Gå til innhold

Har slanket meg ned til bmi på 21,5. Rekker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vanskelig å se seg selv med objektive øyne.

Anonymous poster hash: e1b45...af7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rekker til hva?

Anonymous poster hash: cfa26...f6e

Skrevet

Det rekker til navlen og opp. Kanskje litt lenger. Med en bmi på 19,8 hadde du rukket litt lengre. Men det er sikkert greit. Lykke til og god bedring :)

Skrevet

for feit vettu

Anonymous poster hash: 941a6...61d
Skrevet

Rekker til hva?

Anonymous poster hash: 16ff3...818

Skrevet

Rekker til hva?

Jeg mener det seriøst... Hva er målet? Er det noe spesielt du slanker deg for?

Skrevet

Det rekker til uansett hva du skal rekke! Du er perfekt sånn som du er ❤️ BMI er bare tull uansett og folk er for opptatt sv å være tynn nåkk!

Det viktigste er at man er gla i seg sel og respekterer den mann er 😊

Anonymous poster hash: a06e4...4df

Skrevet

Takk, siste anonym!

Med rekker mente jeg om det håller.

Hi

Skrevet

Takk, siste anonym!

Med rekker mente jeg om det håller.

Hi

Det holder ja, fokuser heller på å stabilisere vekta, det er lett for at en bare vil gå ned litt til etc.

Anonymous poster hash: 57628...c36

Skrevet

Nå er det ingen her som ser din kropp eller hvor fettet legger seg. Jeg for min del legger KUN på meg på magen, og det er vel også det som er farlig 😞 dessuten er det ikke hyggelig å se gravid ut.. Så jeg må ha lavere bmi for å være fornøyd, mens min venninne som er like høy som meg fint kan veie 10-15 kilo mer uten å se tykk ut..

Anonymous poster hash: 64e26...2f1

Skrevet

Klart det rekker :) Men som en sier, vi ser ikke kroppen din. Selv hadde jeg fettsuging av flanker når bmi var 20.

Flott tall absolutt, men du så jo ikke mine flanker 😉 Sugde ut 1 liter til sammen.

Anonymous poster hash: 21398...70c

Skrevet

Klart det rekker :) Men som en sier, vi ser ikke kroppen din. Selv hadde jeg fettsuging av flanker når bmi var 20.

Flott tall absolutt, men du så jo ikke mine flanker 😉 Sugde ut 1 liter til sammen.

Hva er flanker?

Anonymous poster hash: 1bd7b...f04

Skrevet

Jeg er 174 cm høy og veier 65 kg når min bmi er 21.5, det er akkurat passe for meg.

Anonymous poster hash: d9b7c...5e2
Skrevet

Hva er flanker?

Anonymous poster hash: 1bd7b...f04

Lovehandles(like over hoftebeinet)

Skrevet

Gratulerer med vellykket vektnedgang! Jeg vil at du skal kjenne etter om DU syns det er nok? For det er faktisk det eneste som teller :-) rent objektivt legger jeg merke til at ingen har kommentert at 21 er i nedre normale sjiktet. Selvsagt fordeles fett ulikt på ulike kropper, og bmi blir kun brukt som en pekepinn. Mitt tips er å stoppe opp å kjenne etter om DU er fornøyd, og å tenke deg godt om hvorfor du startet vektnedgangen og når du oppnådde/oppnår målet ditt. Det er veldig lett å bli avhengig av å se at tallene på vekta går nedover, men hvis man glemmer å stoppe opp å se seg selv i speilet i blant, kan det fort gå for langt. Hilsen en som vet alt for godt hva det vil si :-)

Anonymous poster hash: 49536...8ee

Skrevet

Takk for mange svar.

Jeg synes ikke det er nog riktig ennå. Skulle gjerne gått ned mer. Samtidig er jeg så lei nu, og jeg synes som sagt att det er vanskelig å se seg selv objektivt.

Tror att man blir litt avhengig ja.

Hi

Skrevet

Ta deg en pause og bare hold vekta i f.eks en mnd. Så får du kjent skikkelig etter om du er fornøyd. Det haster vel uansett ikke å gå ned mer?

Anonymous poster hash: e746f...5e0

Skrevet

Jeg har bmi på 21 og er veldig tynn. Jeg er mye finere når bmi ligger på 23-24.

Skrevet

Jeg har en bmi på ca 21, og ser helt flott ut på 20. 19 også. Jeg er langlemmet og flott.

Anonymous poster hash: 4ed4c...933

Skrevet

Hvordan har du gått ned i vekt?

Anonymous poster hash: 13690...443
Skrevet

For meg er bmi på 21,5 altfor høyt, da ser jeg faktisk chubby ut. Men alle kropper er forskjellige, du ser mest sannsynlig helt smashing ut :)

Anonymous poster hash: 44417...52e

Skrevet

Jeg har det. Føler meg fet, men fikk senest igår i forbifarten i en setting høre av en mannlig kollega "men du er jo selv tynn og smal i ansiktet".

Anonymous poster hash: 941a6...61d

Skrevet

Jeg er 174 cm høy og veier 65 kg når min bmi er 21.5, det er akkurat passe for meg.

Anonymous poster hash: d9b7c...5e2

Eg er 175 cm og 75 kg er heilt passelig for meg. Så hi, du må berre stole på deg sjølv. Men ein bmi på 21 er vel såvidt eg hugsar nærmare undervekt enn overvekt, så pass deg så du ikkje utvikler spiseforstyrrelse el likn. Fort gjort å sjå seg blind på eigen kropp.

Anonymous poster hash: c4d26...231

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...