Miamimom Skrevet 7. februar 2016 #26 Skrevet 7. februar 2016 Naken. Synes det er skikkelig ubehagelig å sove med klær.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #27 Skrevet 7. februar 2016 Ekkelt å sove naken? Kjære vene.... Jeg sover ALLTID naken og har alltid gjort det. Skifter på senga hver uke, og dusjer hver dag. Anonymous poster hash: 33055...9da
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #28 Skrevet 7. februar 2016 Vi ligger begge med truse. Mer klær kommer på hvis jeg er syk. Anonymous poster hash: 265fd...aff
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #29 Skrevet 7. februar 2016 Sover med truse og singlet. Klarer ikkeå dove helt naken. Tenk om barna skulle komme inn mens jeg skrever og får innsyn i hele fitta mi! Haha tar ikkr sjansen 😂😂 Anonymous poster hash: 8337b...3bd
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #30 Skrevet 7. februar 2016 Nei. Sover med truse, sokker, ullsokker, t-skjorte, bukse og avogtil genser. Liker å være påkledd når jeg står opp. Da er det ikke så kaldt.. Anonymous poster hash: 35a71...614
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #31 Skrevet 7. februar 2016 Nei. Sover med truse, sokker, ullsokker, t-skjorte, bukse og avogtil genser. Liker å være påkledd når jeg står opp. Da er det ikke så kaldt.. Anonymous poster hash: 35a71...614 Sover du med vanlig bukse og genser? Anonymous poster hash: 70cf3...73a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #32 Skrevet 7. februar 2016 Sov naken, men ikke nå. Samsoving med baby gjøres med pysj Anonymous poster hash: 1f015...4a1
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #33 Skrevet 7. februar 2016 Hehe jeg fryser lett, så jeg sover med både truse og pysj og to par ullsokker. Da jeg var barn sov jeg vel i truse og pysj da også, da jeg fikk kjæreste og samboer sov vi nakne. Herlig tid. Så fikk vi barn og vi tok p oss undertøy og av og til pysj for min del. Så tok jeg slankeoperasjon for tre år siden og begynte å fryse. Kjempedeilig å sove med klær 😁 Anonymous poster hash: 6d684...8f3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #34 Skrevet 7. februar 2016 Har aldri sovnet naken. Frysepinnen sover i ulltøy Anonymous poster hash: 3d8da...e02
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #35 Skrevet 7. februar 2016 Naken hjemme, hvis det ikke er veldig kaldt, da sover jeg i truse, ulltrøye, ullstilongs og ullsokker. Borte ligger jeg som regel i truse, noen stede også T-skjorte. Anonymous poster hash: 38429...a3d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #37 Skrevet 8. februar 2016 Aldri naken etter barna ble over 4 år. Aldri hatt sopp så trenger ikke ligge naken heller. Tenåringen sa at jeg ligger å skrever nesten uten dyne når jeg sover så glad jeg har hatt vett til å ha truse og bh på! Anonymous poster hash: bb6f6...5e3
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #38 Skrevet 8. februar 2016 Sover naken eller med truse. Anonymous poster hash: 05fdf...765
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #39 Skrevet 8. februar 2016 Sover naken eller med truse. Anonymous poster hash: 05fdf...765
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #40 Skrevet 8. februar 2016 Hva er greia med å ligge naken, egentlig? Jeg ante virkelig ikke at det var så vanlig før jeg kom inn her. Begynte dere det med det da dere var barn, eller er det kommet når dere begynte å sove med kjærester? Det er da veldig uhygienisk å gnukke underlivet i dyne og madrass! Kvinner har jo utflod, og tarmbakterier får jo også fritt leide. Det er faktisk ganske ekkelt å tenke på. Anonymous poster hash: bf243...8bd Hvordan ligger du med dyna om du gnikker tarmbakterier på dyne og madrass?? Anonymous poster hash: 9aa35...38d Det hender både at jeg ligger med dyna mellom bena og også at jeg fjerter litt i løpet av natten. Jeg VET jo ikke om det kommer tarmbakterier i sengklærne, jeg har jo ikke akkurat bremsespor i trusa, men mtp at man skifter undertøy hver dag, men sengklær kanskje annenhver uke så syns jeg det er skikkelig ekkelt å ikke ha på truse eller pysjamasbukse i det minste. Anonymous poster hash: bf243...8bd Mens jeg synes det er ekkelt å skifte sengetøy annenhver uke. Godt vi er ulike Anonymous poster hash: b67f2...c04
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #41 Skrevet 8. februar 2016 Alltid naken, full monty hele livet! Anonymous poster hash: e56a2...17b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #42 Skrevet 8. februar 2016 Har sovet naken i nærmere ti år (siden jeg var 20) før det sov jeg i trusa, men etter noen soppinfeksjoner begynte jeg å sove naken, og har siden ikke hatt sopp en eneste gang. Sover bare med pysk/t-skjorte&truse om jeg sover borte. Jeg tror det er veldig sunt å "lufte seg" der nede om natta Anonymous poster hash: 82be2...a98
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. februar 2016 #43 Skrevet 8. februar 2016 Jeg sover vanligvis naken. Unntaket er når et av barna sover hos meg og når jeg har mensen. Da sover jeg med bokser. Begynte å sove naken etter å ha bodd en stund med mannen, gadd ikke kle meg etter sex. Jeg lurer på hva slags dyner dere har som må sove med klær for at dere fryser? Etter at jeg kjøpte skikkelig dunedyne så kan jeg sove naken med vinduet oppe i 20 minus uten å fryse så lenge jeg er under dyna. Men den dyna vi hadde i 'gamle dager', den ga ingenting. Kunne legge meg kald og fryse, og våkne midt på natta av at jeg enda frøs 😕
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #44 Skrevet 8. februar 2016 Naken så sant jeg ikke er syk eller sover hjemme i fra. Jeg kjenner jeg blir helt trist inni meg av de som synes det er ekkelt å være naken. Hvilken forskrudd barndom og syn på kropp må ikke de ha stakkers. Nakenhet er jo det mest naturlige som finnes, og det å være naken i eget hjem i egen seng må da være så greit som det går an. Og jeg bryr meg helt oppriktig talt ikke det minste om ev. bakterier, så hysterisk er jeg ikke. Sex har vi også, og uten å skifte sengetøy rett etterpå Pussig nok er vi så godt som aldri syke heller. Anonymous poster hash: da4d6...4dd
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #45 Skrevet 8. februar 2016 Hva er greia med å ligge naken, egentlig? Jeg ante virkelig ikke at det var så vanlig før jeg kom inn her. Begynte dere det med det da dere var barn, eller er det kommet når dere begynte å sove med kjærester? Det er da veldig uhygienisk å gnukke underlivet i dyne og madrass! Kvinner har jo utflod, og tarmbakterier får jo også fritt leide. Det er faktisk ganske ekkelt å tenke på. Anonymous poster hash: bf243...8bd Hvordan ligger du med dyna om du gnikker tarmbakterier på dyne og madrass?? Anonymous poster hash: 9aa35...38d Tror du det tynne trusestoffet holder senga fri for bakterier fra rumpa og tissen? Anonymous poster hash: 13f7d...9b8
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #46 Skrevet 8. februar 2016 Nei, sover med truse på Anonymous poster hash: e0528...555
TinaK 1990 Skrevet 8. februar 2016 #47 Skrevet 8. februar 2016 Naken eller truse. Samme med barna. Alle dusjer om kvelden og vi skifter på senga hver uke. ABC og 2 åring har bleie og pysj eller kortermet body
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #48 Skrevet 8. februar 2016 Sover med kjeledress. Er jeg naken blir det bare sex-æsj! Og det blir det barn av😂 Jeg sover med truse, uten om jeg dusja først og med pysj om jeg er svinkald. Anonymous poster hash: 482b0...1a3
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #49 Skrevet 8. februar 2016 Hva er greia med å ligge naken, egentlig? Jeg ante virkelig ikke at det var så vanlig før jeg kom inn her. Begynte dere det med det da dere var barn, eller er det kommet når dere begynte å sove med kjærester? Det er da veldig uhygienisk å gnukke underlivet i dyne og madrass! Kvinner har jo utflod, og tarmbakterier får jo også fritt leide. Det er faktisk ganske ekkelt å tenke på. Anonymous poster hash: bf243...8bd SIGNERER! Anonymous poster hash: 30302...635
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #50 Skrevet 8. februar 2016 http://www.medicaldaily.com/underneath-your-clothes-5-amazing-reasons-sleeping-naked-good-your-health-292278 Anonymous poster hash: 82be2...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå