Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Jobber i interiør. Har ikke vært en eneste kunde innom på flere timer. Kollegaen min er ute et ærend og jeg merker meg temmelig oppblåst. Vurderer lenge om jeg skal gå på bakrommet og "få ut lufta" men bestemmer meg for å bare "få det gjort" i butikken. Siden det er helt dødt. Og hvem kommer inn idet jeg slipper DEN brakeren? Jo, et kobbel av stilige byfruer.. 🙈🙈 Og ikke bare var fisen høyrøstet, den var jaggu så langt fra luktfri som det er mulig å komme. Whyyyy me 😞😳  Anonymous poster hash: a72fb...59e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Beklager, men 😂😂😂😂😂😂  Anonymous poster hash: 60387...086
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå