Gå til innhold

Eva weel skram om barndommen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer jo frem nå at hun ble mobbet, utfryst og var mye alene som liten. Lurer på hvor god Tone Damli Aaberge eller søsteren var. Hun som nå fremstår som så snill og prektig nå. Ser for meg at Tone ikke var så snill. Mens nå når de er i rampelyset begge to, er hun bra nok. Jeg vet jo ikke, men ser det for meg

Anonymous poster hash: 3434c...1a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eva bodde ikke hele oppveksten i Sogndal. Jeg ser ikke programmet så vet ikke hva hun fortalte. Mener de var tilflyttere selv om hennes foreldre er derfra. Og du kan ikke legge ansvaret på Tone, som attpåtil er yngre.

Anonymous poster hash: d5f38...d75

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun er blitt mobbet

Hun er jo så vakker og koselig.

Anonymous poster hash: e4ca4...fe2

Skrevet

Er det bare de som er stygge som kan bli mobbet?

Mobbing forekommer og for de som er vakre, populære og har lomma full av gryn.

Anonymous poster hash: d6e2c...dbe

Skrevet

Er det bare de som er stygge som kan bli mobbet?

Mobbing forekommer og for de som er vakre, populære og har lomma full av gryn.

Anonymous poster hash: d6e2c...dbe

Nå ble jeg faktisk glad

Jeg ble mobbet som barn og har alltid trodd det var pga jeg er stygg og kjedelig

Og sliter med selvtilliten den dag i dag

Skrevet

Mobbing kommer av at noen maktsyke unger vil utøve makt. Ved å ydmyke, fornedre og latterliggjøre en som ser "svak" ut eller har noe som er rart og annerledes ved seg. Man kan være modellvakker, klisterhjerne, Mor Theresa og likevel være klassens hakkekylling. Du trodde det bare var feite og stygge som ble mobbet, og at de sikkert er skyld i det selv?

Anonymous poster hash: 71f30...e73

Skrevet

Det er to års aldersforskjell, og Sogndal er ikke akkurat Bakkebygrenda. Det er nok folk der til at man stort sett kjenner de på eget alderstrinn og noen i trinnet over og under. Vil tro de i høyden har vært bekjente i ungdommen.

Anonymous poster hash: 3886b...f3f

Skrevet

Tone lekte med lillesøsteren til Eva. Etter at begge hadde erfaring fra Idol og ville holde på med musikk, fant de tonen 🎶

Anonymous poster hash: 3ec74...19e

Skrevet

Tone var passelig stygg med andre når hun var ungdom. Hun var populær blant gutta og brukte det for alt det var verdt. Eva fikk et nytt liv på vgs og det var vel etter Idol hun og Tone ble venninner.

Eva var et fantastisk vesen slik jeg så henne og var alltid snill. Tone derimot var ikke av den typen og det var mange som jublet når hun forsvant til idol. Hun gjorde alt for å ødelegge andre sine forhold. Mange falske rykter... men for all del! Hun var ung og dum. Hvem har ikke vært det.

Anonymous poster hash: cc2e3...efa

Skrevet

Mobbing kommer av at noen maktsyke unger vil utøve makt. Ved å ydmyke, fornedre og latterliggjøre en som ser "svak" ut eller har noe som er rart og annerledes ved seg. Man kan være modellvakker, klisterhjerne, Mor Theresa og likevel være klassens hakkekylling. Du trodde det bare var feite og stygge som ble mobbet, og at de sikkert er skyld i det selv?

Anonymous poster hash: 71f30...e73

Vel i min oppvekst var det de overvektige som fikk unngjelde. Og noen få nerder. Utseende hadde lite å si, men de pene var jo mobberne da.. I hvert klassetrinn. Merkelig det der.....

Anonymous poster hash: 38d99...e51

Skrevet

Det er veldig få av de pene som blir mobbet. Mye større risiko å bli mobbet hvis du er stygg, overvektig etc. Helt logisk!

Anonymous poster hash: ffedb...a03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...