Mostly Harmless Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Overarm og underarm er forbundet via albueleddet. Dette gjør at armen kan bøyes. Den kan likevel ikke brettes. Det heter å brette opp ERmene, folkens!
Gustav Klitt Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 Strengt tatt kunne man kalle det å brette armen ved full fleksjon i albuen. Men hvis formålet med å brette armen skulle være å trå til med noe, vil jeg stille spørsmål ved nytteverdien, ja. Kanskje bortsett fra hvis det gjaldt å albue seg frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå