Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Kjennes ut som om hjertet "klemmes" på.. Har tilsvarende smerter i ryggen like bak hjertet. Det er ikke angst eller gallesmerter! Har hatt mye gallestein. Dette er lokalisert ganske nøyaktig midt i hjertet. Ikke så vondt at jeg ikke får puste, men såpass vondt at jeg har våknet av det flere ganger på nettene nå i helgen. Røyker ikke, drikker ikke, er ikke gravid, og er 38 år. Anonymous poster hash: 2d9a1...9d9
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Ingen? Anonymous poster hash: 2d9a1...9d9
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Snakk med en lege du. Anonymous poster hash: d3551...3d8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Perikarditt? Anonymous poster hash: 9546c...692
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Angina? Anonymous poster hash: 8557f...c33
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 Kan være så enkelt at du har låsninger i brystryggen eller ribbene, men det kan også være at det er smerter fra hjertet eller hjertesekken. Du bør bestille deg en legetime! Anonymous poster hash: a6111...604
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #7 Skrevet 7. februar 2016 Kan være perikarditt, men da jeg hadde det gikk smertene som i et belte rundt hele brystet og ryggen. I starten var det kun smerter om natta, jeg våknet hver natt og måtte ta Paracet for å få sove igjen. Jeg trodde det var muskulært, og gikk ikke til lege før det hadde gått 3 uker. Skulle definitivt dratt tidligere 😉 Anonymous poster hash: 64c7d...a99
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #8 Skrevet 7. februar 2016 Uff da..😕 Det kan kanskje skyldes en låsning jeg har, men jeg bør vel krype til korset og be om en legetime da. Ikke lett å be om legetime til seg selv 😳 Hi Anonymous poster hash: 2d9a1...9d9
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #9 Skrevet 7. februar 2016 Uff da.. Det kan kanskje skyldes en låsning jeg har, men jeg bør vel krype til korset og be om en legetime da. Ikke lett å be om legetime til seg selv Hi Anonymous poster hash: 2d9a1...9d9 Men viktig å ta seg selv og sin egen helse på alvor! Husk at du også tar dine barn på alvor ved å passe på deg selv og din egen helse. Bestill en legetime og få det sjekket! Anonymous poster hash: a6111...604
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #10 Skrevet 7. februar 2016 Uff da.. Det kan kanskje skyldes en låsning jeg har, men jeg bør vel krype til korset og be om en legetime da. Ikke lett å be om legetime til seg selv Hi Anonymous poster hash: 2d9a1...9d9 Men viktig å ta seg selv og sin egen helse på alvor! Husk at du også tar dine barn på alvor ved å passe på deg selv og din egen helse. Bestill en legetime og få det sjekket! Anonymous poster hash: a6111...604 Helt enig! Jeg pleier å si at man må ta vare på seg selv for å kunne ta vare på andre. Men det er verre å sette handling til egne ord 😂 Ringer i morra tidlig. Hi Anonymous poster hash: 2d9a1...9d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå