Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 🍴☕ Anonymous poster hash: ddd22...181
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Cola og chips, fortsatt fyllesyk etter to dager med koselige fester og godt u glasset. Anonymous poster hash: 64d9c...bfb
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Har spist boller, så blir det wienerpølser etterpå. Får slå til med noe fisk imorgen tror jeg for å veie opp 😉 Jeg orker ikke å stå på kjøkkenet og lage stor middag etter å ha holdt på med de bollene halve dagen.. Anonymous poster hash: 602f2...6ba
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Knekkebrød med leverpostei og agurk, vann med bobler fra brusmaskinen. Spiste masse boller i 14-15 tiden, orker ikke middag i dag. Anonymous poster hash: e9d76...e78
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 Jeg har fått svangerskapsdiabetes så jeg prøver å venne meg til et liv uten sukker... Har spist bær med nøtter og dobbel 0 yoghurt, en skive med ost og litt saltstenger. Savner sjokkisen 😔 Men det er forhåpentligvis bare for et par mnd. Anonymous poster hash: b62fd...bcd
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #7 Skrevet 7. februar 2016 Jeg har fått svangerskapsdiabetes så jeg prøver å venne meg til et liv uten sukker... Har spist bær med nøtter og dobbel 0 yoghurt, en skive med ost og litt saltstenger. Savner sjokkisen 😔 Men det er forhåpentligvis bare for et par mnd. Anonymous poster hash: b62fd...bcd Hold ut Lykke til med de siste mnd. Anonymous poster hash: 7578d...bef
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #8 Skrevet 7. februar 2016 Vært og trent, spiste omelett og salat til middag etterpå Nå har jeg tatt meg et glass Pepsi max og noen grønne druer Anonymous poster hash: e23cd...927
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #9 Skrevet 7. februar 2016 Proteinrundstykke med lasagne-rester. Anonymous poster hash: 8f5d1...c69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå