Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #26 Skrevet 7. februar 2016 Lasse er jo en kanonfint navn da! Enn at vi ikke har kommet på det selv til en av våre tre gutter....! Passer fint til både ung og gammel! Og nei, det er ikke noe tulle/kallenavn.. Anonymous poster hash: e21b5...d06
Salla Skrevet 7. februar 2016 #28 Skrevet 7. februar 2016 Kjenner fire stk fra 14-33 år, alle er døpt Lasse. Visste faktisk ikke at Lasse var et kallenavn fra Lars..
Gjest Antarctica Skrevet 7. februar 2016 #29 Skrevet 7. februar 2016 Kjenner fire stk fra 14-33 år, alle er døpt Lasse. Visste faktisk ikke at Lasse var et kallenavn fra Lars.. Det er det jo ikke heller. Noen bruker det slik, men det er i sin opprinnelse et eget navn. Kommer fra Lavrants/ Laurentius.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå