Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Ikke min smak..og i tillegg hadde han de sammen med eksen What to do? Anonymous poster hash: c708f...e0b
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 Klor på de. Evt søl masse rødvin. Anonymous poster hash: bd2ce...b67
Gustav Klitt Skrevet 6. februar 2016 #5 Skrevet 6. februar 2016 Stemmer for at du tisser i dem😂😂😂 Uhell skjer, liksom ☺
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #6 Skrevet 6. februar 2016 Stemmer for at du tisser i dem😂😂😂Uhell skjer, liksom ☺ 😂😂😂 Anonymous poster hash: c708f...e0b
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #7 Skrevet 6. februar 2016 Gode forslag 👍👍 Det er sånne merkelige greier fra IKEA som er slitt i tillegg 😨😨 Anonymous poster hash: c708f...e0b
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #8 Skrevet 6. februar 2016 Stemmer for at du tisser i dem😂😂😂Uhell skjer, liksom ☺ Hvorfor ikke kline til å bæsje i den? Anonymous poster hash: db3f4...01b
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #9 Skrevet 6. februar 2016 Er det ikke bare å si at nå som dere har flyttet sammen er det på tide med en ny frisk start også på møbelfronten, gamle slitte møbler må ut også drar dere sammen ut og velger noen nye... Anonymous poster hash: fb16d...a8f
Gustav Klitt Skrevet 6. februar 2016 #10 Skrevet 6. februar 2016 Stemmer for at du tisser i dem😂😂😂Uhell skjer, liksom ☺Hvorfor ikke kline til å bæsje i den? Anonymous poster hash: db3f4...01b Øøøø fordi det er ekkelt??
Liljekonvall<3 Skrevet 6. februar 2016 #11 Skrevet 6. februar 2016 Kan du ikke bare foreslå at dere kjøper noe nytt sammen da? Fresh start og alt det der..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #12 Skrevet 6. februar 2016 Hva har du gjort med dine egne møbler, da? Anonymous poster hash: eadcb...bf6
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #13 Skrevet 6. februar 2016 Mine møbler er også kommet inn. Men jeg er åpen på å skifte ut. Jo,må bare spørre om vi kan skifte ut hans 👍👍 Men han liker ikke å bruke penger 😦😦😦 Anonymous poster hash: c708f...e0b
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #14 Skrevet 6. februar 2016 Selg både dine og hans møbler på nett, og kjøp nytt for pengene dere får. Anonymous poster hash: 8e4da...369
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #15 Skrevet 6. februar 2016 Mine møbler er også kommet inn. Men jeg er åpen på å skifte ut. Jo,må bare spørre om vi kan skifte ut hans 👍👍 Men han liker ikke å bruke penger 😦😦😦 Anonymous poster hash: c708f...e0b Hvis han er fornøyd med møblene og ikke vil bruke penger på nye, er det da rimelig at du betaler for nye møbler selv. Hva er galt med ikea-møbler? Alle våre møbler er fra IKEA. Anonymous poster hash: a9fe6...6b8
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #16 Skrevet 6. februar 2016 Mine møbler er også kommet inn. Men jeg er åpen på å skifte ut. Jo,må bare spørre om vi kan skifte ut hans 👍👍 Men han liker ikke å bruke penger 😦😦😦 Anonymous poster hash: c708f...e0b Hvis han er fornøyd med møblene og ikke vil bruke penger på nye, er det da rimelig at du betaler for nye møbler selv. Hva er galt med ikea-møbler? Alle våre møbler er fra IKEA. Anonymous poster hash: a9fe6...6b8 Har Ikea jeg og Men liker ikke sorte åpne reoler og høye kommoder i stua Anonymous poster hash: c708f...e0b
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #17 Skrevet 6. februar 2016 Mine møbler er også kommet inn. Men jeg er åpen på å skifte ut. Jo,må bare spørre om vi kan skifte ut hans Men han liker ikke å bruke penger Anonymous poster hash: c708f...e0b Hvis han er fornøyd med møblene og ikke vil bruke penger på nye, er det da rimelig at du betaler for nye møbler selv. Hva er galt med ikea-møbler? Alle våre møbler er fra IKEA. Anonymous poster hash: a9fe6...6b8 Har Ikea jeg og Men liker ikke sorte åpne reoler og høye kommoder i stua Anonymous poster hash: c708f...e0b Jeg ville heller ikke satt en vanlig kommode i stua. Men åpne reoler er jo kjekt til bøker og sånn Anonymous poster hash: 7e10b...b9c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #18 Skrevet 6. februar 2016 Føler med dag. Da vi etablerte oss var det han som hadde mest penger, og det resulterte i at hans smak fikk dominere. Litt for sent oppdaget jeg at det som er kommet inn i heimen her blir her. Fex sydde han selv sofaputer i sånn gobelinstoff som var populært på nittitallet, de er det nå snart hull på Men skifte trekket? Er du gal... Han elsker de putene. Så her er det fortsatt nittitallet med brunt skinn og tiffanylamper. Blir vel moderne igjen snart... Anonymous poster hash: 68472...9b9
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #19 Skrevet 6. februar 2016 Føler med dag. Da vi etablerte oss var det han som hadde mest penger, og det resulterte i at hans smak fikk dominere. Litt for sent oppdaget jeg at det som er kommet inn i heimen her blir her. Fex sydde han selv sofaputer i sånn gobelinstoff som var populært på nittitallet, de er det nå snart hull på Men skifte trekket? Er du gal... Han elsker de putene. Så her er det fortsatt nittitallet med brunt skinn og tiffanylamper. Blir vel moderne igjen snart... Anonymous poster hash: 68472...9b9 Huff å huff.. Nå måtte jeg le 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: c708f...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå