Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Fredag kom jeg hjem etter to uker vekke ifb med skole. Samboer ville ut av huset og drikke pils.. Greit nok, han sov hos en kamerat men jeg sa han måtte være hjemme senest halv to lørdag da jeg skulle på jobb. Han skulle kjøre med svigerfar hjem siden jeg hadde bilen hjemme. Litt greit med ekstra tid og finne parkering på jobb. 14.10 kom han valsende inn døra, 5 minutter før jeg absolutt MÅTTE kjøre. Ergo egentlig ingen tid til å finne parkering. De var sene siden de begge hadde vært dritings.. Jeg hater når folk er sene av dårlige grunner. I kveld var jeg invitert på en forsinket bursdagsfeiring av meg selv av venninner som skulle ta meg med ut. Hadde forrige helg og ingen ordnet noe da. Var en tur hjemme, men det var en helt vanlig og slitsom dag. Fikk derimot kaffe på senga og en gave fra samboeren. Jeg kan ikke dra idag, fordi HAN må få seg fotballtreningen og barnevakta vår er bortreist. Han synes det er synd han har gått glipp av flere treninger mens jeg var borte og derfor må mine planer utsettes og vike. Mine to uker på skole er vel rene ferien for meg, tenker vel han. Unnskyld for at jeg er teit... Jeg jobber, studerer, har to små unger og dette var en hyggelig plan. Nakke og skuldre er anspent og jeg er sliten.... Ville bare skrive det ned!!!! Anonymous poster hash: e7176...5b9
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Det var dårlig gjort av han. Siden det var din bursdag som skulle feires burde du fått gå. Hvis det hadde vært noen andres kunne du blitt hjemme, det har sikkert vært mye for han når du har vært borte også. Anonymous poster hash: d1fae...e29
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Det var dårlig gjort av han. Siden det var din bursdag som skulle feires burde du fått gå. Hvis det hadde vært noen andres kunne du blitt hjemme, det har sikkert vært mye for han når du har vært borte også. Anonymous poster hash: d1fae...e29 Ja, og det skjønner jeg jo. Anonymous poster hash: e7176...5b9
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Ok, skal fortelle deg hvor teit du er... Du er mega-teit som lar denne mannen tråkke på deg! For en ego-fjomp av en mann! Du må sette noen grenser for hva som er greit. Anonymous poster hash: 51f85...94f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Det var dårlig gjort av han. Siden det var din bursdag som skulle feires burde du fått gå. Hvis det hadde vært noen andres kunne du blitt hjemme, det har sikkert vært mye for han når du har vært borte også. Anonymous poster hash: d1fae...e29 Ja, og det skjønner jeg jo. Anonymous poster hash: e7176...5b9 Sitter på jobb og det koker i topplokket. Har vært mindre blid hele helga. Han dro fredags kveld rett etter jeg kom hjem, kom hjem lørdag rett før jeg skulle kjøre og la seg når jeg kom hjem igår kveld. Og i kveld skal han da på trening. Så jeg får faktisk ikke ha noen planer denne helga... Får vel bare bite det i meg. Mine venninner jobber turnus og det er umulig å planlegge på impuls en ny feiring, så det kan bli lenge til neste gang. To uker er nå en ting - hva med damene med offshore menn som er vekke i 6 uker? Er det slik at man ber partner å drite i planer de måtte få, fordi man selv skal ut av hus? Takk for at dere gidder å lese... Anonymous poster hash: e7176...5b9
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 Her må jeg si meg litt enig med mannen din . Hadde det vært snudd , at mannen din vært borte i to uker , og kom hjem , og skulle jobbe i helga også . Som gjorde du satt alene med ungene da også . Synes jeg nesten at han kan få lov finne på litt jeg da men . Kunne vel hatt venninner hjemme hos deg lørdagen eller fredagen da? Anonymous poster hash: 0cc7f...4e2
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #7 Skrevet 7. februar 2016 ... Mente selvsagt hadde det vært mannen som vært borte to uker hadde de fleste her ment mannen fikk ta sin tur hjemme mens dama kunne finne på ting Anonymous poster hash: 0cc7f...4e2
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #8 Skrevet 7. februar 2016 Og som småbarns mamma selv hadde jeg ikke ville dratt ut med venninner helga jeg kom hjem til ungene etter å ha vært borte fra de i to uker og attpåtil måtte jobbe lørdag kveld . Handler om prioritering ... Anonymous poster hash: 0cc7f...4e2
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #9 Skrevet 7. februar 2016 Kan nesten ikke fatte at noen av dere vil ut av huset. To uker er lenge! Hadde savnet han så at jeg bare ville kost meg hjemme med mann og barn. Men så traust er jeg🙈 Anonymous poster hash: a2e28...5c9
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #10 Skrevet 7. februar 2016 Kan nesten ikke fatte at noen av dere vil ut av huset. To uker er lenge! Hadde savnet han så at jeg bare ville kost meg hjemme med mann og barn. Men så traust er jeg🙈 Anonymous poster hash: a2e28...5c9 Enig !!! man vil vel være med ungene sine da , virker som dere ikke er helt voksne noen av dere , ene furt fordi ikke kan være på fotball trening og den andre fordi ikke kan feire bursdagen sin med venninner . Hva med feire bursdagen din med barna dine . Ingen av dere virker som å sette ungene høyest :/ trist Anonymous poster hash: 0cc7f...4e2
Surogvanskelig Skrevet 7. februar 2016 #11 Skrevet 7. februar 2016 Syns mannen din fortjener og komme ut etter holdt fortet hjemme i to uker. Skjønner du ikke har vært på ferie, men du har tross alt vært et annet sted. Fotballtrening er noen man prioriterer. Det er jo et lagspill. Syne dere er like teite begge to. Snakker deres det hele tatt sammen om forventningene for helga, eller er det den som roper høyest?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #12 Skrevet 7. februar 2016 Siden du insisterer; ja, syns du er ganske teit. Ser du skriver at dere har to barn. Det var særdeles lite fokus på dem. Jobb, fest, venninner, trening osv. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: a3549...9ce
Liljekonvall<3 Skrevet 7. februar 2016 #13 Skrevet 7. februar 2016 Skjønner ikke at noen av dere vil ut av huset, jeg! Dere har vært borte fra hverandre i to uker, så kommer du hjem og han drar rett på fylla? Så skal du på fylla når han kommer hjem? Nei, her syns jeg dere er teite begge to. 😉
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #14 Skrevet 7. februar 2016 Noen blir aldri voksne ... Anonymous poster hash: 0cc7f...4e2
Mostly Harmless Skrevet 7. februar 2016 #15 Skrevet 7. februar 2016 Kan nesten ikke fatte at noen av dere vil ut av huset. To uker er lenge! Hadde savnet han så at jeg bare ville kost meg hjemme med mann og barn. Men så traust er jeg Anonymous poster hash: a2e28...5c9 Enig !!! man vil vel være med ungene sine da , virker som dere ikke er helt voksne noen av dere , ene furt fordi ikke kan være på fotball trening og den andre fordi ikke kan feire bursdagen sin med venninner . Hva med feire bursdagen din med barna dine . Ingen av dere virker som å sette ungene høyest :/ trist Anonymous poster hash: 0cc7f...4e2 Kjekt å være hjemme med ungene, for all del, men å være hjemme med unger som sover er jo ikke akkurat kvalitetstid. (Regner med vi snakker kveldsaktivitet her.)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #16 Skrevet 7. februar 2016 Kan nesten ikke fatte at noen av dere vil ut av huset. To uker er lenge! Hadde savnet han så at jeg bare ville kost meg hjemme med mann og barn. Men så traust er jeg Anonymous poster hash: a2e28...5c9 Enig !!! man vil vel være med ungene sine da , virker som dere ikke er helt voksne noen av dere , ene furt fordi ikke kan være på fotball trening og den andre fordi ikke kan feire bursdagen sin med venninner . Hva med feire bursdagen din med barna dine . Ingen av dere virker som å sette ungene høyest :/ trist Anonymous poster hash: 0cc7f...4e2 Kjekt å være hjemme med ungene, for all del, men å være hjemme med unger som sover er jo ikke akkurat kvalitetstid. (Regner med vi snakker kveldsaktivitet her.) Jo, for meg er det kvalitetstid med min mann. To uker fra hverandre, så ville vi vært sammen. Anonymous poster hash: a2e28...5c9
Liljekonvall<3 Skrevet 7. februar 2016 #17 Skrevet 7. februar 2016 Kan nesten ikke fatte at noen av dere vil ut av huset. To uker er lenge! Hadde savnet han så at jeg bare ville kost meg hjemme med mann og barn. Men så traust er jeg Anonymous poster hash: a2e28...5c9 Enig !!! man vil vel være med ungene sine da , virker som dere ikke er helt voksne noen av dere , ene furt fordi ikke kan være på fotball trening og den andre fordi ikke kan feire bursdagen sin med venninner . Hva med feire bursdagen din med barna dine . Ingen av dere virker som å sette ungene høyest :/ trist Anonymous poster hash: 0cc7f...4e2 Kjekt å være hjemme med ungene, for all del, men å være hjemme med unger som sover er jo ikke akkurat kvalitetstid. (Regner med vi snakker kveldsaktivitet her.) Jeg ville nå vært hjemme med mannen min på kveldstid jeg da, etter to uker borte fra han..
soleia Skrevet 7. februar 2016 #18 Skrevet 7. februar 2016 Kanskje du kan invitere veninnene dine heim?
Mostly Harmless Skrevet 7. februar 2016 #19 Skrevet 7. februar 2016 Kan nesten ikke fatte at noen av dere vil ut av huset. To uker er lenge! Hadde savnet han så at jeg bare ville kost meg hjemme med mann og barn. Men så traust er jeg Anonymous poster hash: a2e28...5c9 Enig !!! man vil vel være med ungene sine da , virker som dere ikke er helt voksne noen av dere , ene furt fordi ikke kan være på fotball trening og den andre fordi ikke kan feire bursdagen sin med venninner . Hva med feire bursdagen din med barna dine . Ingen av dere virker som å sette ungene høyest :/ trist Anonymous poster hash: 0cc7f...4e2 Kjekt å være hjemme med ungene, for all del, men å være hjemme med unger som sover er jo ikke akkurat kvalitetstid. (Regner med vi snakker kveldsaktivitet her.) Jo, for meg er det kvalitetstid med min mann. To uker fra hverandre, så ville vi vært sammen. Anonymous poster hash: a2e28...5c9 Nå er jo tydeligvis det ikke et reelt valg for HI. Er hun hjemme, stikker han ut...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #20 Skrevet 7. februar 2016 Oi kjære... Om å gjøre å komme seg ut av huset fortest mulig? Så trist tilværelse for barna.. Æsj, de fikk jeg fryktelig vondt av! Anonymous poster hash: 37621...a64
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #21 Skrevet 7. februar 2016 Ungene synes sikkert ikke det er bra ha mamma hjemme på kvelden / natta om de sover om de skulle våkne nei ... Herregud .... Ville tenkt meg om hvilke prioriteringer jeg har her i livet Anonymous poster hash: 0cc7f...4e2
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #22 Skrevet 7. februar 2016 Oi, skrev jeg at jeg skal på fylla idag? Det skrev jeg ikke? Jeg har jobbet i helgen og har dagvakt i morgen. Skal IKKE drikke. Når vi begge har planer og ingen barnevakt som er tilgjengelig, må vi jo bare gjøre ting om hverandre? Mulig dere knør 24/7 på deres menn, men vi har faktisk sosiale liv utenom hverandre også. Han drikker faktisk sjelden, og meg - men i det siste har vi prøvd å være litt sosiale utenom huset også. Når jeg er med venninner liker jeg å være med de utenfor huset. Mine føeste venner er barnløs. Her hjemme er jeg mamma, kokk, hushjelp +++, andre plasser er jeg helt meg selv. Anonymous poster hash: e7176...5b9
Surogvanskelig Skrevet 7. februar 2016 #23 Skrevet 7. februar 2016 Oi, skrev jeg at jeg skal på fylla idag? Det skrev jeg ikke? Jeg har jobbet i helgen og har dagvakt i morgen. Skal IKKE drikke. Når vi begge har planer og ingen barnevakt som er tilgjengelig, må vi jo bare gjøre ting om hverandre? Mulig dere knør 24/7 på deres menn, men vi har faktisk sosiale liv utenom hverandre også. Han drikker faktisk sjelden, og meg - men i det siste har vi prøvd å være litt sosiale utenom huset også. Når jeg er med venninner liker jeg å være med de utenfor huset. Mine føeste venner er barnløs. Her hjemme er jeg mamma, kokk, hushjelp +++, andre plasser er jeg helt meg selv. Anonymous poster hash: e7176...5b9 Trist at det ikke er helt deg å være mamma
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #24 Skrevet 7. februar 2016 Oi, skrev jeg at jeg skal på fylla idag? Det skrev jeg ikke? Jeg har jobbet i helgen og har dagvakt i morgen. Skal IKKE drikke. Når vi begge har planer og ingen barnevakt som er tilgjengelig, må vi jo bare gjøre ting om hverandre? Mulig dere knør 24/7 på deres menn, men vi har faktisk sosiale liv utenom hverandre også. Han drikker faktisk sjelden, og meg - men i det siste har vi prøvd å være litt sosiale utenom huset også. Når jeg er med venninner liker jeg å være med de utenfor huset. Mine føeste venner er barnløs. Her hjemme er jeg mamma, kokk, hushjelp +++, andre plasser er jeg helt meg selv. Anonymous poster hash: e7176...5b9 Trist at det ikke er helt deg å være mamma Nå har det seg sånn at du ikke har vært hjemme som Mamma på To uker , og jobba helgen . Ville ikke møtt venninner nå da. Er de venninner forstår de at du må være med familien Anonymous poster hash: 0cc7f...4e2
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #25 Skrevet 7. februar 2016 Oi, skrev jeg at jeg skal på fylla idag? Det skrev jeg ikke? Jeg har jobbet i helgen og har dagvakt i morgen. Skal IKKE drikke. Når vi begge har planer og ingen barnevakt som er tilgjengelig, må vi jo bare gjøre ting om hverandre? Mulig dere knør 24/7 på deres menn, men vi har faktisk sosiale liv utenom hverandre også. Han drikker faktisk sjelden, og meg - men i det siste har vi prøvd å være litt sosiale utenom huset også. Når jeg er med venninner liker jeg å være med de utenfor huset. Mine føeste venner er barnløs. Her hjemme er jeg mamma, kokk, hushjelp +++, andre plasser er jeg helt meg selv. Anonymous poster hash: e7176...5b9 Trist at det ikke er helt deg å være mamma sur og vanskelig? Jepp det er du. Mamma er jeg, faktisk en pliktoppfyllende og flink en. Jeg er faktisk glad i barna mine, hvis det ikke kommer frem her. Ser noen trekker inn at vi prioriterer jobb - burde jeg vært arbeidsledig og latt de leve på brød og vann? Lagsport når man egentlig ikke har tid, det synes jeg er feil prioritet. Det sliter vi allerede med da jeg jobber turnus. Det finnes treningssentre der ingen krever du skal stille opp til bestemte tider, likevel får man trent. Fest, ja.. Men hvem har festet her? Ikke meg. Han dro ut EN gang denne helgen, og sist vi festet var før jul - da hadde vi barnefri en helg og var i utlandet. Jeg har vært hjemme med ungene denne helgen utenom tiden på jobb Nå får vi ca 4 timer sammen før han stikker på den j?vla treninga si. OG FOR Å HA DET KLART - Jeg skulle på kafe i kveld etter barnas sengetid, ikke ut å drikke. Anonymous poster hash: e7176...5b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå