Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Kan bartenderen se at jeg gir tips når jeg betaler med kort? Å kan han se hvor mye jeg gir i tips? Litt flaut når jeg egentlig pleier å gi 2 kr i tips ettersom jeg runder opp fra 108 til 110 kr Anonymous poster hash: 35e34...ec3
Gjest Antarctica Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 Alle monner drar, sa musa, hu meig i Mjøsa.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 Ja, det kommer ut på kvitteringen, og ja, 2 kr er flaut. Det syns jeg nesten er å fornærme. La heller vær å gi noe, du. Anonymous poster hash: 7b527...d03
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #4 Skrevet 6. februar 2016 Tja bartenderen flørtet mye med meg til tross til at jeg kun ga 2 kr i tips per drink Hvor mye gir dere andre i tips per drink/øl? Anonymous poster hash: 35e34...ec3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #5 Skrevet 6. februar 2016 Selvfølgelig kan de se det. Tips på kort slås inn i kassa som tips, så de kan ta ut tipsen sin fra kontantoppgjøret. Hvordan skal de kunne ta tipsen når de ikke vet hvor mye? *klask i panna* Anonymous poster hash: a0e8b...125
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #6 Skrevet 6. februar 2016 Selvfølgelig kan de se det. Tips på kort slås inn i kassa som tips, så de kan ta ut tipsen sin fra kontantoppgjøret. Hvordan skal de kunne ta tipsen når de ikke vet hvor mye? *klask i panna*Anonymous poster hash: a0e8b...125 Noen har stått opp med feil fot idag ja.. Anonymous poster hash: 35e34...ec3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #7 Skrevet 6. februar 2016 Selvfølgelig kan de se det. Tips på kort slås inn i kassa som tips, så de kan ta ut tipsen sin fra kontantoppgjøret. Hvordan skal de kunne ta tipsen når de ikke vet hvor mye? *klask i panna*Anonymous poster hash: a0e8b...125 Noen har stått opp med feil fot idag ja.. Anonymous poster hash: 35e34...ec3 Det er da helt innlysende hi Anonymous poster hash: 12eb7...c55
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #8 Skrevet 6. februar 2016 Må da være lov å spørre.. Anonymous poster hash: 35e34...ec3
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #9 Skrevet 6. februar 2016 Må da være lov å spørre.. Anonymous poster hash: 35e34...ec3 Må da være lov å poengtere din dumskap 😂 Anonymous poster hash: a0e8b...125
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #10 Skrevet 6. februar 2016 Må da være lov å spørre.. Anonymous poster hash: 35e34...ec3 Må da være lov å poengtere din dumskap 😂 Anonymous poster hash: a0e8b...125 Påpeke dumskap faktisk. Hvis én synes dette er dumt, en annen synes det er dumt å spørre om hvor langt det er fra Oslo S til legevakta og en annen igjen synes det er dumt å spørre om råd mot brystbetennelse, og det var samme person som stilte disse spm. Du vet det, summen blir stor. Tenk deg selv, hvordan det ville vært å få høre at de spm du stiller er dumme. Og at du er dum. Til slutt vegrer man seg for å spørre om ting, kanskje for å ta kontakt med andre, pga frykt for å virke dum. Anonymous poster hash: 78e34...ef9
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #11 Skrevet 6. februar 2016 Tror ikke du skal være flau over å runde opp et par kroner. Hvor mange drinker kjøper du da? Jeg gjør det og drikker kanskje 3-4 glass vin/drinker. Man kan jo ikke forventa at folk skal gi 20-30kr i tips for en handel på 100kr! Anonymous poster hash: 418a0...752
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #12 Skrevet 6. februar 2016 Vi kan se om du gir tips hvis kvitteringen henger igjen i maskinen. Hvis du tar kvitteringen før vi ser på den, som mange gjør, kan vi ikke se om du gir 2 eller 200 kr. Det eneste vi ser da er totalbeløpet vi har fått i tips når vi avslutter kassa for kvelden. Så 2 kr her og 2 kr der vil jeg si er bedre enn ikke noe. Alle monner drar! Men selvfølgelig blir vi glad om vi får mer enn 2 kr. Er vi fem stk på jobb blir det ikke akkurat mye på hver! Men vi får jo lønn også. Må innrømme jeg ikke tipser stort selv. Spørs veldig. God service og god drikke eller mat ute får noen ganger litt tips 😊 Men kan jo ikke gi masse tips hver gang man kjøper en drink hvis man kjøper mange 😊 Anonymous poster hash: 105ce...7e1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #13 Skrevet 6. februar 2016 Selvfølgelig kan de se det. Tips på kort slås inn i kassa som tips, så de kan ta ut tipsen sin fra kontantoppgjøret. Hvordan skal de kunne ta tipsen når de ikke vet hvor mye? *klask i panna* Anonymous poster hash: a0e8b...125 Du har tydeligvis ikke jobbet i bar.. Vi har faktisk ikke tid til å trykke på apparatet for å sjekke hva hver eneste kunde gir i tips selv om det er mulig! Henger ikke kvitteringen igjen har vi ikke peiling før kassa telles opp! Hvertfall ikke der jeg jobber... Så 2 eller 200, ikke lett å vite for oss! Anonymous poster hash: 105ce...7e1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #14 Skrevet 6. februar 2016 Hvorfor runder du opp egentlig? Du vet vel som regel ikke om du har fått god service når du bare har kjøpt en drink og ikke drukket den engang? Anonymous poster hash: 1d1b4...949
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #15 Skrevet 7. februar 2016 Hvorfor runder du opp egentlig? Du vet vel som regel ikke om du har fått god service når du bare har kjøpt en drink og ikke drukket den engang?Anonymous poster hash: 1d1b4...949 Han bartenderen er alltid like sjarmerende og flørtende mot meg,så vet jeg får god service Anonymous poster hash: 35e34...ec3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #16 Skrevet 7. februar 2016 Selvfølgelig kan de se det. Tips på kort slås inn i kassa som tips, så de kan ta ut tipsen sin fra kontantoppgjøret. Hvordan skal de kunne ta tipsen når de ikke vet hvor mye? *klask i panna* Anonymous poster hash: a0e8b...125 Du har tydeligvis ikke jobbet i bar.. Vi har faktisk ikke tid til å trykke på apparatet for å sjekke hva hver eneste kunde gir i tips selv om det er mulig! Henger ikke kvitteringen igjen har vi ikke peiling før kassa telles opp! Hvertfall ikke der jeg jobber... Så 2 eller 200, ikke lett å vite for oss! Anonymous poster hash: 105ce...7e1 Vel, jo. Jeg jobber i bar fortsatt. På vår kasse kommer der opp beløpet som er betalt inn. Trenger ikke se på lappen. Anonymous poster hash: a0e8b...125
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #17 Skrevet 7. februar 2016 Til du som spurte hvor mye jeg drikker ute da,det går nok fort minst 6 drinker. Anonymous poster hash: 35e34...ec3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå