Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Min ha 5 diagnoser. Og 3 av de trenger medesiner den ene krever operasjon før eller siden den siste krever kun hardt arbeid. Anonymous poster hash: 28afc...177
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Tre diagnoser. To av de henger litt sammen med er sjeldene. Han har et skjult handikap. Har blitt operert fire ganger. Er nå "frisk" men medisineres fast. Siste diagnosen er en vanlig diagnose og trenger enkel tilrettelegging. Ved fødselen var jeg rimelig nedfor og lurte på hvordan livet til sønnen ville bli. Nå er jeg positiv etter møtet med leger med god kunnskap og selv ser at han er en helt normal gutt som utvikler seg som en frisk baby. Har også fått mye støtte av foreldre til barn med samme diagnose. Anonymous poster hash: 36234...289
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Tre av diagnosene til datteren min er også skjulte handicap. Anonymous poster hash: 28afc...177
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Bare én, er et fysisk handikap da så behovet er fysioterapi, oppfølging av lege og ergoterateut og noen hjelpemidler. Hun har ingen problemer med skolegang eller sosialt. Anonymous poster hash: e70ef...e95
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Opposisjonell trasslidelse og mistanke om flere underliggende psykiske diagnoser Anonymous poster hash: 8854d...53c
Kanutten83 Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 (endret) 4 diagnoser, men den ene er bare en bagatell mot de andre 3 og kan medisineres, og mest sannsynlig vil han vokse det av seg En av diagnosene vil kreve operasjon i fremtiden, men enn så lenge er det nok med oppfølging. De to andre er permanente. Endret 7. februar 2016 av Kanutten83
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #7 Skrevet 7. februar 2016 3: asperger, sosiale forståelsesvansker og uspes språkforstyrrelse. Ingen medisiner, kun ekstra oppfølging i skolen. Anonymous poster hash: 03fa8...5be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå