Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Jeg ser de skal stekes på 250 grader. Er ikke det fryktelig mye? Eller går det bra? Anonymous poster hash: a887b...e56
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Småbakst som boller, kanelsnurrer o.l sjekes på 250 grader i 8-10 min, har du større bakst som kringle må temperaturen ned for at det skal rekke bli gjennomstekt før det blir brent. 250 grader er altså helt vanlig bolle-temperatur 😃 Anonymous poster hash: 61422...009
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Jeg tar de på 230. tør ikke ha de på 250. Det blir helt perfekte på 230. Anonymous poster hash: bbade...a5a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 De kan bli litt mørke på toppen, men smaker ikke brent fordet. Anonymous poster hash: 5d216...344
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Sitter og lager de samme! Reagerte også litt på temperaturen. Skal snart sette de inn, så kanskje jeg også skrur ned på 230 Anonymous poster hash: b25db...0d6
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 I min ovn holder det med 230 grader. Følg med på første brettet og reguler temperaturen. Det er bedre å starte litt lavere. De fleste ovner steker ulikt. Anonymous poster hash: f6588...a70
Mammatassar Skrevet 7. februar 2016 #7 Skrevet 7. februar 2016 Jeg stekte dem på 225, ble helt perfekte! ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå