Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Hei og hopp! Jeg skulle hatt besøk av vår felles venn tante rød på fredag! Jeg har hatt mestrasjonsliknende smerter siden torsdag så jeg trodde hun meldte sin ankomst i løpet av helgen. Jeg har ikke sett noe til henne så jeg begynner å tenke litt i andre baner. Kan jeg ha blitt gravid? Har hatt samleie 1 gang siden siste menstrasjon. Dette var dagen etter jeg var ferdig (altså det spottet litt blod). Det jeg lurer på er ; hvor sannsynlig er det at jeg har hatt eggeløsning så tett oppimot siste mens dag? En sædcelle kan leve i 5-9 dager? Eller? Noen med mer peiling? Andre plager er løs mage (noe jeg også før ved menstrasjon) Anonymous poster hash: cbe99...817
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Tenkte det om den ikke kommer før i morgen. Har ikke tenkt tanken en gang før nå når jeg så det andre innlegget. Jeg bruker alltid å kjenne når jeg får eggeløsning, dette skjer ca 1 uke etter siste mens dag. Om sædcellene lever 5/6 dager er jeg ikke det, men kan de leve lengere? Jeg kjente ikke eggeløsning denne mnd, så jeg vet ikke når jeg hadde den! Æsj, nå ble jeg nysgjerrig gitt! Anonymous poster hash: cbe99...817
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Du er nok ikke gravid. Anonymous poster hash: aa686...511
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Hvor lang syklus har du? Hvor mange dager etter første mensdag hadde du sex? Anonymous poster hash: 7f3d1...554
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå