Gå til innhold

Guttenavnet Lasse..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lasse er jo en kanonfint navn da! Enn at vi ikke har kommet på det selv til en av våre tre gutter....! Passer fint til både ung og gammel! Og nei, det er ikke noe tulle/kallenavn.. 



Anonymous poster hash: e21b5...d06
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner fire stk fra 14-33 år, alle er døpt Lasse. Visste faktisk ikke at Lasse var et kallenavn fra Lars..

Gjest Antarctica
Skrevet

Kjenner fire stk fra 14-33 år, alle er døpt Lasse. Visste faktisk ikke at Lasse var et kallenavn fra Lars..

Det er det jo ikke heller.

Noen bruker det slik, men det er i sin opprinnelse et eget navn. Kommer fra Lavrants/ Laurentius.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...