Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Som selvstendig næringsdrivende , kan man ta ut lønn samtidig med at man får foreldrepenger. ? Anonymous poster hash: 8ed25...aca
C&M&H Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Nei. Det er trygdesvindel. Men du kan ha gradert uttak og feks jobbe 50% og ha 50% permisjon
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Ok tenkte kanskje det var annerledes når man er selvstendig.jobber ikke men det kommer inntekt automatisk der hele tiden Anonymous poster hash: 8ed25...aca
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Det kommer an på. Om du har ENK får du overskudd, ikke lønn. Om du er ansatt i eget AS kan du ta utbytte men ikke få utbetalt lønn. Anonymous poster hash: 635a0...70a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Mannen min hadde penger som kom inn regelmessig da han hadde permisjon, men han måtte dokumentere at pengene som kom inn var tjent før permisjonen startet. Anonymous poster hash: 2382b...b03
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 Altså du kan jo bare gjøre det enkelt å jobbe gradert. Det gjorde jeg. Jobbet 10 % og tok ut det jeg ville i lønn. Som selvstendig er det ingen begrensninger for hvor mye du tar ut i lønn,så lenge det står på papiret at du er i arbeid.😉 Anonymous poster hash: 2d6b1...99d
Miss Chocolate Skrevet 7. februar 2016 #7 Skrevet 7. februar 2016 Det er lov å TJENE penger, men ikke jobbe. Hør med nav du. Er mange som har regelmessig inntekt samme hvor mye innsats man legger i det, og dette er selvsagt ikke trygdesvindel!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 Altså du kan jo bare gjøre det enkelt å jobbe gradert. Det gjorde jeg. Jobbet 10 % og tok ut det jeg ville i lønn. Som selvstendig er det ingen begrensninger for hvor mye du tar ut i lønn,så lenge det står på papiret at du er i arbeid.😉 Anonymous poster hash: 2d6b1...99d Ja det er jo en mulighet:) Anonymous poster hash: 8ed25...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå