Gå til innhold

Dere som har hatt babyer med kraftig refluks..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere fått de til å sove?

Anonymous poster hash: ba8e1...336

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med medisiner oppå full mage og masse nærhet. Sørget for ar hun aldr lå flatt.

Anonymous poster hash: c60be...97b

Skrevet

Før medisiner lå de oppover brystkassen min. Det var alt som funket. Etter medisiner måtte jeg bygge opp senga litt, men ikke så mye. For da bare synker de ned til bunnen.

Skrevet

Her soves det også oppå meg. Begynner å bli tungt da han er snart 3 mnd. Sover ikke for seg selv på dagen heller så har jo babyen oppå meg eller i bæresele ca 19 timer i døgnet. Får medisiner uten særlig effekt. Hvilken medisiner og dose fikk deres babyer? Når ble de bedre?

Hi

Skrevet

Sverger til nexium - helt uholdbart uten🙌

Anonymous poster hash: f6168...69a

Skrevet

Nexium funket best. Prøvde et par andre også, men Nexium var gull. Er på Somac nå som de er eldre. Man må bare prøve seg fram med medisiner. Det tok ca 3-4 dager fra første medisin, til en roligere baby. Da måtte man igang med å snu rutiner...

Jeg sov ikke hele natten i 6 mnd. Måtte sitte helt oppreist hele natten. Sovnet jeg, så sank jeg ned. Og da våknet ungen. Samt 3 ganger med soving om dagen. Takk og lov at ser gikk over!

Skrevet

Førstemann hadde også refluks men da tok det 9 mnd før vi skjønte hva som var galt. Da var Losec redningen.

Nå går jeg på melkefritt og vi har prøvd både nexium og losec uten særlig bedring :(

Hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...