Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Fy, for et mørkebrunt vedtak! Men greit nok å få se FrPs sanne ansikt. Anonymous poster hash: a3ffc...e5e
Lessismore Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 Det er jo helt på tur. Som Lippestad sa: Å sperre folkegrupper inne, har ikke blitt gjort siden krigen. Får en guffen følelse av det hele.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 Det gjør den videre prosessen lettere når de er samlet på et sted, dvs lettere å kvitte seg med dem. Andre land har tatt imot millioner, vi får panikk av noen hundre tusener Anonymous poster hash: 681fc...59b
Modesty Blaise. Skrevet 6. februar 2016 #4 Skrevet 6. februar 2016 Jeg blir kvalm av den gjengen. Såpass mye at jeg ikke bør skrive noe mer i fare for å bli totalt usakelig.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #5 Skrevet 6. februar 2016 Jeg blir kvalm av den gjengen. Såpass mye at jeg ikke bør skrive noe mer i fare for å bli totalt usakelig. Samme her!!! Anonymous poster hash: 5a952...dd4
Gjest Antarctica Skrevet 6. februar 2016 #6 Skrevet 6. februar 2016 Jeg blir kvalm av den gjengen. Såpass mye at jeg ikke bør skrive noe mer i fare for å bli totalt usakelig.Samme her!!! Anonymous poster hash: 5a952...dd4 Syns det er ille nok selv når man holder seg saklig. Ikke før har de kommet med en uhyrlig uttalelse, så kommer de med en ny. Listhaug syns kirken skal slutte å si ting som går mot regjeringens mening... Øøøøøh. 😶
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #7 Skrevet 6. februar 2016 Kjempebra forslag! 👏👏👏 Skulle ønske de fikk gehør! Anonymous poster hash: b4285...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå