Gå til innhold

Hvordan si til søsken?


Mamma til ♂ - 2012 og ♂ 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag for hvordan vi skal gå frem til en 6 åring, snart 7 år, for å fortelle han at han skal bli storebror? (Jeg sammen med faren til ungen, og vi har planer om å fortelle han det neste helg)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hva med å kjøpe en storebror-kopp? Han er jo stor nok til å kanskje skjønne det?

Skrevet

Denne gangen var jeg på loftet og hentet ned et gammelt babyplagg fra da han var liten. Pakket det inn sammen med ultralydbilde.

Sist hadde jeg en doppler som jeg holdt inntil magen; da vi hørte hjertelyden spurte jeg han hvorfor han trodde det var et lite hjerte som banket nede i magen min. Han tok den med én gang. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...