Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Eller med klær på? Tanken på å sove med undertøy/klær gir meg klaustrofobi! Anonymous poster hash: c339b...7d8
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 Ikke f**n om jeg sover uten pysj! Sjanseløs! Og tenk om brannalarmen går - jeg slipper å springe ut naken. Anonymous poster hash: f5cb3...12e
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #4 Skrevet 6. februar 2016 Sover også naken, bortsett fra truse når jeg har mensen. Og skulle det begynne å brenne og jeg måtte ut naken.... regner med at jeg ikke har noe som folk ikke har sett før Anonymous poster hash: f1efa...35f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Alltid nattkjole hjemme, naken hos kjæresten. Aldri truse, da får jeg sopppppppp. Anonymous poster hash: a76db...804
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 Det er jo fullt mulig å ha en morgenkåpe liggende ved siden av sengen i tilfelle brann;-) Det er forresten sunt for underlivet å sove truseløs. Anonymous poster hash: c339b...7d8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #7 Skrevet 7. februar 2016 Sover fullstendig naken om sommeren, sover med pysj uten truse om vinteren, truse er bra "lov" under mensen. Anonymous poster hash: b1339...7bb
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #8 Skrevet 7. februar 2016 Sover stort sett alltid naken. Bruker truse når jeg har mensen, og t-skjorte hvis det er ekstremt kaldt på soverommet Anonymous poster hash: 70cf3...73a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #9 Skrevet 7. februar 2016 Enten med bare truse eller helt naken... Liker best å sove naken. Anonymous poster hash: 8166f...19d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #10 Skrevet 7. februar 2016 Naken er best! Etter jeg fikk barn som kan komme inn i sengen, ble det til at trusen kom på... Har mindre sex, lurer på hvorfor😱 Anonymous poster hash: 21e48...3d9
liniss - mamma til tre små Skrevet 7. februar 2016 #11 Skrevet 7. februar 2016 Sover alltid med pysj , våkner alltid å klør meg ihjel om jeg legger meg uten pysj... snåle greier! Holder med en tynn pysjbukse og singlett, mindre enn det går ikke.. til og med på sommern :/
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #12 Skrevet 7. februar 2016 Stort sett naken. Ammebh nå. Har morgenkåper hengende på soveromsdøra i tilfelle jeg plutselig må ut. Anonymous poster hash: 1bea5...81a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #13 Skrevet 7. februar 2016 Sover i truse og t-skjorte. Anonymous poster hash: 46a28...5d4
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #14 Skrevet 7. februar 2016 Sover med truse. T-skjorte om det er kaldt på soverommet. Anonymous poster hash: e17aa...88d
MarianeA Skrevet 7. februar 2016 #15 Skrevet 7. februar 2016 Nei det gjør jeg ikke. Er godt kledd når jeg legger meg.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #16 Skrevet 7. februar 2016 Kan godt sove uten truse, men har alltid bh. Anonymous poster hash: c1a1f...505
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #17 Skrevet 7. februar 2016 Hva er greia med å ligge naken, egentlig? Jeg ante virkelig ikke at det var så vanlig før jeg kom inn her. Begynte dere det med det da dere var barn, eller er det kommet når dere begynte å sove med kjærester? Det er da veldig uhygienisk å gnukke underlivet i dyne og madrass! Kvinner har jo utflod, og tarmbakterier får jo også fritt leide. Det er faktisk ganske ekkelt å tenke på. Anonymous poster hash: bf243...8bd
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #18 Skrevet 7. februar 2016 Naken! Legens befaling pga underlivseksem/sopp, dog gjorde det allerede da jeg fikk beskjed om dette. Anonymous poster hash: d8c37...00a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #19 Skrevet 7. februar 2016 Sover i pysj. Uten truse. Anonymous poster hash: 76b8f...1c6
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #21 Skrevet 7. februar 2016 Naken, bortsett fra når jeg har mensen. Og til deg som lurte... Jeg har nesten "alltid" sovet naken. Da jeg var unge brukte jeg pysj, men etter at jeg flyttet for meg selv sov jeg naken. Ekkelt?? Skifter da på senga, og gnir heller ikke underlivet i senga Anonymous poster hash: c11a6...3b7
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #22 Skrevet 7. februar 2016 Hva er greia med å ligge naken, egentlig? Jeg ante virkelig ikke at det var så vanlig før jeg kom inn her. Begynte dere det med det da dere var barn, eller er det kommet når dere begynte å sove med kjærester? Det er da veldig uhygienisk å gnukke underlivet i dyne og madrass! Kvinner har jo utflod, og tarmbakterier får jo også fritt leide. Det er faktisk ganske ekkelt å tenke på. Anonymous poster hash: bf243...8bd Hvordan ligger du med dyna om du gnikker tarmbakterier på dyne og madrass?? Anonymous poster hash: 9aa35...38d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #23 Skrevet 7. februar 2016 Naken? Nei takk. Minimum undertøy. Har jeg sex kler jeg på meg etteepå også. Ekkelt å være naken. Anonymous poster hash: 68bb3...eaf
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #24 Skrevet 7. februar 2016 Hva er greia med å ligge naken, egentlig? Jeg ante virkelig ikke at det var så vanlig før jeg kom inn her. Begynte dere det med det da dere var barn, eller er det kommet når dere begynte å sove med kjærester? Det er da veldig uhygienisk å gnukke underlivet i dyne og madrass! Kvinner har jo utflod, og tarmbakterier får jo også fritt leide. Det er faktisk ganske ekkelt å tenke på. Anonymous poster hash: bf243...8bd Hvordan ligger du med dyna om du gnikker tarmbakterier på dyne og madrass?? Anonymous poster hash: 9aa35...38d Det hender både at jeg ligger med dyna mellom bena og også at jeg fjerter litt i løpet av natten. Jeg VET jo ikke om det kommer tarmbakterier i sengklærne, jeg har jo ikke akkurat bremsespor i trusa, men mtp at man skifter undertøy hver dag, men sengklær kanskje annenhver uke så syns jeg det er skikkelig ekkelt å ikke ha på truse eller pysjamasbukse i det minste. Anonymous poster hash: bf243...8bd
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #25 Skrevet 7. februar 2016 Jeg syns det er ekkelt at folk sover naken.. Hvor får man ideen fra egentlig? ? Anonymous poster hash: 79c62...bcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå