Gå til innhold

Hva kan dette skyldes?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes ut som om hjertet "klemmes" på.. Har tilsvarende smerter i ryggen like bak hjertet. Det er ikke angst eller gallesmerter! Har hatt mye gallestein.

Dette er lokalisert ganske nøyaktig midt i hjertet.

Ikke så vondt at jeg ikke får puste, men såpass vondt at jeg har våknet av det flere ganger på nettene nå i helgen.

 

Røyker ikke, drikker ikke, er ikke gravid, og er 38 år.

 

Anonymous poster hash: 2d9a1...9d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: 2d9a1...9d9

Skrevet

Snakk med en lege du.

 

Anonymous poster hash: d3551...3d8

Skrevet

Perikarditt?

 

Anonymous poster hash: 9546c...692

Skrevet

Angina?

 

Anonymous poster hash: 8557f...c33

Skrevet

Kan være så enkelt at du har låsninger i brystryggen eller ribbene, men det kan også være at det er smerter fra hjertet eller hjertesekken. Du bør bestille deg en legetime!



Anonymous poster hash: a6111...604
Skrevet

Kan være perikarditt, men da jeg hadde det gikk smertene som i et belte rundt hele brystet og ryggen. I starten var det kun smerter om natta, jeg våknet hver natt og måtte ta Paracet for å få sove igjen. Jeg trodde det var muskulært, og gikk ikke til lege før det hadde gått 3 uker. Skulle definitivt dratt tidligere 😉

 

Anonymous poster hash: 64c7d...a99

Skrevet

Uff da..😕 Det kan kanskje skyldes en låsning jeg har, men jeg bør vel krype til korset og be om en legetime da. Ikke lett å be om legetime til seg selv 😳

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 2d9a1...9d9

Skrevet

Uff da.. Det kan kanskje skyldes en låsning jeg har, men jeg bør vel krype til korset og be om en legetime da. Ikke lett å be om legetime til seg selv

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 2d9a1...9d9

 

Men viktig å ta seg selv og sin egen helse på alvor! :)

Husk at du også tar dine barn på alvor ved å passe på deg selv og din egen helse.

 

Bestill en legetime og få det sjekket!

 

 

 

Anonymous poster hash: a6111...604

Skrevet

 

Uff da.. Det kan kanskje skyldes en låsning jeg har, men jeg bør vel krype til korset og be om en legetime da. Ikke lett å be om legetime til seg selv

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 2d9a1...9d9

Men viktig å ta seg selv og sin egen helse på alvor! :)

Husk at du også tar dine barn på alvor ved å passe på deg selv og din egen helse.

 

Bestill en legetime og få det sjekket!

 

 

 

Anonymous poster hash: a6111...604

 

Helt enig! Jeg pleier å si at man må ta vare på seg selv for å kunne ta vare på andre.

Men det er verre å sette handling til egne ord 😂 Ringer i morra tidlig.

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 2d9a1...9d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...