Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Aldri vært "medlem" der selv, men har snublet over noen innlegg der i ny og ne. Slår meg at det er ekstremt mye hets av enkeltpersoner der inne, spes bloggere? Noen av trådene har over 1000 sider. Ble helt sjokkert jeg. Voksne mennesker🙈 Anonymous poster hash: 89b08...868
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Helt enig, er der ikke så ofte og ikke på de stedene du sikter til. Rampelys er skikkelig ille. Anonymous poster hash: 2a773...b8e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Jeg syns ikke det er så mye hets. Noen er det jo som skal spytte ut eder og galle, men f.eks i fotballfruedebatten er det mye saklig og interessant som diskuteres. De som bare skriver dritt blir jo moderert bort. Ellers er det jo veldig mange aspekter ved disse bloggerne som kan og burde diskuteres. Løgner, selvbedrag, reklame, eksponering av barn, osv, syns jeg er noe man fint kan diskutere. Ellers så er det vel ikke så rart at man vil diskutere "kjente" personer? Man diskuterer jo gjerne nabokjerringa, og de aller fleste diskuterer gjerne nært og fjernt med f.eks mannen, så jeg syns ikke det er så rart. De liker jo å diskutere kjente mennesker her inne også.. Anonymous poster hash: 94022...a26
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Noen av disse bloggerne har svimlende inntekter. De krever å bli tatt seriøst. Da må vi kreve noe tilbake synes jeg. Feks at de ikke lyver om redigering, utgir seg for å være andre i kommentarfeltet, lar fanskaren hetse de som kommer med andre ting enn: åååååå sååååååå fiiiiiiiiiin du er. Det er vanskelig å skille blogger som person og blogger som bedrift. Blogg er bedrift, de tjener godt på det. De utleverer mye, de gjør ting på sin måte. De er kjøpt og betalt, det meste er sponset. Noen selger barndommen til barna sine. Jeg vet ikke jeg, skal ingenting kritiseres mener du? Anonymous poster hash: a931c...2ba
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Rampelysforumet er skikkelig ille. Og GUD FORBY om klikken der inne selv skulle få noe kritikk. Da går de bananas! Å kritisere dem er ikke lov, men å hetse bloggere og barna deres er visst helt ok. Skulle tro at bloggene var livet til de som henger på Rampelys. Skikkelig lavmålsgjeng! Anonymous poster hash: 085e0...288
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 Men tråden om "Mat fra bunnen" er hysterisk Anonymous poster hash: 085e0...288
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå