Gå til innhold

Boller - Det søte liv


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser de skal stekes på 250 grader. Er ikke det fryktelig mye? Eller går det bra?

 

Anonymous poster hash: a887b...e56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småbakst som boller, kanelsnurrer o.l sjekes på 250 grader i 8-10 min, har du større bakst som kringle må temperaturen ned for at det skal rekke bli gjennomstekt før det blir brent.

 

250 grader er altså helt vanlig bolle-temperatur 😃

 

Anonymous poster hash: 61422...009

Skrevet

Jeg tar de på 230. tør ikke ha de på 250. Det blir helt perfekte på 230.

 

Anonymous poster hash: bbade...a5a

Skrevet

De kan bli litt mørke på toppen, men smaker ikke brent fordet.

 

Anonymous poster hash: 5d216...344

Skrevet

Sitter og lager de samme! Reagerte også litt på temperaturen. Skal snart sette de inn, så kanskje jeg også skrur ned på 230 :)



Anonymous poster hash: b25db...0d6
Skrevet

I min ovn holder det med 230 grader. Følg med på første brettet og reguler temperaturen. Det er bedre å starte litt lavere.

De fleste ovner steker ulikt.

 

Anonymous poster hash: f6588...a70

Skrevet

Jeg stekte dem på 225, ble helt perfekte! ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...