Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Fikk en hemoroide under fødsel for 4 år siden. Den har bare blitt større og verre og nå dekker den hele åpningen bak og er en stor klump. Jeg får vondt når jeg bøyer meg frem, sitter og har problemer med å tørke meg etter dobesøk pga smerter. Har forsøkt stikkpiller og kremer på resept uten resultat Anonymous poster hash: d2142...cb0
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 Da går du til legen. Det finnes reseptbelagte kremer og piller også. Eller legen kan vurdere operasjon. Anonymous poster hash: 940ab...290
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 Gå til legen. Dette skal du ikke måtte leve med. Innvendige hemoroider settes det strikk på, slik at de mister blodtilførselen og detter av. Dette gjøres uten bedøvelse, og kan være veldig smertefullt en kort tid etterpå, men så er det over. Utvendige tror jeg kuttes, tømmes og syes, hvis jeg ikke tar feil. Med bedøvelse, men vondt ved toalettbesøk en stund, vil jeg tro. Men du kan få smertestillende på resept. Anonymous poster hash: ee848...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå