Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Har dere opplevd at de ha kommet med tåredryppende oppveksthistorier som dere ikke kjenner igjen? Jeg har blandt annet vokst opp med en modell som fikk en del opperksomhet for noen år tilbake. Det hun fortalte media var ikke sant, hun var en virkelig kjip mobber men fremstilte seg selv som offer. Anonymous poster hash: 78532...5ed
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Nå er det jo ofte sånn at de som mobber ofte mobbes da. Hvis du hørte historien til Eva Weel Skram sa hun at hun ble mobbet, men at hun kunne være sta og kjip tilbake også. Ikke lett å være overbærende og god tilbake i den alderen.. Anonymous poster hash: 02e82...590
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Jeg er vokst opp med en som er endel i media for tiden. Han har fortalt i media at han ble mobbet veldig mye i oppveksten. Jeg tror ikke han lyver, jeg VET han ikke lyver er bare jeg som var for blind til å se det Det verste er at det tydeligvis kom masse dritt fra gutta i gjengen min, og jeg er faktisk litt sint på meg selv for at jeg ikke fikk det med meg. Jeg var høyt oppe i "den populære" gjengen, og hadde endel innflytelse på disse gutta. De respekterte det jeg sa og jeg vet de hadde tatt det til seg om jeg hadde kjeftet på dem. Selv syns jeg denne gutten var veldig artig og hadde en god tone med ham og vi hadde et par sangprosjekter sammen. Hadde jeg visst hvordan de andre holdt på hadde jeg "parkert dem" med en gang! Jeg er egentlig bare skuffa over mine gamle kompiser for hvordan de oppførte seg mot ham, og over meg selv fordi jeg levde i ei boble og ikke så hva som foregikk. Var først etter han gikk ut i media med dette hvor jeg har snakket med andre fra klassen vår og fått bekreftet akkurat hvor ille mobbingen var Det er nå 21 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen, men allikevel bebreider jeg meg selv for at jeg ikke var mer våken Anonymous poster hash: 385a8...5d0
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Den jeg kjenner som er blitt mest kjent har gått ut med sin historie. Ja, den er tåredryppende, men den er også sann. Og selv om store deler er kjent, så fremkommer det ikke hvor ille det faktisk var. Sannheten var mye verre. Anonymous poster hash: a7179...74a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Har vokst om med to venner som er kjendiser i dag. Ingen av dem deler så mye av seg selv i media. Anonymous poster hash: 3c53b...2fe
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 Jeg er vokst opp med en som er endel i media for tiden. Han har fortalt i media at han ble mobbet veldig mye i oppveksten. Jeg tror ikke han lyver, jeg VET han ikke lyver er bare jeg som var for blind til å se det Det verste er at det tydeligvis kom masse dritt fra gutta i gjengen min, og jeg er faktisk litt sint på meg selv for at jeg ikke fikk det med meg. Jeg var høyt oppe i "den populære" gjengen, og hadde endel innflytelse på disse gutta. De respekterte det jeg sa og jeg vet de hadde tatt det til seg om jeg hadde kjeftet på dem. Selv syns jeg denne gutten var veldig artig og hadde en god tone med ham og vi hadde et par sangprosjekter sammen. Hadde jeg visst hvordan de andre holdt på hadde jeg "parkert dem" med en gang! Jeg er egentlig bare skuffa over mine gamle kompiser for hvordan de oppførte seg mot ham, og over meg selv fordi jeg levde i ei boble og ikke så hva som foregikk. Var først etter han gikk ut i media med dette hvor jeg har snakket med andre fra klassen vår og fått bekreftet akkurat hvor ille mobbingen var Det er nå 21 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen, men allikevel bebreider jeg meg selv for at jeg ikke var mer våken Anonymous poster hash: 385a8...5d0 Hahahha Du har virkelig tiltro til egen person 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: e552a...bad
Gjest Antarctica Skrevet 7. februar 2016 #7 Skrevet 7. februar 2016 Jeg er vokst opp med en som er endel i media for tiden. Han har fortalt i media at han ble mobbet veldig mye i oppveksten. Jeg tror ikke han lyver, jeg VET han ikke lyver er bare jeg som var for blind til å se det Det verste er at det tydeligvis kom masse dritt fra gutta i gjengen min, og jeg er faktisk litt sint på meg selv for at jeg ikke fikk det med meg. Jeg var høyt oppe i "den populære" gjengen, og hadde endel innflytelse på disse gutta. De respekterte det jeg sa og jeg vet de hadde tatt det til seg om jeg hadde kjeftet på dem. Selv syns jeg denne gutten var veldig artig og hadde en god tone med ham og vi hadde et par sangprosjekter sammen. Hadde jeg visst hvordan de andre holdt på hadde jeg "parkert dem" med en gang! Jeg er egentlig bare skuffa over mine gamle kompiser for hvordan de oppførte seg mot ham, og over meg selv fordi jeg levde i ei boble og ikke så hva som foregikk. Var først etter han gikk ut i media med dette hvor jeg har snakket med andre fra klassen vår og fått bekreftet akkurat hvor ille mobbingen var Det er nå 21 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen, men allikevel bebreider jeg meg selv for at jeg ikke var mer våken Anonymous poster hash: 385a8...5d0 HahahhaDu har virkelig tiltro til egen person 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: e552a...bad Hvorfor sier du det? Du vet kanskje ikke at forskjellen på null venner og én venn er mye større enn forskjellen på en venn og to venner...?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #8 Skrevet 7. februar 2016 Jeg er vokst opp med en som er endel i media for tiden. Han har fortalt i media at han ble mobbet veldig mye i oppveksten. Jeg tror ikke han lyver, jeg VET han ikke lyver er bare jeg som var for blind til å se det Det verste er at det tydeligvis kom masse dritt fra gutta i gjengen min, og jeg er faktisk litt sint på meg selv for at jeg ikke fikk det med meg. Jeg var høyt oppe i "den populære" gjengen, og hadde endel innflytelse på disse gutta. De respekterte det jeg sa og jeg vet de hadde tatt det til seg om jeg hadde kjeftet på dem. Selv syns jeg denne gutten var veldig artig og hadde en god tone med ham og vi hadde et par sangprosjekter sammen. Hadde jeg visst hvordan de andre holdt på hadde jeg "parkert dem" med en gang! Jeg er egentlig bare skuffa over mine gamle kompiser for hvordan de oppførte seg mot ham, og over meg selv fordi jeg levde i ei boble og ikke så hva som foregikk. Var først etter han gikk ut i media med dette hvor jeg har snakket med andre fra klassen vår og fått bekreftet akkurat hvor ille mobbingen var Det er nå 21 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen, men allikevel bebreider jeg meg selv for at jeg ikke var mer våken Anonymous poster hash: 385a8...5d0 HahahhaDu har virkelig tiltro til egen person 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: e552a...bad Hva i alle dager er galt med deg?? Denne personen beskriver anger over at hun ikke gjorde noe for å stoppe mobbing, og dun ryggmargsrefleks er å komme trekkende med janteloven? Det er faktisk slik at de med høy status kan stoppe mobbing. Anonymous poster hash: cd8e2...4b5
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #9 Skrevet 7. februar 2016 Jeg er vokst opp med en som er endel i media for tiden. Han har fortalt i media at han ble mobbet veldig mye i oppveksten. Jeg tror ikke han lyver, jeg VET han ikke lyver er bare jeg som var for blind til å se det Det verste er at det tydeligvis kom masse dritt fra gutta i gjengen min, og jeg er faktisk litt sint på meg selv for at jeg ikke fikk det med meg. Jeg var høyt oppe i "den populære" gjengen, og hadde endel innflytelse på disse gutta. De respekterte det jeg sa og jeg vet de hadde tatt det til seg om jeg hadde kjeftet på dem. Selv syns jeg denne gutten var veldig artig og hadde en god tone med ham og vi hadde et par sangprosjekter sammen. Hadde jeg visst hvordan de andre holdt på hadde jeg "parkert dem" med en gang! Jeg er egentlig bare skuffa over mine gamle kompiser for hvordan de oppførte seg mot ham, og over meg selv fordi jeg levde i ei boble og ikke så hva som foregikk. Var først etter han gikk ut i media med dette hvor jeg har snakket med andre fra klassen vår og fått bekreftet akkurat hvor ille mobbingen var Det er nå 21 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen, men allikevel bebreider jeg meg selv for at jeg ikke var mer våken Anonymous poster hash: 385a8...5d0 Hahahha Du har virkelig tiltro til egen person Anonymous poster hash: e552a...bad Eller hun kan ha et veldig realistisk syn på den innflytelsen hun hadde i gjengen den gangen. Jeg opplevde noe lignende i ungdommen. Flere av gutta begynte å sette ut falske rykter om meg, kom med hint og kommentarer som jeg ikke forstod, det var rett og slett mobbing (de begynte med det etter at jeg hadde avvist dem alle sammen etter tur og orden, sex uten følelser var uinteressant for meg). Til slutt gikk jeg til en felles kompis i gjengen og fortalte alt som de andre gjorde og sa at hvis han ville så visste jeg at han hadde "makt" nok til å få de andre til å slutte med det de gjorde. Han gjode det, og etter det var det aldri noe som minnet om mobbing fra de andre gutta. Det eneste han gjorde var å snakke med kompisene sine, fortalte dem at han syntes det de drev med var forkastelig, at han var skuffet over dem og at han tydeligvis hadde tatt feil av dem. Etter det snudde kompisene helt om, alle rykter ble stoppet, de innrømmet at de hadde satt ut falske rykter om meg og at ikke noe var sant av det de hadde sagt. Og så begynte de å inkludere meg igjen. Så noen kan ha en slik "makt" i en gjeng som det anonym over her sier. Min kompis var ikke den kuleste eller leder i vennegjengen, men han var en person som alle andre respekterte, og det var nok. Det å miste hans respekt svidde nok til at de andre innså hva de holdt på med. Anonymous poster hash: a7179...74a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #10 Skrevet 7. februar 2016 Jeg er vokst opp med en som er endel i media for tiden. Han har fortalt i media at han ble mobbet veldig mye i oppveksten. Jeg tror ikke han lyver, jeg VET han ikke lyver er bare jeg som var for blind til å se det Det verste er at det tydeligvis kom masse dritt fra gutta i gjengen min, og jeg er faktisk litt sint på meg selv for at jeg ikke fikk det med meg. Jeg var høyt oppe i "den populære" gjengen, og hadde endel innflytelse på disse gutta. De respekterte det jeg sa og jeg vet de hadde tatt det til seg om jeg hadde kjeftet på dem. Selv syns jeg denne gutten var veldig artig og hadde en god tone med ham og vi hadde et par sangprosjekter sammen. Hadde jeg visst hvordan de andre holdt på hadde jeg "parkert dem" med en gang! Jeg er egentlig bare skuffa over mine gamle kompiser for hvordan de oppførte seg mot ham, og over meg selv fordi jeg levde i ei boble og ikke så hva som foregikk. Var først etter han gikk ut i media med dette hvor jeg har snakket med andre fra klassen vår og fått bekreftet akkurat hvor ille mobbingen var Det er nå 21 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen, men allikevel bebreider jeg meg selv for at jeg ikke var mer våken Anonymous poster hash: 385a8...5d0 HahahhaDu har virkelig tiltro til egen person 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: e552a...bad Hva i alle dager er galt med deg?? Denne personen beskriver anger over at hun ikke gjorde noe for å stoppe mobbing, og dun ryggmargsrefleks er å komme trekkende med janteloven? Det er faktisk slik at de med høy status kan stoppe mobbing. Anonymous poster hash: cd8e2...4b5 Puh, hun hadde ikke klart å stoppe en hel guttegjeng Anonymous poster hash: e552a...bad
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #11 Skrevet 7. februar 2016 Jeg er vokst opp med en som er endel i media for tiden. Han har fortalt i media at han ble mobbet veldig mye i oppveksten. Jeg tror ikke han lyver, jeg VET han ikke lyver er bare jeg som var for blind til å se det Det verste er at det tydeligvis kom masse dritt fra gutta i gjengen min, og jeg er faktisk litt sint på meg selv for at jeg ikke fikk det med meg. Jeg var høyt oppe i "den populære" gjengen, og hadde endel innflytelse på disse gutta. De respekterte det jeg sa og jeg vet de hadde tatt det til seg om jeg hadde kjeftet på dem. Selv syns jeg denne gutten var veldig artig og hadde en god tone med ham og vi hadde et par sangprosjekter sammen. Hadde jeg visst hvordan de andre holdt på hadde jeg "parkert dem" med en gang! Jeg er egentlig bare skuffa over mine gamle kompiser for hvordan de oppførte seg mot ham, og over meg selv fordi jeg levde i ei boble og ikke så hva som foregikk. Var først etter han gikk ut i media med dette hvor jeg har snakket med andre fra klassen vår og fått bekreftet akkurat hvor ille mobbingen var Det er nå 21 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen, men allikevel bebreider jeg meg selv for at jeg ikke var mer våken Anonymous poster hash: 385a8...5d0 HahahhaDu har virkelig tiltro til egen person 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: e552a...bad Hva i alle dager er galt med deg?? Denne personen beskriver anger over at hun ikke gjorde noe for å stoppe mobbing, og dun ryggmargsrefleks er å komme trekkende med janteloven? Det er faktisk slik at de med høy status kan stoppe mobbing. Anonymous poster hash: cd8e2...4b5 Puh, hun hadde ikke klart å stoppe en hel guttegjeng Anonymous poster hash: e552a...bad For et trist menneskesyn du har... Én person kan faktisk gjøre stor forskjell. Anonymous poster hash: cd8e2...4b5
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #12 Skrevet 7. februar 2016 Puh, hun hadde ikke klart å stoppe en hel guttegjeng Anonymous poster hash: e552a...bad Det du sier er jo bare at DU ikke hadde greid det, derfor tror du ikke at noen andre ville greid det heller. Stusselig å være så usikker og ha så lite tro på andre. Anonymous poster hash: a7179...74a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #13 Skrevet 7. februar 2016 Puh, hun hadde ikke klart å stoppe en hel guttegjeng Anonymous poster hash: e552a...bad Det du sier er jo bare at DU ikke hadde greid det, derfor tror du ikke at noen andre ville greid det heller. Stusselig å være så usikker og ha så lite tro på andre. Anonymous poster hash: a7179...74a Hahahah, festlig at dere tenker at det hadde en person greid. Eller ønsket, å stå imot hele gjengen. For de har så "respekt" for henne Anonymous poster hash: e552a...bad
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #14 Skrevet 7. februar 2016 Puh, hun hadde ikke klart å stoppe en hel guttegjeng Anonymous poster hash: e552a...bad Det du sier er jo bare at DU ikke hadde greid det, derfor tror du ikke at noen andre ville greid det heller. Stusselig å være så usikker og ha så lite tro på andre. Anonymous poster hash: a7179...74a Hahahah, festlig at dere tenker at det hadde en person greid. Eller ønsket, å stå imot hele gjengen. For de har så "respekt" for henne Anonymous poster hash: e552a...bad Les mitt svar nr. 9 så ser du at det går an. Min kompis var så respektert av sine venner, og en så god venn av meg, at han samlet alle gutta og tok et oppgjør med sine beste kompiser. Og det fungerte! Som sagt, stusselig at du har så lite tro på andre. Anonymous poster hash: a7179...74a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #15 Skrevet 7. februar 2016 Puh, hun hadde ikke klart å stoppe en hel guttegjeng Anonymous poster hash: e552a...bad Det du sier er jo bare at DU ikke hadde greid det, derfor tror du ikke at noen andre ville greid det heller. Stusselig å være så usikker og ha så lite tro på andre. Anonymous poster hash: a7179...74a Hahahah, festlig at dere tenker at det hadde en person greid. Eller ønsket, å stå imot hele gjengen. For de har så "respekt" for henne Anonymous poster hash: e552a...bad Dine svar viser så tydelig hvor lite status du hadde. En ordentlig ledertype kan redde de som blir ertet. Folk som Therese johaug, gunilla stordalen kan fint gjøre slikt. Anonymous poster hash: cd8e2...4b5
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #16 Skrevet 7. februar 2016 Jeg er vokst opp med en som er endel i media for tiden. Han har fortalt i media at han ble mobbet veldig mye i oppveksten. Jeg tror ikke han lyver, jeg VET han ikke lyver er bare jeg som var for blind til å se det Det verste er at det tydeligvis kom masse dritt fra gutta i gjengen min, og jeg er faktisk litt sint på meg selv for at jeg ikke fikk det med meg. Jeg var høyt oppe i "den populære" gjengen, og hadde endel innflytelse på disse gutta. De respekterte det jeg sa og jeg vet de hadde tatt det til seg om jeg hadde kjeftet på dem. Selv syns jeg denne gutten var veldig artig og hadde en god tone med ham og vi hadde et par sangprosjekter sammen. Hadde jeg visst hvordan de andre holdt på hadde jeg "parkert dem" med en gang! Jeg er egentlig bare skuffa over mine gamle kompiser for hvordan de oppførte seg mot ham, og over meg selv fordi jeg levde i ei boble og ikke så hva som foregikk. Var først etter han gikk ut i media med dette hvor jeg har snakket med andre fra klassen vår og fått bekreftet akkurat hvor ille mobbingen var Det er nå 21 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen, men allikevel bebreider jeg meg selv for at jeg ikke var mer våken Anonymous poster hash: 385a8...5d0 HahahhaDu har virkelig tiltro til egen person 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: e552a...bad Ikke rart du har anonymkoden du har... Huff, kjedelig å ikke vite at én person kan ha så stor påvirkningskraft at hn kan stoppe mobbing. Anonymous poster hash: 5e950...d08
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #17 Skrevet 7. februar 2016 Huff.. Nå var det ikke meningen at denne tråden skulle handle om meg.. Men "...bad", jo, jeg hadde klart å stoppe dem. Ihvertfall fått dempet dem. Dette var nemlig mine beste kompiser, vi hadde hengt sammen siden førskolen (jada, vi er gamle), våre foreldre hang sammen og de hadde stor respekt for meg. Hadde jeg tatt dette opp med dem så hadde de hørt. (Vi hadde ALLE respekt for hverandre og hørte på hverandre i denne gjengen.) Ikke fordi jeg var lederen i gjengen, for det var jeg ikke, men jeg var ei respektert jente, nettopp fordi de anså meg som fair, tøff, men også jordnær. Dette var heller ikke slemme skitunger. Derfor ble jeg skuffet da jeg hørte om dette, jeg hadde ikke trodd noe sånt om dem. De hadde mye makt, men jeg var så langt inni min egen boble at jeg ikke så for meg DEM som mobbere. Men i dag vet jeg bedre. Du kan selvfølgelig få tro at jeg bare er full av meg selv, men du kjenner meg ikke i dag, og du kjente meg ikke da. Jeg var ikke en "slem" populær jente, jeg viste stor omtanke for de rundt meg og jeg var munnrapp. Hadde ikke kostet meg en kalori og satt dem på plass. Dette var mine nærmeste venner, og jeg burde, SKULLE, ha sett dette. Og gjort noe med det! Er ikke sikkert det hadde blitt helt bra, men det hadde ihvertfall hjulpet ham å se at NOEN sto opp for ham! Anonymous poster hash: 385a8...5d0
Gjest Antarctica Skrevet 7. februar 2016 #18 Skrevet 7. februar 2016 Puh, hun hadde ikke klart å stoppe en hel guttegjeng Anonymous poster hash: e552a...bad Det du sier er jo bare at DU ikke hadde greid det, derfor tror du ikke at noen andre ville greid det heller. Stusselig å være så usikker og ha så lite tro på andre. Anonymous poster hash: a7179...74a Hahahah, festlig at dere tenker at det hadde en person greid. Eller ønsket, å stå imot hele gjengen. For de har så "respekt" for henne Anonymous poster hash: e552a...bad Ha litt respekt for deg selv, i det minste, og ikke drit deg mer ut nå. Du hadde nok i alle fall ikke stoppet noen. Det er vel heller sånne som deg man bør stoppe.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #19 Skrevet 7. februar 2016 Puh, hun hadde ikke klart å stoppe en hel guttegjeng Anonymous poster hash: e552a...bad Det du sier er jo bare at DU ikke hadde greid det, derfor tror du ikke at noen andre ville greid det heller. Stusselig å være så usikker og ha så lite tro på andre. Anonymous poster hash: a7179...74a Hahahah, festlig at dere tenker at det hadde en person greid. Eller ønsket, å stå imot hele gjengen. For de har så "respekt" for henne Anonymous poster hash: e552a...bad Jo, det trur eg bestemt at rette vedkommande hadde greidd ja. Anonymous poster hash: aeb0b...ade
håperpåvinterbarn Skrevet 8. februar 2016 #20 Skrevet 8. februar 2016 Dette ble litt på siden av tema. Men jeg syns det er underlig av anonym over her å hevde at ett menneske ikke kan påvirke en gjeng med gutter. Det var jo egentlig godt nytt det da. Da er det sikkert bare oppspinn det jeg har hørt om diverse ledere/diktatorer osv (forøvrig uten sammenligning med historien over, kun et eksempel). Noen enkeltindivider har mer overtalelseskraft enn andre. Sånn er det bare. Kina og tyskland kan jo være to små eksempler du kan kikke på......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå