Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Jeg sliter sånn med smerter i hendene. Fra albuene og ned. Det verker stort sett hver dag. Trodde først det var senebetennelse, men nå føles det mindre sannsynlig. Har også endel skjelvinger i fingrene, og generelt stive fingre. Har noen her lignende erfaringer? Jeg har ikke fått time hos nevrolog før i juni og er sliten og bekymret. Anonymous poster hash: 78b13...c32
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 Første som slår meg er at du bør til revmatolog, leddsmerter kan forankre seg i musklene rundt leddene som er "syke". Musklene jobber overtid for å beskytte leddene og dermed får du muskelsmerter. Anonymous poster hash: 9b5ba...591
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå