Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Skjemmes virkelig over hendene mine, neglene er nesten ikke-eksisterende. Og jeg er sykepleier så hendene bør være rene og velstelte. Får helt angst av de stygge hendene mine, men klarer ikke å slutte med neglebitingen!! Anonymous poster hash: 167ec...4b5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 Prøvd Go'negl fra apoteket? Ta på falske negler (korte) eller ta neglelakk på "stumpene" du har. Kanskje det kan motivere litt. Ha et hårstrikk/armbånd o.l rundt armen så du kan plukke på når du får trang til å bite. Anonymous poster hash: 36b66...eb7
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 Prøvd Go'negl fra apoteket? Ta på falske negler (korte) eller ta neglelakk på "stumpene" du har. Kanskje det kan motivere litt. Ha et hårstrikk/armbånd o.l rundt armen så du kan plukke på når du får trang til å bite.Anonymous poster hash: 36b66...eb7 Gode forslag. Men jobber Hi på sykehus kan hun ikke ha falske negler eller neglelakk dessverre. Anonymous poster hash: 98828...b35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå