Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Jeg har hatt ny jobb bare 1 mnd, men gruer meg hver dag. Synes det er drit kjipt. Dagene går sååå sakte, jeg har ingen energi igjen til de hjemme og i dag gruer jeg meg bare til i morgen.. jeg klarer ikke kose meg i helgene. Har aldri hatt det sånn i annen jobb, men er litt deppa nå også- så er redd det er derfor. Lurer på om det er normalt å ikke like jobben i bunn og grunn. Anonymous poster hash: 80d15...2b2
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Jeg er veldig glad i jobben min! Er lærer på ungdomsskole. Anonymous poster hash: 89eb6...78a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Jeg er også veldig glad i jobben min, er lærer i vgs. Anonymous poster hash: 60368...a87
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Hva er det som er kjipt da? Er det mye nytt å sette seg inn i, nye folk å bli kjent med, arbeidsoppgaver du er usikker på??.... Det er som regel alltid en omstilling og ganske slitsomt med ny jobb. Det kan ta uker eller måneder å finne plassen sin. Det er helt vanlig. Jeg tror det vil hjelpe deg å sette ord på hva det er spesifikt og så jobber du deg igjennom en ting om gangen. Anonymous poster hash: 8ec3f...2b6
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Jeg brukte et godt år på å kjenne at jeg hadde kontroll. De første månedene var grusomme og jeg lurte daglig på hva det var jeg hadde begitt meg ut på. I dag, så stortrives jeg og kunne ikke tenkt meg å bytte. Anonymous poster hash: 8ec3f...2b6
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 Jeg har jobbet 11 år i fengsel. Trives med kollegaer og jobbe med mennesker, men dårlig økonomi og nedbemanning tærer veldig på... Føler jeg aldri er ajour og mye stress. Så gruer meg til jobb hver dag for tiden.. Anonymous poster hash: 46062...bbb
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #7 Skrevet 7. februar 2016 Jeg liker jobben min, selv om jeg av og til syns den er kjedelig og dagene kan bli lange. Men har hatt en jobb jeg hatet, så vet hva forskjellen er. Anonymous poster hash: b2942...1d9
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #8 Skrevet 7. februar 2016 Jeg trives veldig godt på jobb ja. Litt kjedelige dager er det jo i blant, men alt i alt er jeg veldig fornøyd. Det er ikke normalt å grue seg hele helga til mandag! Men det ER normalt å føle seg overveldet og utilstrekkelig i ny jobb. Du må gi det et par mnd før du vet om du trives. Anonymous poster hash: c04fc...05a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #9 Skrevet 7. februar 2016 Elsker jobben min, men nå har jeg verdens verste sjef så har rett og slett blitt syk 😦 Anonymous poster hash: f291d...cde
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #10 Skrevet 7. februar 2016 Ja, jeg liker jobben min 😊 Anonymous poster hash: ef4f2...d81
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #11 Skrevet 7. februar 2016 Nei. Dessverre...jobber som sykepleier og er jo ikke annet å høre enn nedskjæringer og overtallighet som går på bekostning av både kvalitet og trivsel. Anonymous poster hash: a371c...239
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #12 Skrevet 7. februar 2016 Elsker jobben! Lærer på mellomtrinnet. Gleder meg hver dag, får mulighet til å utfolde meg som person, har utfordringer og en ledelse som anerkjenner sine ansatte og ser oss. Kollegene derimot opplever jeg mye rasisme fra. Anonymous poster hash: 29916...303
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #13 Skrevet 7. februar 2016 Jeg har hatt ny jobb bare 1 mnd, men gruer meg hver dag. Synes det er drit kjipt. Dagene går sååå sakte, jeg har ingen energi igjen til de hjemme og i dag gruer jeg meg bare til i morgen.. jeg klarer ikke kose meg i helgene. Har aldri hatt det sånn i annen jobb, men er litt deppa nå også- så er redd det er derfor. Lurer på om det er normalt å ikke like jobben i bunn og grunn. Anonymous poster hash: 80d15...2b2 Elsker jobben min! Butikksjef i klesbutikk. Anonymous poster hash: 1cccd...12c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #14 Skrevet 7. februar 2016 Nei,jeg liker ikke jobben min så godt - føler at jeg ikke er god nok er vel mer riktig. Gruer meg til mandag hver helg, men ikke før utpå lørdag litt. Anonymous poster hash: fb81b...55a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #15 Skrevet 7. februar 2016 Elsker jobben min og har gjort det helt fra første dag. Anonymous poster hash: e2e51...fcc
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #16 Skrevet 7. februar 2016 Jeg jobber som resepsjonist på hotell og trives veldig godt med det. Kan være utfordrende til tider, men er mest bare koselig. Anonymous poster hash: e00d9...6f9
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #17 Skrevet 7. februar 2016 Jeg er veldig glad i jobben min. Mest på grunn av alle de fantastiske menneskene jeg jobber med, men også fordi det er spennende og utfordrende. Jobber som journalist. Eneste minuset er at det er svært hektisk og mye press i perioder, og jeg må ofte jobbe hjemmefra når ungene er lagt. Anonymous poster hash: fe5b2...8cd
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #18 Skrevet 7. februar 2016 Nei. Er lærer i ungdomsskolen. Synes det er for mye mas og dill og for mange late og umotiverte elever. Kunne tenkt meg å kun ha hatt privatundervisning i stedet, det synes jeg er veldig givende (og jeg vet at jeg er dyktig på det også). Anonymous poster hash: d874c...47c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #19 Skrevet 7. februar 2016 Jeg gruer meg hver dag. Panikkangst, gråt og oppkast til tider. Jobbet samme sted i 1,5 år nå. Elsket jobben min i forrige jobb. Er ingeniør så ikke så lett å skifte jobb for tiden heller.. Anonymous poster hash: e7e0c...067
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #20 Skrevet 7. februar 2016 Mange lærere som svarer her.. 😊 Jeg er lærer på mellomtrinn.... jeg liker samholdet i kollegiet og trivsel i de korte pausene vi får. Jobben i seg selv (ikke barna, men alt ekstra vi blir pålagt å gjøre utenom undervisning) sliter meg fullstendig ut. Jeg klarer snart ikke mer, og må finne meg en helt annen jobb... Anonymous poster hash: b213d...548
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #21 Skrevet 7. februar 2016 Jobber som miljøterapeut og jobben er helt ok. Midt på treet. Er ikke utslitt av jobben og gruer meg ikke til jobb. Men gleder meg ikke noe særlig heller og jeg vurderer å videreutdanne meg til noe innenfor ledelse, så jeg ikke jobber tett med brukere lenger. Anonymous poster hash: 0bac7...313
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #22 Skrevet 7. februar 2016 Jeg liker jobben min, men arbeidsmiljø er ett helvetes for tida. Mye nedbemanninger skaper så mye uro. Selv om det er ferdig på min avdeling så er alt nå blitt fryktbasert fra sjefene. Men fikk ny jobb nå så nå har jeg heldigvis bare 3 mnd igjen. Gleder meg utrolig mye. Anonymous poster hash: 638cd...503
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #23 Skrevet 7. februar 2016 Liker jobben min, men elsker den ikke. Er sykepleier og jobber kun natt. Gruer meg aldri til jobben da. Anonymous poster hash: 44446...6c6
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #24 Skrevet 7. februar 2016 Jeg liker jobben kjempegodt! Supre kolleger, men først og fremst elsker jeg det jeg holder på med. Anonymous poster hash: 38926...062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå