Gå til innhold

kan bartenderen se om jeg gir tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan bartenderen se at jeg gir tips når jeg betaler med kort?

Å kan han se hvor mye jeg gir i tips?

Litt flaut når jeg egentlig pleier å gi 2 kr i tips ettersom jeg runder opp fra 108 til 110 kr :P

 

 

Anonymous poster hash: 35e34...ec3

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Alle monner drar, sa musa, hu meig i Mjøsa.

Skrevet

Ja, det kommer ut på kvitteringen, og ja, 2 kr er flaut. Det syns jeg nesten er å fornærme. La heller vær å gi noe, du.

 

Anonymous poster hash: 7b527...d03

Skrevet

Tja bartenderen flørtet mye med meg til tross til at jeg kun ga 2 kr i tips per drink :P

 

Hvor mye gir dere andre i tips per drink/øl?

 

 

Anonymous poster hash: 35e34...ec3

Skrevet

Selvfølgelig kan de se det. Tips på kort slås inn i kassa som tips, så de kan ta ut tipsen sin fra kontantoppgjøret. Hvordan skal de kunne ta tipsen når de ikke vet hvor mye? *klask i panna*

 

Anonymous poster hash: a0e8b...125

Skrevet

Selvfølgelig kan de se det. Tips på kort slås inn i kassa som tips, så de kan ta ut tipsen sin fra kontantoppgjøret. Hvordan skal de kunne ta tipsen når de ikke vet hvor mye? *klask i panna*Anonymous poster hash: a0e8b...125

Noen har stått opp med feil fot idag ja..

 

Anonymous poster hash: 35e34...ec3

Skrevet

 

Selvfølgelig kan de se det. Tips på kort slås inn i kassa som tips, så de kan ta ut tipsen sin fra kontantoppgjøret. Hvordan skal de kunne ta tipsen når de ikke vet hvor mye? *klask i panna*Anonymous poster hash: a0e8b...125

Noen har stått opp med feil fot idag ja..

 

Anonymous poster hash: 35e34...ec3

 

Det er da helt innlysende hi

 

Anonymous poster hash: 12eb7...c55

Skrevet

Må da være lov å spørre..

 

Anonymous poster hash: 35e34...ec3

Skrevet

Må da være lov å spørre..

 

Anonymous poster hash: 35e34...ec3

Må da være lov å poengtere din dumskap 😂

 

 

Anonymous poster hash: a0e8b...125

Skrevet

 

Må da være lov å spørre..

 

Anonymous poster hash: 35e34...ec3

Må da være lov å poengtere din dumskap 😂

 

 

Anonymous poster hash: a0e8b...125

Påpeke dumskap faktisk.

Hvis én synes dette er dumt, en annen synes det er dumt å spørre om hvor langt det er fra Oslo S til legevakta og en annen igjen synes det er dumt å spørre om råd mot brystbetennelse, og det var samme person som stilte disse spm. Du vet det, summen blir stor. Tenk deg selv, hvordan det ville vært å få høre at de spm du stiller er dumme. Og at du er dum. Til slutt vegrer man seg for å spørre om ting, kanskje for å ta kontakt med andre, pga frykt for å virke dum.

 

Anonymous poster hash: 78e34...ef9

Skrevet

Tror ikke du skal være flau over å runde opp et par kroner. Hvor mange drinker kjøper du da?

Jeg gjør det og drikker kanskje 3-4 glass vin/drinker. Man kan jo ikke forventa at folk skal gi 20-30kr i tips for en handel på 100kr!

 

Anonymous poster hash: 418a0...752

Skrevet

Vi kan se om du gir tips hvis kvitteringen henger igjen i maskinen. Hvis du tar kvitteringen før vi ser på den, som mange gjør, kan vi ikke se om du gir 2 eller 200 kr. Det eneste vi ser da er totalbeløpet vi har fått i tips når vi avslutter kassa for kvelden. Så 2 kr her og 2 kr der vil jeg si er bedre enn ikke noe. Alle monner drar! Men selvfølgelig blir vi glad om vi får mer enn 2 kr. Er vi fem stk på jobb blir det ikke akkurat mye på hver! Men vi får jo lønn også. Må innrømme jeg ikke tipser stort selv. Spørs veldig. God service og god drikke eller mat ute får noen ganger litt tips 😊 Men kan jo ikke gi masse tips hver gang man kjøper en drink hvis man kjøper mange 😊

 

Anonymous poster hash: 105ce...7e1

Skrevet

Selvfølgelig kan de se det. Tips på kort slås inn i kassa som tips, så de kan ta ut tipsen sin fra kontantoppgjøret. Hvordan skal de kunne ta tipsen når de ikke vet hvor mye? *klask i panna*

 

Anonymous poster hash: a0e8b...125

Du har tydeligvis ikke jobbet i bar.. Vi har faktisk ikke tid til å trykke på apparatet for å sjekke hva hver eneste kunde gir i tips selv om det er mulig! Henger ikke kvitteringen igjen har vi ikke peiling før kassa telles opp! Hvertfall ikke der jeg jobber... Så 2 eller 200, ikke lett å vite for oss!

 

 

Anonymous poster hash: 105ce...7e1

Skrevet

Hvorfor runder du opp egentlig? Du vet vel som regel ikke om du har fått god service når du bare har kjøpt en drink og ikke drukket den engang?

 

Anonymous poster hash: 1d1b4...949

Skrevet

Hvorfor runder du opp egentlig? Du vet vel som regel ikke om du har fått god service når du bare har kjøpt en drink og ikke drukket den engang?Anonymous poster hash: 1d1b4...949

Han bartenderen er alltid like sjarmerende og flørtende mot meg,så vet jeg får god service ;)

 

Anonymous poster hash: 35e34...ec3

Skrevet

 

Selvfølgelig kan de se det. Tips på kort slås inn i kassa som tips, så de kan ta ut tipsen sin fra kontantoppgjøret. Hvordan skal de kunne ta tipsen når de ikke vet hvor mye? *klask i panna*

 

Anonymous poster hash: a0e8b...125

Du har tydeligvis ikke jobbet i bar.. Vi har faktisk ikke tid til å trykke på apparatet for å sjekke hva hver eneste kunde gir i tips selv om det er mulig! Henger ikke kvitteringen igjen har vi ikke peiling før kassa telles opp! Hvertfall ikke der jeg jobber... Så 2 eller 200, ikke lett å vite for oss!

 

 

Anonymous poster hash: 105ce...7e1

Vel, jo. Jeg jobber i bar fortsatt.

På vår kasse kommer der opp beløpet som er betalt inn. Trenger ikke se på lappen.

 

Anonymous poster hash: a0e8b...125

Skrevet

Til du som spurte hvor mye jeg drikker ute da,det går nok fort minst 6 drinker.

 

Anonymous poster hash: 35e34...ec3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...