Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Hjeeelp! Åh.. Jeg klarte å sende til bestevenninnen min: Jeg er sååå lei meg, jeg kan ikke komme i utdrikningslaget ditt på lørdag. Barnevakten har blitt syk. Jeg håper du får en kjempe morsom dag. ......................... 🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐 Kom ikke på før etterpå at jeg da hadde ødelagt hele overraskelsen! Dårlig samvittighet, ja! Venninnen min ble bare glad, sier hun. Siden hun hater overraskelser. Men jeg føler meg som en idiot. Anonymous poster hash: 30f27...b3f
MarianeA Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Skeptisk...hvem melder avbud en uke i forveien pga sykdom? Og en slik melding sender man ikke feil, med mindre man er bevisstløs.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Var snakk om i går da... Anonymous poster hash: 30f27...b3f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Skeptisk...hvem melder avbud en uke i forveien pga sykdom? Og en slik melding sender man ikke feil, med mindre man er bevisstløs. Så du har aldri sendt melding feil? Jøss. Det er ganske mennesklig å feile altså. Anonymous poster hash: 4048a...0b7
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Men denne meldingen ble ikke sendt feil! Jeg tenkte rett og slett ikke over det! Anonymous poster hash: 30f27...b3f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 Ai, den er lei:/ Men shit happens. Har du sagt til henne at hun må spille overrasket? Anonymous poster hash: 29fff...88f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #7 Skrevet 7. februar 2016 Ja.. Eller, hun sa det selv.. Men det er så kjipt! Anonymous poster hash: 30f27...b3f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #8 Skrevet 7. februar 2016 Jaja, gjort er gjort og spist er spist. Litt verre for hun som sendte dåsebilde til svigerfar! Anonymous poster hash: a4027...61b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #9 Skrevet 7. februar 2016 Forloveren til mannen min klarte å avsløre utdrikningslaget mitt til meg. Gjorde ingenting for meg, jeg var nemlig nervevrak. Selve utdrikningslaget blir jo like moro😉 Anonymous poster hash: c7d1f...19b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #10 Skrevet 7. februar 2016 Skeptisk...hvem melder avbud en uke i forveien pga sykdom? Og en slik melding sender man ikke feil, med mindre man er bevisstløs. Klarer du noengang skrape frem litt menneskelighet å svare pent? Anonymous poster hash: 9b478...157
MarianeA Skrevet 7. februar 2016 #11 Skrevet 7. februar 2016 Skeptisk...hvem melder avbud en uke i forveien pga sykdom? Og en slik melding sender man ikke feil, med mindre man er bevisstløs. Klarer du noengang skrape frem litt menneskelighet å svare pent? Anonymous poster hash: 9b478...157 Ja jeg kan svare pent og dette var vel ikke det verste? Nå var jo heller ikke meldingen feilsendt, så da får en jo bare se bort ifra det med bevistløshet.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 7. februar 2016 #12 Skrevet 7. februar 2016 Venninnen din ble glad for å slippe overraskelsen OG kommer til å spille overrasket slik at tabben din ikke blir avslørt. Resten av utdrikningslaget merker mest sannsynlig ikke at venninnen din spiller. Hvem er da skadelidende? Jeg ser ikke helt problemet.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #13 Skrevet 7. februar 2016 Så bra! Hater overraskelser... Anonymous poster hash: 3b74b...c6f
Gjest Antarctica Skrevet 7. februar 2016 #14 Skrevet 7. februar 2016 Hvorfor vil folk absolutt overraske venner som helst ikke vil overraskes? Syns bare det vitner om at man kjenner vedkommende litt for dårlig.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #15 Skrevet 7. februar 2016 Her var det mannen som avslørte det med et uhell dagen før. Og gjett om jeg ble glad!! Hadde ikke forventet akkurat den helgen, så huset var litt kaotisk og jeg hadde ikke så mye rene klær. Så fikk både vasket tøy og stelt huset litt før det kom ryende inn venninner for å hente meg dagen etter. Var veldig godt å slippe å bekymre meg over det! Dagen ble jo like bra selv om jeg ikke ble tatt på senga! Og det tenker jeg nok venninnen din også kommer til å synes Anonymous poster hash: c04ff...9ae
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #16 Skrevet 7. februar 2016 Hun ble glad for at du sa det. Det hadde jeg også blitt. Ikke tenk mer på det. Alle gjør vi feil. Anonymous poster hash: 673fb...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå