Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Baby med melkeallergi, mor med inntak av melk,baby fullammes. Hvor lenge er det til jegkan amme igjen? Høres ut som jeg har promille jo 😂 Anonymous poster hash: 5e1a0...260
Mumua Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Om det er melkeprotein så henger det i kroppen omtrent ukesvis, men har du stått på diett og så spist ett melkeprodukt nå og skal tilbake på diett? Isåfall kommer det litt an på hvor lettfordøyelig det du spiste var, men du risikerer at babyen kan reagerer i dagsvis, kommer an på hvor sensitiv barnet er. Mitt barn blir knalldårlig dersom jeg får i meg bittesmå mengder melkeprotein, da tar d alt fra 4 timer til ett døgn før hun reagerer alt etter hva jeg har spist.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Hvor lenge går dere på melkefritt kosthold før dere prøver igjen? Anonymous poster hash: bc53f...4bf
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Vi oppdaget at mini hadde melkeproteinallergi ved at hun fikk blid i avføringen. Etter jeg sluttet med alt som inneholdt melk tok det nesten to uker før avføringen hennes var normal igjen. Noen mnd etter prøvde jeg å spise litt ting med melk i igjen - spiste fredag kveld og lørdag, søndag hadde hun blod i avføringen igjen. Så det tar vel en stund før melkeproteinet er helt ute av systemet.. Anonymous poster hash: b4624...79f
Mumua Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Jeg prøvde 1 gang pr mnd i starten etter råd fra hs. Det dropper jeg nå siden hun blir så dårlig. Skal prøve igjen om 2 mnd når hun er 6 mnd. Har blitt vant til å leve uten melk nå etter 3 mnd så det går så greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå