Gå til innhold

HVOR er alle disse mennene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange skriver at de opplever å bli flørtet med av gifte og samboende menn, selv når de selv er gift, og at single kvinner har da overhode ingen problem med å finne seg en elsker, for det er bare velge og vrake. HVOR er alle disse mennene? Jeg har vært i to lange forhold, ett med min eksmann og ett med nåværende mann, og har aldri opplevd å bli flørtet med av opptatte menn, verken som singel eller når jeg er i forhold. Jeg hadde heller ingen køer av menn som tilbød sex da jeg var singel, hadde EN elsker i løpet av 4 år som var interessert, de andre måtte jeg kurtisere for å få til sengs, og det var ikke så enkelt. Så hvor er alle disse mennene? Som flørter, kommenterer, viser interesse og higer etter oppmerksomheten? Er jeg alene slik "uattraktiv" person?

Anonymous poster hash: 3aa98...7df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er på julebord, i bryllup, på jobbseminar... Jeg er aldri på byen for å gå på byen, men møter nok av menn som prøver seg likevel. Jeg er i forhold, så er ikke interessert, men kunne fått meg et ligg eller ti om jeg ville ja...

Anonymous poster hash: 55cec...87c

Skrevet

De er på julebord, i bryllup, på jobbseminar... Jeg er aldri på byen for å gå på byen, men møter nok av menn som prøver seg likevel. Jeg er i forhold, så er ikke interessert, men kunne fått meg et ligg eller ti om jeg ville ja...

Anonymous poster hash: 55cec...87c

Jeg er jo også på jobbseminarer, julebord, har vært ute utallige ganger som singel, aldri opplevd det. Må være stygg og kjedelig jeg da :( Og nei, jeg er heller ikke interessert, bare trodde ikke det var vanlig siden jeg aldri har opplevd det selv.

Anonymous poster hash: 3aa98...7df

Skrevet

Er mange som flørter, men ikke tro at de faktisk hadde gått hele veien....

Jeg har fått utrolig mange forespørsler på nett..

Anonymous poster hash: 535fa...90f

Skrevet

Jeg gikk en del ut tidligere, da var det mange slike opptatte menn som flørtet, ville ha sex osv. Klassikeren er jo på sommeren med mannen som hevder han er singel og på guttetur - og så har han hvitt merke av gifteringen som bare er tatt av for helgen.

Jobbkonferanser er også et sted hvor mange gifte menn er ute og sjekker damer. Menn som pendler er en annen kategori.

Julebord der flere firma hadde fest sammen var en annen sjekkearena.

Så joda, hadde jeg villet så kunne jeg hatt det travelt med å sjonglere gifte/samboende/opptatte menn de årene. Jeg stod over.

Jeg er ikke typen som utstråler at jeg er tilgjengelig hverken av holdning eller klær, så det overrasket meg at det var så mange opptatte menn som prøvde seg.

Men jeg tror det gjerne blir slik at man legger mer merke til det som man føler skiller seg litt ut. Å bli forsøkt sjekket opp av en singel mann er jo ikke noe veldig spesielt, det er på en måte slik det skal være. Men når man er singel og ønsker seg et fast forhold selv, så blir det veldig tydelig når man blir sjekket opp av menn som allerede er i forhold.

Jeg trodde heller ikke det var så mye av det før, men jeg så i de årene jeg gikk en god del ut, at det var langt mer av det enn jeg hadde trodd. Jeg er nå bikket 40 år, så det er heller ikke slik at jeg er blitt sjekket opp fordi jeg er så ung. Jeg har merket at menn er ganske opptatt av det at jeg har typisk timeglassfigur, men om det har noe med saken å gjøre, det vet jeg ikke.

Jeg er blitt veldig sosial med årene, er interessert i andre mennesker, så kanskje menn som er åpne for å være utro mistolker min høflighet og generelle interesse for andre for en interesse i dem som mann. Jeg aner ikke.

Heldigvis tror jeg at det er langt flere menn som holder seg fra å være utro enn de som er utro :)

Jeg tror ikke det har noe med din attraktivitet å gjøre, det at du ikke har opplevd noe av dette. Det er jo egentlig like greit, for jeg synes ikke det er hyggelig å bli forsøkt sjekket opp av opptatte menn. De mener ofte at det er et kompliment, men det at de tror jeg kan være fornøyd med å være nr. to, det er jo egentlig bare et tegn på at de ikke har respekt for damer.

Anonymous poster hash: 4a95b...36e
Skrevet

Overalt, etter min erfaring. Jeg avviser dem alltid, men syns det er både ubehagelig og litt trist. Og jeg lurer på om menn generelt tror at single alenemødre er så desperate at en tar til takke med hva som helst, eller om de gjør det fordi det er ekstra utfordrende. Idiotisk oppførsel er det uansett.

Anonymous poster hash: 49cf8...e76

Skrevet

Jeg tror dette har litt med den holdningen man selv har også. Jeg innbyr ikke til noe annet enn morsomme ordkløyverier av ulike slag, og det er jeg ganske sikkert at merkes på meg. Jeg er selv ikke flørtende.

Jeg har vært i "seminarbransjen" som deltaker på ulike nivåer helt siden 80-tallet. Jeg synes det jeg ser er at den verden har blitt ganske så mye bedre med det generasjonsskiftet som har vært. Altså de gubbene som nå er 70 er ute av "dansen".

Da jeg var 14-16 år og i denne verden, så kunne jeg oppleve å få vinglass servert via kelner fra fremmede menn i baren (jeg var der med bare voksne i møtesammenheng og jeg tok selvsagt ikke i mot). Dette var noe som ga seg etterhvert. Kanskje det var en pedofil oppførsel - ikke vet jeg. MEN som sagt jeg opplever at det er mindre fremtredende nå enn tidligere.

Anonymous poster hash: c28b2...ce2
Skrevet

Eg får heller ikkje flust av tilbod, så vi er no iallefall fleire. Ikkje er eg spesielt stygg heller, heller meir mot pen spør du meg;-) Men trur folk ser på meg som ein "traust" person, så dei reknar vel ikkje med å få napp heller. Og dei har vel igrunn rett i begge antakelsane sine;-)

Dessuten er det mogleg at eg er litt vel frittalande og seier mykje rart....Men sambuaren min likar meg no veldig god då, heldigvis😉

Anonymous poster hash: c9faa...c87

Skrevet

De er overalt, tro meg! Spesielt de som reiser endel ifbm jobb. Blitt ikke overrasket lenger over hva menn kan finne på å si og foreslå, selv om de er gift og har barn.

Anonymous poster hash: 44def...2d8

Skrevet

De er overalt! Det er bare til å ta en tur på byn..Nå jobber jeg i et "kvinneyrke", men til og med der blir det oppmerksomhet fra de få mennene, da spesielt på fest.

Anonymous poster hash: ad1aa...1d8

Skrevet

Hvis du smiler mye og ser gla og lykkelig ut når du er ute på byen så kommer de. Hvis du i tillegg er hyggelig, blir de som klegger

Anonymous poster hash: f5eb1...892

Skrevet

Hvis du smiler mye og ser gla og lykkelig ut når du er ute på byen så kommer de. Hvis du i tillegg er hyggelig, blir de som klegger

Der er jeg ikke helt enig. Jeg smiler, er glad og hyggelig mot alle, men samtidig utstråler jeg nok litt at jeg ikke er tilgjengelig. Jeg var singel i 3 år og var ikke spesielt plaget av slike tilbud, men det jeg ofte fikk kommentar på av menn på byen, konferanser mm var at det var poengløst å prøve seg på meg hvis mannen ikke var en millionær eller prins. Det var ikke en korrekt antagelse da jeg endte med en kokk, men jeg har aldri vært interessert i et ligg og det utstråler jeg nok også.

Anonymous poster hash: 206c0...25a

Skrevet

Min erfaring er at de som er utadvendte får mest oppmerksomhet. Jeg er utadvendt, smiler mye og får like mye oppmerksomhet nå som jeg fikk når jeg var 15 år yngre om mye mer smekker i fasongen en jeg er nå. Det å være trygg på seg selv tiltrekker andre. De som er single og på utkikk utstråler ofte det, og mannfolka skygger derfor banen.

Anonymous poster hash: 8d20b...5bc
Skrevet

Der er jeg ikke helt enig. Jeg smiler, er glad og hyggelig mot alle, men samtidig utstråler jeg nok litt at jeg ikke er tilgjengelig. Jeg var singel i 3 år og var ikke spesielt plaget av slike tilbud, men det jeg ofte fikk kommentar på av menn på byen, konferanser mm var at det var poengløst å prøve seg på meg hvis mannen ikke var en millionær eller prins. Det var ikke en korrekt antagelse da jeg endte med en kokk, men jeg har aldri vært interessert i et ligg og det utstråler jeg nok også.

Anonymous poster hash: 206c0...25a

Jeg utstråler også at jeg ikke er interessert, og det gjør dem av en eller annen grunn ennå mer interessert. Kanskje de liker en utfordring?

Anonymous poster hash: 8d20b...5bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...