Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Hei. Lurer på om det er noen som skal ta master innen helse her inne? Anonymous poster hash: 13751...124
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 Er 2 året inne på master. Noe du lurer på?😊
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 Ja, jeg har hørt at bedrifter kan legge inn master problemstillinger og samarbeide med masterstudenter. Har du vært borti det? Anonymous poster hash: 13751...124
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #4 Skrevet 6. februar 2016 Jeg har tatt master via en bedrift, så det er fullt mulig, men du må fortsatt ha en veileder via skolen din. Anonymous poster hash: 0bd8e...586
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå