Gå til innhold

Dere med barn som har spesielle behov, hvor mange diagnoser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ha 5 diagnoser. Og 3 av de trenger medesiner den ene krever operasjon før eller siden den siste krever kun hardt arbeid.

Anonymous poster hash: 28afc...177

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre diagnoser.

To av de henger litt sammen med er sjeldene.

Han har et skjult handikap. Har blitt operert fire ganger. Er nå "frisk" men medisineres fast.

Siste diagnosen er en vanlig diagnose og trenger enkel tilrettelegging.

Ved fødselen var jeg rimelig nedfor og lurte på hvordan livet til sønnen ville bli.

Nå er jeg positiv etter møtet med leger med god kunnskap og selv ser at han er en helt normal gutt som utvikler seg som en frisk baby. Har også fått mye støtte av foreldre til barn med samme diagnose.

Anonymous poster hash: 36234...289

Skrevet

Tre av diagnosene til datteren min er også skjulte handicap.

Anonymous poster hash: 28afc...177

Skrevet

Bare én, er et fysisk handikap da så behovet er fysioterapi, oppfølging av lege og ergoterateut og noen hjelpemidler.

Hun har ingen problemer med skolegang eller sosialt.

Anonymous poster hash: e70ef...e95

Skrevet

Opposisjonell trasslidelse og mistanke om flere underliggende psykiske diagnoser :(

Anonymous poster hash: 8854d...53c

Skrevet (endret)

4 diagnoser, men den ene er bare en bagatell mot de andre 3 og kan medisineres, og mest sannsynlig vil han vokse det av seg :) En av diagnosene vil kreve operasjon i fremtiden, men enn så lenge er det nok med oppfølging. De to andre er permanente.

Endret av Kanutten83
Skrevet

3: asperger, sosiale forståelsesvansker og uspes språkforstyrrelse. Ingen medisiner, kun ekstra oppfølging i skolen.

Anonymous poster hash: 03fa8...5be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...