Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Jeg har lagt merke til at ingen av de kontorene jeg har vært innom har noe særlig personlig preg. Nå skal jeg søke på kontorjobb selv, og jeg ser virkelig ikke for meg p trives med å sitte på det kontoret dag ut og dag inn slik det ser ut nå(er på min arbeidsplass, men jeg jobber ikke på kontor nå). Er kan man gjøre et kontor personlig med egne møbler, bilder, planter og slikt så lenge man ikke gjør permanente forandringer og det ikke blir for voldsomt? Altså koselig, men profesjonelt? Er det noen som jobbet på kontor som har gjort det personlig utover en blomst og et par bilder? Anonymous poster hash: f593c...e38
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Jeg har bilder av mann og barn, kult "pultgarnityr" som det heter i rekvisitakatalogen, blomster, kunst og dekorative bokser og annen oppbevaring. 😊👍 Anonymous poster hash: b8d5d...324
TPK Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Møbler kjøper vel firmaet inn, de vil ofte at alle skal ha omtrent det samme. Det samme gjelder gardiner, det skal jo se bra ut fra utsiden også. Men du kan sikkert få ta med bilder og diverse dilldall, der varierer nok fra sted til sted. Noen firma vil nok at kontorene er mest mulig nøytrale, f.eks i bank der du har kundemøter på kontoret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå