det virkelige liv Anonymous poster hash: ee6bd...5b8 De er barn. Slik enkelte blir fremstilt i media så ligner de ikke særlig på slik de er når de kun er private. Så barna kan være skarpe nok, de Anonymous poster hash: fdc42...955
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #19 Skrevet 7. februar 2016 Ja, en hel grøde. Det hører med til jobben (musiker). Men jeg tenker ikke på dem som "kjendiser", jeg tenker på dem som gode kolleger. Anonymous poster hash: 91112...194
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #20 Skrevet 7. februar 2016 Min mamma Anonymous poster hash: bb1e6...60c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #22 Skrevet 7. februar 2016 Ja, kjenner ei som er musiker og har vunnet Spellemannsprisen. Anonymous poster hash: 06c04...13a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #23 Skrevet 7. februar 2016 Ja er par styk Anonymous poster hash: 47e7f...4fd
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #24 Skrevet 7. februar 2016 Ja er par styk Anonymous poster hash: 47e7f...4fd
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #25 Skrevet 7. februar 2016 Jeg har ingen kjendiser i nær omgangskrets, men kjenner flere og omgås de innimellom. Støtt og stadig det plutselig kommer noen kjendiser på kaffe når vi er på hytta. Jeg har ikke helt tenkt på at de er kjendiser før jeg leste og tenkte gjennom det for en stund siden. Da begynte jeg å tenke og da gikk det opp for meg hvor mange jeg egentlig kjenner, men som jeg ikke tenker over er det. Ungene syns det er så gøy å lese se og hør, og de skravlet enstund om "tenk så gøy det er å møte en kjendis". Jeg spurte og grov litt om hva de mente var så gøy med det, de syns jeg ble bare teitere og teitere jo mer jeg spurte. Når jeg sa endel av hyttenaboene, og noen av de som stopper opp for en kaffe når de går tur forbi hytta skjønte de ikke hvor jeg ville. Når jeg sa de var kjendiser ble de lange i maska. Slik som Petter Stordalen er veldig mye i se og hør, men for ungene er han en kjendis der, men når han stopper hos oss så er det bare Petter. De er helt vanlige mennesker når de stopper opp, så å koble de og bilde i se og hør klarer de ikke. Det syns jeg er veldig gøy. Anonymous poster hash: 24738...0bb Artig! Det viser jo at barna dine tross alt har ganske god bakkekontakt og møter andre mennesker for den de er som person, ikke statusen Anonymous poster hash: fdc42...955 Eller at de ikke er de skarpeste når de leser gjennom se og hør, og ønsker å treffe kjendiser, men ikke kjenner de igjen i det virkelige liv Anonymous poster hash: ee6bd...5b8 De er barn. Slik enkelte blir fremstilt i media så ligner de ikke særlig på slik de er når de kun er private. Så barna kan være skarpe nok, de Anonymous poster hash: fdc42...955 Stordalen er veldig lik selv Anonymous poster hash: ee6bd...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå